כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פרנצ'סקה ביסטרו

פרנצ'סקה ביסטרו

מסעדות איטלקיות
טלפון:03-9561072
0
66 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
laline   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
לא מומלץ בכלל!! המקום הוזמן מראש, דרך האתר REST, לאחר המתנה של יומיים וחצי אף אחד לא טרח להתקשר ולוודא שהזמנה אכן התקבלה. היתי צריכה להתקשר לבד, אכן הייתה הזמנה, קיבלתי התנצלות שלא יצרו איתי קשר. למחרת התקשרה אחת אחרת, להעמיד לי עובדה כי השולחן מוגבל לשעתיים בלבד לאותו ערב שהיה מוזמן על ידי. סליחה, מה באתי לבית תמחוי לאכול חינם, מה זה הגועל נפש להגביל זמן לאנשים המזמינים מקום במסעדה.אל תלכו!!
הצג עוד

ארינקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פרנצ'סקה בעיר -  יום שבת בצהריים החלטנו להזמין מקום  ולבקר בפרנצ'סקה מסעדה תאומה לפרנצ'סקה בחוף הים (שאותה אנחנו מכירים ומוקירים מארוחות הבוקר והעסקיות )נכנסנו בשעות הצהריים, המסעדה הייתה מלאה בסועדים מעוצבת -  בסגנון ביתי, קלסי איטלקי: כלי פורצלן פרחוניים עיטרו  את השולחן ונתנו לנו הרגשה של בית (במיוחד אני ,שאוהבת כלים מעוטרים עם פרחים, שמזכירים לי את בית סבתא) בר שבנוי כמחיצה ,שבתוכה כלי חרסינה,מעוטרים בפרחים ונרות .רצפת עץ  תמונות על הקיר ותאורה צהבהבה שגורמת לחמימות ולרומנטיקה . בפרנצ'סקה, זה ידוע, פותחים שולחן עם מבחר מטבלים ופוקצ'ה מהטאבון  :פסטו, חמאה,חצילים ומיונז. בעוד שאנחנו מנשנשים בלחם ורטבים, נגשה אלינו המלצרית והציעה את  המלצות היום . הזמנו רביולי  פיטריות -ברוטב שמנת עגבניות מיובשות, פיטריות ובזיליקום-השילוב של כל המרכיבים מנה טעימה אבל קטנה .אם המלצרית הייתה מדגישה ולא רק ממליצה  שהמנה קטנה הייתי מוסיפה סלט . סקלופיני עוף-ברוטב   שמנת, חרדל דיז'ון, בצל ובצל ירוק מנה יחסית גדולה טובה ומומלצת.בתוספת תפוחי אדמה. פילה בורי -ברוטב שום,כוסברה ולימון בתוספת תפוחי אדמה קטנים מנה טובה שתייה קלה : קולה,מיץ תפוזים טבעי ומים מנה אחרונה:פרפה חלבה – מקפא עשיר בטעם חלבה – טעם גן עדן בתוספת קפה הפוך סה"כ  ל3 סועדים כולל הטיפ 315 ₪. השירות :מהיר,נעים . התפריט –מגוון: פסטות,בשרים,מאכלי ים.יש מנות עיסקיות בימים א'-' ו מ 12:00-17:00 ,חבל שלא תקף בסופי שבוע. אוירה -רגועה,נעימה ורומנטית. חניה-חינם . אהבתי נחזור ונטעם מהמגוון העשיר שמציעה פרנצ'סקה בעיר.
הצג עוד

tristery   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
היינו כבר שלוש פעמים שם וחזרנו עם רשמים ותחושות נהדרות מהמקום!זה התחיל בשירות הטלפוני כשהזמנו מקום, המשיך ברמת ומגוון מנות האוכל,בעיצוב והאוירה המיוחדים ונעימים והסתיים בשירות אישי/מפנק/איכפתי של צוות המלצרים ששירת אותנו. עד כדי כך שאפילו קיבלנו באחת הפעמים "פיצוי" על דבר שלא מחוייב המציאות...העיקר שלא ישאר לנו כאורחים,טעם לא טוב כלשהו.לסיכום, קבלו המלצה חמה וזה חשוב גם ובעיקר על רקע המצבור הרב של מסעדות באיזור המחייה שם בסביבה הפעילה באיזור התעשיה הישן של ראשל"צ.שימו לב,ואל תתבלבלו-זו לא המסעדה "פרנצ'סקה" שבחוף הים בראשל"צ(שעליה יש כבר חוות דעת כאן באתר,ע"י "קולגה" מכובדת שלי) ! זו מסעדת אחות שלה...למרות שאם תתבלבלו ותגיעו דווקא לשניה-לא תפסידו בכל מקרה :-)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up