כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אולמי הנסיכה

אולמי הנסיכה

אולמות וגני אירועים
טלפון:048729006
89
95 מתוך 100
לפי 37 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
קובי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
היה ממש טוב
הצג עוד

noga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
30 מתוך 100
אני לא התחתנתי באולם. הייתי באולם כאורחת הוגשה לי מנה צמחונית שרופה ואז כשהמנה סוף סוף הגיע אחרי שכל השולחן סיים קיבלתי את אותה מנה בדיוק כמו בראשונה , רק הפעם לא שרופה. לצערי הרב החברים שלי לשולחן גם הם התבאסו מהמנות הבשריות שלהם.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
היה ממש טובף מקצועים מאוד, כל מה שסגרנו קיבלנו. והיינו מאוד מרוצים.
הצג עוד

Avihu   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב1.6.17 תודה למורן האלוף דאג לנו בכל מה שצריך מא' עד ת' כמובן שהאוכל ברמה הכי גבוה מכל האולמות בצפון הכל היה פיקס !
הצג עוד

Asaf   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה ענקית לכל צוות אולמי הנסיכה על חוויה פשוט מושלמת!! התחתנו ב 2/2/2017 ונהננו מכל רגע. מזנון עשיר מכל טוב, מנות טעים בטירוף ונראות מדהים, צוות מלצרים קשור ושירותי. תודה מיוחדת ליוסי, שוקי, מורן ואמיל שעזרו לנו בתכנון האירוע וענו על כל שאלה שהייתה לנו (והיו הרבה). הכל תקתק והיה פשוט מושלם. את הברית/בריתה כבר סגרנו מראש :-). תודה רבה!!! רעות ואסף 2/2/2017
הצג עוד

nanu4u2   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מדהים! מדהים! מדהים! אני עדיין לא מאמינה שלזה שהכול התנהל כפי שהוא התנהל... בדר"כ מכינים אותך לזה שההתמודדות מול האולם ובעלי התפקידים היא תחמנית... שצריך לרשום הכול, להתווכח ולהתמקח על כל דבר קטן, לשים לב שלא "דופקים" אותך ומה לא... אבל הנה הבשורה- באולמי הנסיכה האנשים באמת נחמדים, כנים, רוצים בטובתך ולעזור לך! הגענו למשרדים מבוהלים וחוששים (אחרי הכול מדובר פה בסכום לא מבוטל של כסף ולנו אין ממש ניסיון בדברים כאלו...) והיחס והדאגה היו לא מציאותיים עד כדי כך שחששנו שעוד עובדים עלינו... נתחיל בצוות שהיה מושלם בראשותו של יוסי טולדנו המנכ"ל. הדובדבן שבקצפת! מעולם לא ראיתי איש מקצוע כל כך מקצועי ובקיא מחד, וכנה, דואג ואכפתי מנגד. בזכותו היה לנו אירוע מדהים, לא היינו צריכים לדאוג או לחשוב על דבר, הכול (הכול! הכול! הכול!) טופל ועבר דרך ידיו המקצועיות מבלי שנסתבך (אפילו עזרה במציאת די ג'יי, הזמנות וצלם באיכות טובה ובמחירים שפויים עם הנחה בזכותו). מורן הסמנכ"ל, אמיל רב המלצרים ונויה מנהלת האירוע היו קשובים לכל בקשה, עזרו והרגיעו, ובלעדיהם לא היינו יודעים מה אנחנו בכלל אמרים לעשות. האירוע התנהל נפלא מבלי שבכלל נחשוב על מה וכמה... כי הם חשבו על הכול והכווינו אותנו. וכל זה מבלי לדבר בכלל על האולם עצמו... האירוע נעשה באולם הבינוני (האחוזה, יכול להכיל 300-600 אורחים), החופה נעשתה במרפסת בחוץ (עיצוב קסום ומושלם תחת כיפת השמיים) ולאורחים שרצו הייתה האפשרות לשבת באולם בזמן החופה (לא מובן מאליו בחום יולי-אוגוסט). האקוסטיקה המעולה באולם, שנובעת בעיקר מהתקרה והרמקולים המוגבהים, אפשרה לשמוע את המוזיקה בעוצמה המתאימה ובאיכות ברחבה ומנגד לנהל שיחות סביב השולחן בלי באסים שהורסים את השמיעה. ואיך אפשר לכתוב ביקורת על "הנסיכה" מבלי להתייחס לאוכל המושלם?! אין אדם שלא היה מרוצה (אפילו הדוד המתלונן...!). אם עוד לא יצא לכם לאכול שם- תחפשו מישהו שעורך אירוע ותזמינו את עצמכם!!! אני מוכנה לשלם פעם בשבוע מתנה לאירוע- רק תדאגו שזה יהיה בנסיכה! מזנון קבלת קהל עשיר (12 דוכנים!) וטעים ברמות אחרות! מנות ראשונות נפלאות ("הפטריה" קסומה!), סטייק אנריקוט אמיתי, איכותי ועשוי נפלא (אנשים אכלו 2-3 מנות ממנו!) וקינוחים שאתם לא מאמינים שהם פרווה ולא פטיסיירי יוקרתי. עגלת חצות של המבורגרים וצ'יפס, ארטיקים, אבטיח ומלון, צ'יסרים וכל מה שליבכם יחפוץ בו! אז אם אתם מתלבטים- הסירו דאגה מליבכם!
הצג עוד

A   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
חוויה מושלמת, שירות מעולה מהרגע הראשון ועד השניה האחרונה.. צוות מדהים שבראשו עומד יוסי טולדנו שהוא מקצוען ברמה הכי גבוהה שיש. מרוצים מכל היבט- אוכל מעולה, שירות מדהים! יחס אנושי ועמידה בסטנדרטים גבוהים... התגובות של האורחים כל כך חמות וטובות! הנסיכה האולם הכי טוב בארץ מכל הבחינות! ושוב תודה ליוסי המקצוען על האירגון המופלא ולכל הצוות המעולה ! מורן, יוני ונויה אתם פשוט יודעים את העבודה! לחתונה ללא דאגות , מלאה במחמאות רק הנסיכה!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו באולמי הנסיכה ב9.11.2015 והיה מושלם! הגענו לאולם במקרה אחרי שסגרנו תאריך באולם אחר שפשט רגל.. יוסע המנהל ישר ישב איתנו, עזר לנו עם מחיר למנות, עזר לנו עם תאריך חדש שהיה מאוד קרוב למועד הקודם ונתן לנו את האולם הגדול : הקלאסית. לא הייתי באולם מעולם לפני כן, הוא הכניס אותנו לראות והנשימה שלי נעצרה מהגודל, מהיופי, מהעיצוב. חלמתי על חופה בגן אבל האולם הזה כבש אותי! כל שאלה , הערה, בעיה, עצה יוסי היה זמין עבורנו ונתן לנו את השירות הכי הכי הכי טוב שיש ודאג לפנק אותנו עם מה שרק היה אפשר! האוכל היה יוצא מן הכלל, טעים בצורה בלתי רגילה. לא קיים אורח אחד שאמר מילה רעה על האוכל. היה שפע של בחירה בבופה, המנות ביניים ועיקריות היו מלאות ואיכותיות. והקינוחים לא איכזבו בכלל..הרחבת ריקודים באולם הייתה ענקית והיו לנו מחיצות והצד של הנשים היה גדול והיה נוח לרקוד ולהשתולל בלי להימחץ בין המעגלים.הסאונד היה טוב מאוד אנשים יכלו לנהל שיחות בשולחנות בכיף ובלי הפרעה של הרעש. העיצוב היה מקסים ונבחר מתוך מגוון רחב של הצעות. החופה והכיסא כלה היו מקסימים. באמת שהאולם הזה היה הבחירה הכי מושלמת שעשיתי ליום הכי חשוב בחיים שלי. כל פעם אנחנו עוברים ליד ומתגעגעים. ממליצה בחום!
הצג עוד

עידן בכסי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אולם הנסיכה(חוצות המפרץ) - תודה על היחס החם והמפנק, האוכל שאין שני לו, הציניות של מנהל האירוע אמיל, אשר שברה את המתח ותודה לכל האנשים שסבלו את הלחץ שלנו והפסימיות הריאלסטית ;) אולם אירועים שמחבר בין רגש, יופי וטעם. בחירה ראשונה ויחידה!
הצג עוד

ויקי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
צוות מנוסה מקצועי מאוד, אוכל מס 1 בארץ . אירוע ברמה גבוהה מאוד
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up