כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קפה מונה

קפה מונה

בתי קפה
0
79 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אירוס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
בית קפה חביב עם ריהוט עץ שמשרה אווירה חמימה וביתית. מעורר נוסטלגיה לבתי הקפה של שנות ה-80. אידיאלי לדייטים ראשונים. מחירים יחסית נוחים. לאחרונה לא נאכף במקום איסור חוק העישון אלא בהתערבות מיוחדת של המלצריות אם מבקשים מהן. מכאן והלאה זה תלוי ברצונם הטוב של המעשנים להתחשב- וחבל.
הצג עוד

איתמר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
הוסף בעריכה - המקום נסגר בנובמבר 2009   בית קפה מושקע ונחמד. בעיר שבתי קפה נחמדים זה דבר די נדיר, בלב איזור הסטוטדיאלי יש קפה שעונה בדיוק לצורך הזה. אווירה נחמדה, ריהוט של פולניה מעורב בדברים שבדרך כלל מוצאים ברחוב (אווירה סטודיאלית כבר אמרתי?).. הקהל בדרך כלל מדבר על נושאים של אוניברסיטה. יש תפריט עשיר ושירות אדיב.
הצג עוד

באנ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
איזה מקום מקסים!! איפה הוא התחבא כל הזמן הזה...(בתוך יריעת פלסטיק ענקית) ריהוט מגניב ונוח (אפשר לשבת עם הרגליים על הספות:)) סטודנטיאלי אבל לא רק לסטודנטים. אווירה נוחה, נעימה וביתית. מוסיקה לא רועשת מידי (אפשר לשמוע מה חברים שלך אומרים) אוכל קליל וטעים ושירות קצת איטי (כי אין הרבה מלצריות) אבל טוב. ספרים ישנים לקריאה ולמכירה, ריהוט מהסלון של סבתא שלי ומחירים סבבה לגמרי. בקיצור, אין עוד כאלה בבאר שבע.
הצג עוד

MeirSio   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
קפה עם אוירה של סטודנטים אמיתית. לא רחוק מהאוניברסיטה אז אפשר לצפות לזה :) קצת זרוק מדי לטעמי (התל אביבי) ואבוי! אין WIFI (שוב פעם, הטעם התל אביבי..). מה שכן - השקשוקה המפורסמת (חריפה עם נקנקיות במקרה שלי) לא איכזבה.. פשוט מעולה. והיא גם הגיעה עם לחם לבן, לא עם הלחמים הפלצניים של תל אביב. כאילו, זה שקשוקה לא? בקיצור - אם אתם רוצים לעצור בבאר שבע, לרגע, לשתות, לאכול, ולהמשיך - ולא אכפת לכם שקצת חם.. או שאתם רוצים חוויה שונה.. מומלץ.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up