כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יונה בן שושן

יונה בן שושן

שמלות כלה
טלפון:03-9130065
70
68 מתוך 100
לפי 11 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מיתר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי ליונה על פי המלצה של חברה. כבר בשיחת הטלפון הייתה קליקה מדהימה ביני לבינה. השיחה זרמה, וגם כשדיברתי על החשש שלי ממחירים ושמא זה לא יתאים לי, היא הייתה סובלנית והרגיעה. הגענו אליה, כבר בכניסה לסטודיו הריח המשכר והאנרגיות החיוביות ששררו בחדר השפיעו לטובה על החוויה שלי. יונה מהממת, יפה מבפנים ומבחוץ, מרגיעה עם הומור מיני ומשובח כמו שמתאים לה, מקלילה את האווירה וגורמת לכלה להיות הרבה פחות במתח.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
שירות רע ולא נעים. ברגע שביקשתי לקבל טווח מחירים ולבדוק האם יש דברים בתקציב שלי, קיבלתי צעקות, זלזול ושאם אני שואלת אז כנראה שהסטודיו לא לרמה שלי. כל אחת והשיקול שלה, לא החוויה שאני מאחלת בתהליך כזה

jennypaz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יונה מעצבת מקצועית שיודעת להתאים את הסגנון שמלה בדיוק לפי המראה. מאוד נהנתי מהשירות והיחס של יונה והצוות, החתונה הייתה קסומה וקיבלתי הרבה מחמאות על השמלה! תודה רבה
הצג עוד

morbs   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יונה המהימה !!!אין ספק שהתקפה לפני החתונה היא תקופה מלחיצה וקשה ובעיקר בעיקר אצל הדבר הכי חשוב לנו כלות - שמלת הכלה !אצל יונה קיבלתי 2 שמלות מ-ד-ה-י-מ-ו-ת ! תמונות מצורפות !לאחר חיפושים רבים אחר שימלת החלומות ולאחר שהייתי במקומות אחרים אשר אפילו לא נתנו לי למדוד שמלות שאני רוצה כי הודיעו לי מראש שזה יקר לי ! (גליה להב ..) אצל יונה ברגע שנכנסתי קיבלתי חיוך חום והמון אהבה !מדדתי כמעט את כל השמלות שלה וכשראיתי את השמלה שלי - ישר ידעתי זו שלי ! וגם ישר התחלתי לבכות אמוציונלית שכמותי, וכך גם יונה - בכתה איתי מהתרגשות !לאחר הבחירה של השמלה הראשונה ומאחר שהשמלה הראשונה היא ויקטוריאנית נפוחה ביותר הייתי חייבת שמלה נוספת, והתחלתי לבחור את שימלתי השניה (בכלל לא תיארתי שאוכל להרשות לעצמי 2 שמלות !!)יונה בסבלנות ובכישרון עיצוב מדהים עזרה לי לעצב את שימלתי השניה שאפילו לא כדגם אצלה .. ואז הגיע המאני טיים ! יונה התחשבה באה לקראתי ועשתה הכל כדי שאוכל להרשות לעצמי את שמלות חלומותי !!היה חשוב לה שאצא מאושרת שמחה ושלמה הרבה יותר מהתמורה עליה ומהרווח שלה !בהמשך הדרך יונה הייתה מדהימה מותאמת לזמנים שלי עם פגישות המדידות סובלנית חייכנית ובעיקר מפרגנת !אין ספק שלכל אחת יש חלום שאותו היא מנסה להגשים בשימלה שלה ואין ספק שהמדידות מלחיצות ויש תיקונים שאת רוצה ושאת מנסה להעביר את החלום שלך לאנשים התופרים אותו - עם הכל יונה והצוות שלה היו קשובים מחוייכים ועשו כל מה שביקשתי ואפילו יותר ! כולל כפפות מסויימות שרציתי, תכשיטים ועוד ..- ובאמת שאני אחת הקשות שיודעת לשגע אם אני רוצה\צריכה !אין אחת ואחד שלא החמיאו לי ביום החתונה ואחרי ! (עד היום כולם לא מפסיקים לדבר על השמלות !)יונה אין כמוך סליחה על כל הצרות ! תודה שהיית קשובה חייכנית תומכת ואוהבת !אין מילים בפי !כולם היו בטוחים שהזמנתי את השמלות מחו"ל בעיצוב אישי !!!בעזרת השם שמלה לברית \ בריתה אני אצלך !! וגם אחותי וגיסתי וכולם !!!אין עליך !!
הצג עוד

עילית וחיים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
טוב אז קודם כל אציין ואומר שהגעתי ליונה עם המון חששות בגלל הדברים הלא כל כך סימפטיים שרשמו עלייה פה.נכנסתי לסלון הכלות שבפתח תקווה והוקסמתי משני אנשים מקסימים-יונה והעוזר שלה.איך שנכנסתי הם ידעו בדיוק מה מתאים לי ומה יהיה הכי טוב בשבילי.אני חייבת לציין שאני לא רזה דחליל והגוף שלי מלא.יונה ידעה להגיד לי את המילים הנכונות שיגרמו לי להרגיש הכי יפה שיש,מדדתי שמלה ראשונה שם שהייתה הכי יפה בעולם!ישבה עלי כאילו יצרו אותה במיוחד בשבילי.הרגשתי כמו מלכה בתוך השמלה הזו.כדי להרגיש באמת שלמה עם השמלה הראשונה, מדדתי עוד 3 שמלות-כולן היו יפות אך הראשונה היתה מיוחדת במינה!כמובן שסגרתי אצלה!!אני חייבת להגיד כאן לכל הבנות היקרות שהשירות שקיבלתי מיונה היה פשוט יוצא מן הכלל.קיבלתי את מלוא תשומת הלב ויצאתי משם עם הרגשה עילאית.ממליצה בחום!
הצג עוד

רוני של   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
היא אחת המגעילות בתחום. היא תעצב לך את השמלה כמו שרצית אבל בדרך תקבלי אינספור הערות על מצב השומן שלך והיא תתייחס אליך כאילו את שקופה.
הצג עוד

orit81   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
מדברת בצורה בוטה, התנהגות מזלזלת ( עבד כי ימלוך ). אני חייבת לפרט: יש לי טיפה בטן אבל אני נחשבת רזה היא אמרה לי שבגילה אין לה את בטן כמו שלי. כשרציתי להגיע למדידה עם משפחה וחברה נאמר לי שאני חסרת ביטחון שכול פעם אני צריכה לבוא עם מישהו ולא יכולה לבד. כשהייתי צריכה תיקונים היא אמרה לי יש לך בעיה השמנת, "את יודעת שאת מתחתנת", וממש לא שמנתי אפילו לא קילו ונגיד שכן בשביל זה יש מדידות, אני מתאמנת בחדר כושר. וכשאמרתי לה על היחס המזלזל, המשפיל והמעליב שלה היא לא לקחה אפילו לתשומת ליבה היא תקפה אותי כאילו שאני במלחמה והתחילה לרדת עליי (הגנה הכי טובה זו התקפה).חבל שבימים כה חשובים כמו אלה, אני צריכה לקבל יחס והתנהגות כזו, והאבסורד שאני הלקוחה והייתי הכי קלה שאפשר. מרגישה איכסה, לא להתקרב מניסיון מוכח.וכמובן ששמעתי מעוד הרבה חבל שלא בזמן.
הצג עוד

shishi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
יונה בן שושן התייחסה אליי בצורה מזעזעזעת כשבאתי לראות שמלות מי שלא נראית דוגמנית לא מתקבלת אצלה. אף בחורה לא הייתה רוצה לקבל כזה יחס מעליב ומשפיל. ממליצה בחום על אנה קיסר גם בפ\"ת. בחורה עדינה\\ מקסימה ובאמת מעצבת מהלב.

שומפי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
בעייה במתן תשומת לב מלאה לכלה.מעט חוסר סבלנות. יש שעות שהן קצת לחוצות אצלה,יש הרגשה שלא עומדים בלחץ,של אנשים באוופן מלא.לא להיכנס כשיש עוד לקוחות במקביל.
הצג עוד

bennyriz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין בפ"ת הרבה חנויות לשמלות כלה ולאחר שמגיעים לחנות של יונה מרגישים בהבדל. העיצובים כל כך מדהימים ובעלי שיק. יונה קיבלה את פניי עם חיוך גדול על הפנים ורצון לעזור. הסברתי ליונה איזו שמלה אני מחפשת ואת טעמי האישי והיא קלעה בול ! לאחר שמדדתי את השמלה, ידעתי שזאת השמלה שאני רוצה. שמלה מקסימה, עדינה, מאוד מחמיאה ואפילו נוחה (שזה פרט מאוד חשוב). לאחר שסגרתי איתה, ישבנו והחלטנו כמה מדידות ואיזה שינויים יש לעשות, בהתאם לבקשתי האישית. יונה הייתה מקסימה וסבלנית לאורך כל הדרך. בשילוב עם צוות מקצועי ויצירתי לצידה, עוצבה לי שמלת החלומות. בנוסף, ביום החתונה, קיבלתי גם תכשיטים תואמים והינומה להשלמת המראה הכללי ובמפגש בסלון המבט של בעלי היה שווה אלף מלים!! בחתונה קיבלתי אינספור תגובות נלהבות על השמלה, שתרמו לבטחון ולהרגשה הכללית ביום המרגש הזה וגרמו לי להרגיש מיוחדת.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up