כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מעשייה

מעשייה

קייטרינג לאירועים
טלפון:0527021004
92
98 מתוך 100
לפי 40 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מעשייה עשו לנו את הקייטרינג בכוכב הים, ווווואו האוכל היה פשוט מטורף. אנשים לא האמינו שזה אוכל כשר :) לא מפסיקים לקבל מחמאות שמעולם לא אכלו אוכל כל כך טעים באולם אירועים. ומעבר לזה, השירות והיחס שלהם לאורך כל הדרך היה הכי מהממם בעולם, אנשים טובים, איכותיים, מקסימים שעושים את עבודתם בצורה מדהימה.
הצג עוד

Noit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו איזו חגיגה!!! אחרי חודשים ארוכים של הכנות, שינויים וטעימות, הרמתם אירוע שפשוט אין מילים לתאר אותו. הכל היה מדהים בטעם, במראה ובשפע המטורף!! היה לנו אירוע מאוד מורכב כשהדבר הכי הכי חשוב שעמד כנגד עינינו הוא שהאוכל יהיה לא פחות ממושלם ויתאים לכמה שיותר סוגי קהלים. אנשים תמיד ימליצו על הקייטרינג שהשתמשו בשירותיו באירוע שלהם, אבל אתם ללא ספק משהו מיוחד. האורחים שלנו לא התאפקו וכבר יום אחרי האירוע קיבלנו מבול של טלפונים והודעות שפשוט היללו את האוכל ואמרו שזה היה האוכל הכי טעים שהם אכלו אי פעם בחתונה (והרבה מהם כבר הרימו אירוע בחייהם)! עשיתם הכל מהלב והרגשנו את זה. תודה!!!
הצג עוד

ron1997ron   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חברי מעשייה היקרים, מרגע שפגשנו בכם לראשונה ידענו שעומדים מולנו חבורה של אנשים טובים וישרים שרוצים להעניק לנו חוויה בלתי נשכחת, ממש כמו שאנחנו ייחלנו עבור עצמו. כך באמת דאגתם לעשות, כאילו היה מדובר באירוע הפרטי של כל אחד ואחת מכם. הרגשנו, באמת מהמפגש הראשון, שיש לנו אמון מלא בכם, בטחון ושקט שכלכך חשובים בתקופת ההכנות. תודה שליוויתם אותנו עם כלכך הרבה אכפתיות, התעניינות כנה ולא רק במה שנמצא בתחום האחריות שלכם, אלא באירוע השלם כולו. תודה על התשוקה האדירה לאוכל טוב, תודה על היכולת הנדירה שלכם לייצר חוויית אירוח אלגנטית מוקפדת וצנועה, ותודה על הלב הגדול שנמצא בכל מה שאתם עושים! אנחנו ממשיכים לקבל תגובות מרגשות גם שבועות אחרי החתונה שלנו, כולם מתפעלים מהאוכל המשובח שהיה כלכך טרי, יצירתי ומעל לכל פשוט טעים להפליא. אנחנו מרגישים שהאורחים שלנו קיבלו ארוחה נדיבה, מפנקת ומשמחת, וזו תחושה מדהימה. החל מהתפריט המקורי, חומרי הגלם המעולים וההפתעות הקטנות במנות ועד למלצרים המקסימים והמזנונים המרשימים שהשתלבו כלכך יפה בטבע. אתם לפני הכל בני אדם, וזה מה שעושה את כל התהליך אתכם לכלכך נעים ואנושי. אתם יודעים להקשיב, להתגמש ולעבוד בסבלנות ובשיתוף פעולה. היה פשוט תענוג. אתם חלק משמעותי מהתחושה הכלכך מדויקת ואישית שזכינו לה בחתונה שלנו. אנחנו מאושרים שבחרנו בכם. שלכם בהערכה ואהבה רבה, ולחיי עוד שמחות רבות שנחלוק יחד, יעל ואלעד והמשפחות
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הקייטרינג הכי טוב בישראל by far !!! בניצוחו של השף חיים והצוות המדהים שלו , כל ארוע הופך לחוויה יותר ויותר ייחודית, טעימה ומהנה. קשה לי לספור את כמות ההפקות שכבר עשיתי עם צוות מעשיה . פשוט אין להם תחליף !! הכי מקצועיים, הכי מנוסים, הוגנים, והגיוון בטעמים, בצבעים, במזנונים , הופכים כל הפקה למשהו אחר.. טוב יותר. גם אותי מצליחים להפתיע כל פעם מחדש. השירות שקיבלנו לאורך ארגון האירוע היה מקצועי וסבלני, קיבלנו פידבקים נלהבים מהאורחים וכמובן שנמליץ למשפחה וחברים. מעשייה היו מעל ומעבר לציפיות שלנו.
הצג עוד

anatkoe   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
למעשייה הגענו אחרי שהיינו בטעימות עם קייטרינג אחר שלא היינו סגורים עליו.. מהרגע שנוצר הקשר הראשון עם מעשייה ידענו שנסגור איתם! היחס והשירות שקבלנו מנטע היה חם וסבלני, מייקי נענה לכל הבקשות שלנו וכשהגענו לטעימות פשוט נפלנו מהכסאות (והמשפחות שלנו רגילות ללכת למסעדות ברמה גבוהה) האוכל ברמה גבוהה בטירוף והקינוחים מ-ד-ה-י-מ-י-ם! קבלנו ואנחנו עוד מקבלים מחמאות על האוכל שהיה משוגע, ועל רמת השירות הגבוהה שהייתה באירוע. אנשים נהנו ממעשייה בטירוף. ממליצים!!!
הצג עוד

yaeliyagur   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
הכרנו את קייטרינג "מעשייה" בתחילת דרכה בחתונה משפחתית (והיה מצוין) אולם כעת הגענו אליהם בעיקר בזכות השותפות שלהם עם "הלורנס" ובעיקר כי רצינו לערוך סעודה טבעונית בחתונה, ובשונה ממקומות אחרים - הם לא נבהלו, לא ניסו לשכנע אותנו אחרת, ולא ניסו לטעון שדגים זה טבעוני... להפך - הם אפילו חייכו :-) המנות היו מעולות, הקינוחים משכרים, ואין אורח/ת - אוכל בשר או לא - שלא החמיא/הופתע/ביקש מתכונים... אם לא היינו מספרים שזה טבעוני, יכול להיות שהאורחים לא היו חושבים על זה בכלל...
הצג עוד

Liad   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
קייטרינג מעולה אוכל ייחודי, איכותי וטעים

איילת   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
- מעשייה מופלאה- בקיץ הזה לבשה בתנו דניאלה לבן.. הגענו למעשייה עוד בטרם ידענו היכן יתקיים האירוע, מתוך הבנה אינטואיטיבית שחשיבות האוכל היא מהגדולות בהצלחת האירוע, ושבתמהיל שהופך אירוע להצלחה גדולה יש לבחור בכובד ראש את הקייטרינג. הגענו לנטע- ליבה המיוחד, החם והפועם של מעשייה. עוד בטרם טעמנו, התאהבנו- התאהבנו בכל מה שכלכך נדיר במחוזותינו- הקשבה, שירותיות נדירה וצניעות לכת. בהמשך התהליך תכונות אלו, לא רק שלא התעמעמו, אלא אף התחדדו והתגברו. הובן לנו שכל אלה ועוד היו רק המעטפת: ההקשבה יושמה במלואה, השירות הנדיר התבטא בליווי צמוד, רגיש ומעורר ביטחון גדול, והצניעות אך הדגישה אוכל משובח ברמת מסעדת יוקרה. שום פגיעה באיכות לא ניכרה מפאת הכמות וכל התכונות הייחודיות של הצוות התעצמו ונטעו בנו ביטחון ככל שהתקרבנו לאירוע, והגיעו לשיא באירוע עצמו. קייטרינג מעשייה על תכונותיו אותן מנינו, קרמו עור וגידים והפכו את האירוע המרגש כלכך לחוויה קולינרית שגרפה מחמאות מכל אורחי האירוע- תפריט איכותי, יצירתי מעין כמוהו ומגוון- עטוף באופן הגשה וויזואליות מושקעת. צוות מעשייה, תוצרתו המופלאה ותודעת השירות הייחודית שלו, היוו חלק מהותי מהאירוע שלנו. מרכיבי האיכות האנושיים יחד עם מרכיבי האיכות הקולינריים הם מרכיבי התבשיל המופלא שנקרא מעשייה, ועל התבשיל הזה אנו מודים מעומקו של הלב.
הצג עוד

חתן וכלה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
20 מתוך 100
התחתנו ביער בחדרה בחודש אוגוסט עם קייטרינג מעשייה חשוב לומר בגילוי לב שאכזבתנו הייתה רבה מחיר המנה ששילמנו היה גבוה וציפינו כי נקבל תמורה בעד כספינו. השירות של הקייטרינג היה מתחת לכל ביקורות. בעמדת קבלת אורחים במשך 40 דקות לא היה מי שיקבל את האורחים וגם לאחר תלונות שלנו הם לא טרחו להציב שם דיילת שתכוון את האורחים. בקשתנו הייתה שלחדר חתן וכלה יגישו אוכל וזה לא נעשה לכן נותרנו רעבים במשך כל האירוע. מעל ל20 מנות צמחוניות שהקייטרינג התחייב אליהם לא הוגשו בזמן אל באיחור של כ30 דקות )לאחר שהאורחים כבר סיימו את האוכל. החמור מכל היה שצוות ההנהלה התנער מכל אחריות וטען שאנחנו קטנוניים ושאלו דברים קטנים ואינם חשובים כלל. אל תיפלו בפח לא שווה את הכסף!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
עשינו אירוע חלבי בקונספט של דוכנים מסביב לעולם. זה היה רעיון שלנו והשף חיים פשוט יצא מגדרו כדי למצוא לנו את שילוב המזונות הנכון כך שנהיה מרוצים. שיהיה מגוון ושכל האורחים שלנו ימצאו את עצמם. היה מטורף! האוכל היה פשוט מעולה ואני לא מפסיקה לקבל ביקורות חיוביות על האיכות. אנשים הרגישו שהם באו לאירוע במסעדת יוקרה. הכל היה מצויין. בטעימות הייתה מנה אחת שאני ביקשתי שהייתה לא לטעמן של המשפחות וחיים חשב איתנו איזה מנה אפשר להביא במקומה ואפילו איפשר לנו לבוא לטעימה חוזרת כדי לטעום את המנה החדשה. וחשוב לציין שלא מדובר במנות הרגילות של הקייטרינג. רב המנות היו מיוחדות בשבילנו. הרמה הייתה גבוהה גם בבשירות וגם באוכל ויצאנו מאוד מרוצים. באירוע היה לנו אי הבנה בנוגע לכשרות שנת שמיטה של כמה מנות שהיו אורחים שביקשו והקייטרינג דאג במקום להכין מנות חדשות עם ירקות ייבוא חול כדי שכולם יהיו מרוצים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up