כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מוצצים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
fooxtal   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
20 מתוך 100
חברה פח . זוועה. עושים רושם מאד נעים עד ששילמת את ההזמנה . הזמנו שידת החתלה באופן דחוף ב-18.05 כי הילד נולד טרם זמנו והדברים נהיו בהולים. הבטיחו שנקבל עד ה-22.05 והנה אנחנו ב-29.05 ורק הרגע, אחרי טלפונים, עצבים וצעקות לאורך כל היום התברר שהשידה בכלל לא במלאי, גם לא בארץ!!!!! תגיע עוד שבוע וחצי ואז נחכה לשחרור מכולה והובלה לעסק ואז רק אלינו. באדיבות חברת הרהיטים יספקו לי שידה אחרת ואף פיצו אותי. מוצצים עדיין טוענים שלא הייתה פה טעות מצדם. לא הגיוני לבדוק מלאי כשעושים הזמנה דחופה? שלא לדבר על הסיפורים ששמענו בכל יום בשבוע האחרון כשהתקשרנו לברר מה עם השידה עד שהגענו לרגע חשיפת האמת היום.
הצג עוד

shanis7147   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
20 מתוך 100
קניתי ברשת מוצצים מיטת תינוק מתקפלת ומתחברת למיטת הורים. המוצר הגיע עם פגם ברצועות חיבור כך שזה חוטא למטרה שלשמה ניקנתה. אין עם מי לדבר מורחים אותי ב "זה בטיפול" ו "נחזור אליך" ולא קורה כלום. גם חווית הקניה בסניף הייתה גרועה.
הצג עוד

sab13   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
באוגוסט אישתי ביצעה רכישת של חבילה לתינוק בחנות מוצצים בירושלים. בין הדברים שהזמנו היתה עגלת סטריטי ושידה דגם נועה ברוחב 120 סמ של שניר.כאשר קיבלנו את הדברים, התברר שלא צורף תיק לעגלה. מאחר והמוביל של השידה היה צריך להגיע אלינו בנוגע לפגם בשידה, הוא הביא יחד איתו תיק. במקום התיק של העגלה, קיבלנו תיק גב של חברה אחרת שלא ניתן לתלות על העגלה. לאחר שפנינו שוב לחנות, נאמר לנו שהחברה הפסיקה לייצר את התיקים של הסטריטי. איני מבין מדוע הדבר לא נאמר לנו במועד ומדוע נשלח אלינו תיק אחר, כאילו בתום לב. לבסוף אישתי בחרה תיק אחר שכן ניתן לתלות על העגלה אך בעבורו נאלצה להוסיף עוד כסף (30 שח, שראוי היה שהחנות תספוג).חזרה לשידה. יום לאחר שקיבלנו את השידה גיליתי בה שבר בפורמיקה שנבע מפגם בייצור (דיבל העץ ניקדח גבוה מדי וגרם לשבר). מאחר והיינו לפני סוכות ולאחר פניות רבות לחנות, נאמר לנו שעניין הועבר ליצרן ויטופל מיידית אחרי סוכות. שבוע לאחר סוכות, עדיין לא קיבלנו תשובה לגבי התיקון ולבסוף כשאישתי הגיעה לחנות נאמר לה שהחלק הוזמן וברגע שהוא יגיע (כשבוע) יתאמו איתנו התקנה.  לאחר 10 ימים נוספים ובלי תשובה שוב התקשרנו לחנות ושוב נאמר לנו שהחלק הוזמן וייקח כשבוע. בשלב הזה גם פניתי במייל לשירות לקוחות הארצי וקיבלתי תשובה שהעניין יטופל. שבוע אחרי ולא קיבלתי תשובה, יצרתי שוב קשר עם השירות לקוחות ואמרו לי שהבחורה שמטפלת בכך לא היתה השבוע ותגיע רק ביום ראשון (נראה אם באמת היא תענה). בינתיים חודש וחצי אחרי ועדיין אין פתרון מהחנות.ורק בשביל ההבנה: החלק המדובר, הוא הפלטה התחתונה של השידה. כל נגר מתחיל יכול לחתוך עץ ולצפות אותו בפורמיקה תוך חצי שעה לחנות זה לוקח כבר חודש וחצי- והיד נטויה.
הצג עוד

yosefhodaya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
רכשתי מהם עגלה מסניף באר שבע והשרות שלהם ממש על הפנים . אני מנסה לדבר עם שרות לקוחות כמה וכמה פעמים בזמנים שונים ואני לא מצליח ליצור עימם קשר...  לצערי אני ממש מבואס משרות ומהעגלה. וחשוב לצין שכול הבעיות שיש לי בעגלה ידועות להם והם לא אומרים את הבעיות בשעת הרכישה אלי רק אחרי שכבר רכשתי אז הם אומרים שהבעיה ידועה...
הצג עוד

meiravlevy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חנות ענקית עם מבחר ענק של מוצרים, רהיטים, משחקים, בגדים מכל המינים ובכל הצבעים...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up