כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אבן גבירול - קפנטו

אבן גבירול - קפנטו

בתי קפה
82
87 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
mayalevi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אכן צודקים כולם ולא ברור לי איך גם אצלי נשכח המקום  ונעדר מחוות הדע עד כה אולי בגלל שזה כל כך ברור ואני עוברת שם כל הזמן.. הקפה איכותי וברמה גבוהה,היחס אישי,השירות טוב , יש להם לחם שיאור שזה לחם ממחמצת טבעית ולא משמרים רגילים ....שאני אוהבת סנדוויץ' בלקני (גבינה בולגרית, פלפל קלוי זעתר שמן זית ורוקט (יש גם בגרסת מיני)הכי טוב בעיר .. גם הסחלב מעניין למי שאוהב (18) והמיקום של ארלוזורוב פינת אבן גבירול מרכזי וזמין..אכן מומלץ ביותר
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פתאום ראיתי שלא כתבתי על הקפנטו החביב עלי מכולם - סניף אבן גבירול! הקפה המעולה של קפנטו, כמובן, אבל גם הצוות (שכמעט לא מתחלף) המעולה, החביב והמקצועי. קצת מלא, ולפעמים קשה למצא מקום בספה עם החשמל, אז לפעמים אני רק עובר ולוקח אספרסו או קונה פולי קפה, אבל אם אפשר אני יושב, קורא, עובד, ותמיד שמח שעשיתי את זה. מומלץ ביותר.
הצג עוד

ביקורתן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
סוף סוף לא צריך לאשר התחברות לWIFI! איזה שידרוג! הקפה, המוזיקה, והאנשים המובחרים ביותר בבתי הקפה. פשוט כייף.

pantherit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בין הבתי הקפה הבודדים שתמיד אבל תמיד הקפה עשוי מעולה!. תמיד אני מתפעת מחדש מאיכות הקפוצינו. ההקצפה יפיפייה. עד לתחתית הכוס. הקפה ממש טעים ואיכותי. יש להם כמעט תמיד מבצע של קפה +מאפה ה 19 שקל. שזה ממש מחיר שווה. יש מבחר עוגות וקרואסונים אני אישית מאד אוהבת את העוגות שלהם. הם חותכים חתיכה בגודל לא קטן והיא מרגישה כאילו היא שוקלת חצי קילו. האהובה עליי במיוחד היא השוקלד וניל. שווה לכם לנסות. ואם בא לכם לאכול אז אני ממליצה על רולים שלהם. ועל ארוחת הבוקר שהיא ממש טוב. הירקות שלהם נראים טוב יותר מכל בית קפה מסעדה אחרת. כמות מכובדת ביותר של גבינות איכותיות. והלחם גם כן טעים ונראה מעולה (אם כי בפעם האחרונה שהייתי הלחם היה פשוט מאד - ולא שאלתי אם זה באופן זמני . מקווה שכן) המוזיקה שם תמיד טובה. מאד מגוונת. ומפתיעה. אני מאד נהנת לשבת שם. לשבת בחוץ בקיץ זה בעייתי בגלל העישון והחום. בכלל מי שלא מעשן כמוני בבתי קפה כאלו קטנים עלול לסבול אם לא התמזל מזלו ומישהו מעשן בדיוק לכיוונו. הצוות שעובד שם מקסימים אחד אחד. כולל המלצרים מלצריות. רואים שהם נבחרים בקפידה.
הצג עוד

רותה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
קפה נטו הוא רשת בתי קפה מאד סימפטית אבל הסניף בפינת ארלוזורוב ואבן גבירול בעיני הוא סניף הדגל!! הוא מערב קפה שכונתי של ה"קבועים" שמדי יום מתראים ויחד עם זה הוא קפה תוסס שכל שעות היום והלילה מלא. השרות נפלא - אישי, קשוב, לא משתדל מדי, ויחד עם זה מקצועי. הסלט מעולה. האוכל טרי והעיקר - הקפה עצמו - אין עליו בכל העיר!! יש גם קפה קר מספר אחד בארץ: הם עושים למי שרוצה ערוב בין קפה ברד המסורתי עם קפה קר רגיל וזה יוצא - פשוט סוף הדרך!! חוץ מזה יש שם צוות עובדים שמגובשים, וכמטע ולא מתחלפים מה שנותן להם יציבות וזכרון של כל גחמות האורחים הקבועים. פשוט תענוג של קפה. אם יש יום ואני לא שותה שם קפה אחד - זה חסר לי... פלוס נוסף - הוא לא סוגר כמו כל החנונים האחרים בימי ששי לפנות ערב כשהכי כיף לשתות קפה ולקבל את השבת בנחת...
הצג עוד

חצי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
תשמעו - קפנטו זה קפה. קודם כל הם עושים את העבודה שלהם טוב. אני אישית מת על הישיבה בבתי קפה בשביל לעבוד וכאן קפנטו קצת... צולעים. הכסאות לא נוחים לישיבה ארוכה ואין שקעים במקומות אסטרטגיים. אז אם אתם בקטע של עבודה, עזבו אתכם. אממה-מה - אם אתם בקטע של ארוחת בוקר - איזה לחם! יהבהדהבהדו!
הצג עוד

אספרסו כפול ארוך   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
הקפה מעולה. עדין לא נתקלתי במלצרים לא נחמדים אצלם. המיקום מעולה. פינת אבן גבירול . ארלוזורוב.. אם אתם אתם מכוונים את הכיסא כך שתהיו עם הפנים כלפי מעבר החציה. אז הנוף של הולכי הרגל מעניין ביותר. נראה שכל סוגי האנשים חולפים שם. לפעמים אם יש לך מזל אז המוזר או המההמת עומדים עוד דקה מחכים שיתחלף הרמזור לירוק. ארוחת בוקר טעימה בצלחת ענקית. הלחם תמיד טרי וטעים. מומלץ. אם כי יכול להיות פחות נעים את אתם לא אוהבים מעשנים. חלק נכבד של בית הקפה הקטן הוא של מעשנים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up