כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פרו ספורט

פרו ספורט

חנויות ספורט
טלפון:03-6247659
71
76 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
arled   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
בפרסום רשום "חנות לנעלי ספורט"   לדעתי מפני שהם רוצים לפנות לפלח שוק כמה שיותר רחב, באתי לשם במטרה לקנות נעלי הליכה,   ואני חייב לומר שהייתי בארבע חנויות אחרות קודם! ובפרו-ספורט בהשוואה אליהן היא גן עדן! אוקי? זה קודם כול   א-ב-ל, המוכר אמר לי שהם מוכרים רק נעלי ריצה   ובאמת הנעליים שקניתי הם נעלי ריצה   אבל נעלי ריצה הן לא אידיאליות להליכה - אני מדבר לסוג ההליכה שהיא לא הייקינג וטרקינג (כלומר על קרקע סלעית ולא שווה) ומצד שני היא הליכה של תשע שעות ביום -   לדעתי יש סוג של הטעייה בפרסום.. ואני בא לומר את זה רק כדי שמי שמחפש נעלי הליכה אולי ישקול למצוא חנות שמתמקדת גם בנעלי הליכה, כמובן שלמי שהולך שעה ביום אין סיבה לעשות הבחנה בין נעל ריצה לנעל הליכה :)
הצג עוד

eco5   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
בקרתי בחנות פעמיים לפני כמה שבועות.המנהל היה בסל הכל בסדר אבל המוכר[עם זקן אני חושב] היה אדיש ומתנשא ותוך כדי תשובות לשאלותיי צפה בטלביזיה.

michalkl   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לקח לחברה שלי שמתאמנת איתי קצת זמן לשכנע אותי להכנס לחנות אחרת מלבד החנות הקבועה שאותה אני לא מחליפה. למה לשנות דברים טובים? והיא לא הפסיקה לספר לי סיפורי גבורה על אותה אישה שמנהלת את החנות... אז אני חייבת להודות שהכניסה הראשונה לחנות הייתה בעבור אותה חברה ששלחה אותי לרכוש בעבורה דבר מה והיחס האדיב והשרות המעולה גרמו לי לחזור שוב.. הפעם עבורי...אחד המוכרים (מנהל) שחבל שאיני יודעת את שמו בכדי להמליץ הלך לקראתי מעל מעבר בפעם הראשונה שנכנסתי בשביל לקנות בגדי ריצה לחורף... ולאחר שמדדתי ורציתי לרכוש פריט מסויים שאלתי אם יש לי איזושהי הנחה (איגוד/ סטודנט/ פנסיונרית :) כי בחנות הקבועה כלקוחה קבועה אני תמיד מקבלת הנחה ובחנויות חדשות זו תמיד קצת בעייה... הוא ישר הוציא לי כרטיס חבר המקנה לי הנחה קבועה ואף הוסיף על זה הנחה והוציא אותי בהרגשה טובה. שיווק נהדר! אותי זה הוציא בהרגשה מרוצה ובידיעה כי הוא היה שמח אם הייתי חוזרת שוב כלקוחה קבועה
הצג עוד

הגר רימון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
הגעתי למקום לאחר חוות דעת ברמקול. לא התאכזבתי בגלל חוות הדעת שמתארות מקום מקצועי משוכלל והיצע גדול, התאכזבתי, אפילו מאוד, מהייחס אלי, ולא בגלל שלא היה נחמד אלה בגלל שהתנשאות המוכר היתה עלולה להוביל אותי לקניית נעלי ריצה לא מתאימות או יותר נכון לא הכי מתאימות, במצב שזו הייתה הסיבה שטרחתי להגיע לרח' החשמונאים ולא לחנויות בנמל שקרובות לביתי ופתוחות גם אחרי 7 בערב. המוכר סירב לקבל את הרגשתי שלא ממש נוח לי בנעלי הריצה שהציע לי (למעלה מ - 900 שקל)ורק הנסיון שלי בנעלי ריצה הביא אותי לעמוד על דעתי, ואותו להעביר אותי למוכר אחר : "טוב, צריך להתחיל איתה הכל מהתחלה", שבנעל הראשונה שהציע לי (לפי בקשתי: נייקי)הייתי שבעת רצון לחלוטין.מצאתי את מבוקשי.
הצג עוד

חצי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
סוף סוף חנות ריצה כמו שצריך. כמה זמן היה צריך לחכות?! מבחר עצום של נעליים מכל החברות הראשיות, ויותר חשוב - מבחר ענק של נעלי |הדגש|ריצה|סדגש| - ולא כדורסל וכדורגל! בגדי ריצה מקצועיים - ואני לא יכול בלי לציין - אנשי מקצוע שמבינים ריצה, לא ג'וגינג, לא ריצה בחדר כושר - ריצה! פשוט תענוג.
הצג עוד

pantherit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
החנות הראשונה המקצועית בתחום הריצה שנכנסתי אלייה. הגעתי כדי להתאים נעלי ריצה. יש להם את כל המכשור לבדוק את סגנון הריצה , כף הרגל, ולהתאים את הנעל המתאימה. לי כמבון הייתה כף רגל מעוותת. והייתי צריכה נעל עם המון דרישות. יש להם מגוון רחב של חברות כל שמדדתי נעל מסוג מסויים או 2 מכל חברה. בסוף הכי הרגישה נוחה ומתאימה הייתה נעל של בקרוקס. המוכר \שותף ששכחתי את שמו. (החמוד עם המבטא) היה ממש נחמד וסבלני ומקצועי. זה כ"כ כייף שמי שמוכר לך את הנעל יודע על מה הוא מדבר. האישה\שותפה בחנות הייתה פחות חביבה אבל לא מזיקה סתם הייתה נראת חסרת סבלנות כי כנראה הייתה מותשת בסופו של יום. בכל מקרה כל התהליך של הקנייה היה מול המוכר החביב. המחירים לדעתי קצת יקרים. מסביב. לא רק נעליים. ציוד בחנות. אבל זה תופעה ידועה בארץ. אני אישית ממליצה לדעת מה מתאים לכם - דגם של נעל מסויימת ולקנות בחו"ל את מתאפשר לכם. כי זה פשוט הרבה יותר זול. אם אתם חברי איגוד של איילות אל תשכחו לציין זאת. יש הנחה משמעותית.
הצג עוד

איתמר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
חנות ספורט, באתי בשביל לקנות נעליי ריצה מקצועיות. יש מכשיר שבודק את הקשת ברגל, ואח"כ אפשר לרוץ על הלכיון והמחשב מחשב כל מני זוויות. הצוות מקצועי,יש מגוון גדול מאוד של נעליים. אני הגעתי ביום עמוס יחסית, ועדיין קיבלתי את תשמת לב והתייחסות אישית. (קניתי בסוף ברוקס s-257)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up