כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פרנצ'סקה
0
79 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yariv_81   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
תמיד כיף לבקר במקום הזה... אוכל טעים מאוד והשרות נעים.. דבר אחד לוקה בחסר וזה זמני ההמתנה למנות.. לוקח קצת יותר מידי זמן אבל בהחלט שווה את ההמתנה המיקום של פרנצסקה הוא מנצח הכי כיף לשבת שם להביט בנוף ולהירגע...תודה לכם אבל תשפרו קצת את הזמן שלוקח לכם להוציא את המנה וקבלו את הכוכב החמישי:) בתיאבון!
הצג עוד

limorben   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
לפני כמה שנים טובות ביקרתי בפרנצ\'סקה (ראשל\"צ) כמה פעמים ותמיד יצאתי מרוצה.  אתמול ביקרתי בה שוב ויצאתי עם טעם מר. אמנם האוכל היה טעים, אבל השירות היה רחוק להיות שירות טוב. כשהגיע שלב הקינוחים, התעכבנו קצת בבחירה. כדי לזרז אותנו המלצר אמר לנו שאם אנחנו לא חושבים להזמין קינוח, שנפנה את השולחן מכיוון ממתינים. בחוצפה כזו לא נתקלתי מעולם. הזמנו קינוח (ולא בגלל האיום שלו). הקינוח הגיע אחרי 20 דקות!! כמה צריך לוקח להוציא עוגה מהמקרר ולחמם אותה קצת? מסתבר שעשרים דקות... קשה לי להאמין שאגיע לשם שוב.
הצג עוד

תמר@   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
סימנתי על הכוונת את פרנצ'סקה בעקבות המלצה חמה שקראתי פה באתר והנה יום שישי בבוקר חרגתי ממנהגי והזמנתי מקום בטלפון ל 4 נפשות בפרנצ'סקה. המיקום- טיילת ראשל"צ.. הליכה קצרה על הטיילת לפני הארוחה כשרוח נעימה נושבת מכוון הים.. להמשיך? יום בהיר, שמש חורפית קלילה.. המקום- העיצוב הינו ברמה מאוד גבוהה ועשירה עם אוירה חמימה משתמשים בכלי הגשה מיוחדים. האוכל- ארוחת בוקר הינה ליחיד בעלות 55 שח עם מטבלים מגוונים ומאוד טעימים, כדורי גבינה מטוגנים כמספר הסועדים ולחם(סוג 1 בלבד..!). מי שלא הזמין ארוחה חוייב ב35 שח על המטבלים והג'בטה-לא כולל שתיה אז יצא ששילם מחיר של ארוחה בלי החביתה.אני הזמנתי אומלט עם בייקון הוגש על צלחת זכוכית שמעוצבת בלוק של מחבת-אהבתי. אגב.. אין ארוחות בוקר זוגיות כבשאר המקומות. השירות-טעון שיפור ..אדיב מאוד אך גם איטי מאוד בנוגע למילוי המטבלים שמגיעים בצלוחיות קטנטנות. בתוך הריבה מצאנו זבוב והמלצר שהגיע שאל אותנו אם ראינו אותו נוחת לצלוחית:-). כמו כל מסעדה טובה פינקו אותנו=אותי בטרמיסו נהדר על עוגמת הנפש. שירות סלולארי - אין קליטה!!! 4 פלאפונים מושבתים 80u05DEהזמן בעידן המודרני..!! רק על זה הייתי צריכה להוריד כוכב:-)
הצג עוד

tristery   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אכלנו ארוחת בוקר היום,ובעצם רק בימי שישי יש שם ארוחות בוקר.שקלתי אם לגלות לכם או לשמור את הסוד לעצמי,והחלטתי לשתף את כולכם בזה, למרות שמעכשיו צפוי לי קושי להשיג שם מקום לפעמים הבאות,כי כולכם תסתערו על המקום...אז זה הסוד: בפרנצ'סקה תימצאו את ארוחת הבוקר הכי טובה שאפשר ! אני שם את הרפיוטיישן שלי על זה.ואיך יכול להיות אחרת עם שילוב אופטימאלי כזה:שירות טלפוני אדיב ומקצועי חנייה בשפע עיצוב פנימי מיוחד ויפה אוכל מגוון יחודי וטעים שירות מפנק ואמין של כל צוות המסעדה נוף הים שמשקיף מבעד לחלונות מחיר הוגן ומתאים לרמה כזו של מסעדה.אז נראה מי מכם ישאר אדיש לחוות דעת זו,ולא יפקוד את המקום בשבוע הבא !
הצג עוד

meiravlevy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מסעדה מעולה שמשלבת אוכל טוב, אווירה נעימה ומיקום מעולה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up