כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טוהר אמנית בלונים

טוהר אמנית בלונים

בלונים
כתובת:כפר סבא
טלפון:054-7559989
92
96 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yael   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
התחתנו לפני מספר חודשים, ועדיין לא יצא לנו לכתוב כמה מקסימה הייתה טוהר! הסתובבה כל הערב וחילקה לכל האורחים בלונים מדהימים! כל הרחבה הייתה מלאת צבעים וכל התמונות יצאו יפות וצבעוניות. האורחים שלנו היו מאוד מרוצים וזה ללא ספק הוסיף לאווירה. היא כל הזמן הגיעה לרחבה וחילקה עוד בלונים לאורחים ולנו. טוהר עבדה בצורה מאוד מקצועית, הכינה בלונים מראש ותוך כדי האירוע (בלי שיראו וירגישו אותה), עד שבמהלך הריקודים הוציאה את כל הבלונים לרחבה. מומלץ ביותר!! זה ללא ספק מוסיף כיף ושמחה ברחבה ובחתונה בכלל.
הצג עוד

NHS   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כל כך יפה, כל כך בטעם! ראיתי כבר כמה אירועים עם בלונים וחששתי שזה יראה אותו הדבר- אבל טוהר כל כך מיוחדת, היא לא עושה סתם צורות צבעוניות, היא משקיעה בכל בלון! היא ניגשדה אלי כל הערב וכל פעם החליפה לי לבלון מיוחד אחר, ניגשה לאנשים עם החיוך הענק שלה והביאה למי שלא היה בלון. היא לא סתתם שופכת תיק עם בלונים באמצע הרחבה והולכת, היא מטפטפת בלונים לאט לאט- לא בולטת מידי ועם זאת אי אפשר לפספס את זה. אין ספק שזה שידרג את החתונה, גרם לאירוע להיות קצת יותר מקורי, מעניין ושמח!
הצג עוד

יוניתאביב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ראינו את טוהר בחתונה שהיינו מוזמנים, ומיד החלטנו שאנחנו רוצים אותה בחתונה. עשינו חתונה הפוכה והיא הגיעה שעה לפני החופה, היא הגיעה עם סטוק בלונים מושקעים מהבית ותוך כדי הארוע הפתיעה בעוד ועוד בלונים מיוחדים לרחבה, כובעים משוגעים, כנפיים, צמידים לידיים ועוד. זה פשוט משמח ומוסיף לכייף על הרחבה.
הצג עוד

שחר ועומר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
טוהר המופלאה, הייתה שם בשבילנו כל הזמן. היא הכניסה המון צבע לרחבה עם הבלונים המיוחדים שלה. השקיעה בכל בלון ובלון- כל אחד היה פשוט יצירת אומנות החל מחיות מקסימות ומושקעות ועד לדמויות מצוירות שכל הילדים וגם המבוגרים התלהבו מהן. היא הגיעה בדיוק בזמן עם המון בלונים מוכנים חמושה בחיוך הכובש והמרגיע שלה מילאה את הרחבה בצבע, ידעה להגיב באדיבות וסבלנות גם לאורחים מטרידים. קיבלנו עלייה המון מחמאות מהאורחים.
הצג עוד

efrat&ohad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לטוהר המקסימה הגענו דרך האתר הזה!אחרי שיחת טלפון קצרה סשריינו אותה במקום לאירוע שלנו.טוהר הגיעה לאירוע בזמן חמושה בהרבה בלונים שהכינה עוד בבית ועם המון בלונים חדשים להכין בזמן האירוע.מהרגע שטוהר התחילה לעבוד הרחבה היתה מלאה בבלונים צבעוניים ומצחיקים עם הרבה דומיות מגניבות ומושקעות!כל האורחים התלהבו מהרעיון וזה שידרג מאוד את המסיבה! גם התמונות מהאירוע יצאו מצחיקות וצבעוניות תודות לטוהר.טוהר הייתה סבלנית גם לילדים הקטנים שביקשו דברים ספציפים ונתנה מענה לכולם!אטרקציה מגניבה ומומלצת מאוד!יש עוד כמה ספקים בארץ שעושים את אותה האטרקציה , אבל טוהר עושה את הדברים הכי מושקעים והכי מיוחדים!
הצג עוד

mbsr   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אני הייתי בתור אורחת בחתונה שטוהר עיצבה בלונים היה ממש מדהים ממש אהבתי... היה לה סבלנות לשיגועים של כל אחד והיא הכינה אחד אחד... אנשים ממש התלהבו אטרקציה מגניבה...
הצג עוד

יעליאלון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
וואו, טוהר מדהימה, קודם כל היא כאדם, היא מלאת שמחה וחייכנית.ושנית היא מאוד מאוד מוכשרת, זאת ממש אומנות.היא הוסיפה כל כך הרבה צבע לרחבה, התגובות היו מדהימות. היינו 400 איש, למעלה מ 100 איש ברחבה והיא לא הפסיקה להזרים עוד ועוד כובעים, צמידים מדהימים ויפים.בהתחלה התלבטתי כי חשבתי שזה יותר מתאים לילדים ובגלל המחיר אבל רציתי משהו אחר (לא עוד את הקישוטים מדרום תל אביב, השרשראות הוואי, המשקפיים הזוהרים, הכובעים , הצמידים והשרשראות) רצינו משהו שונה, משהו אחר ועשינו בחירה מעולה.אנשים התלהבו מהיצירות, השתטו וכולם כולם (גם המבוגרים שבחבורה) התפעלו ואף לקחו עמם מזכרות הביתה.טוהר שאלה אותנו אם יש לנו כינויי חיבה/דברים מסויימים שאנחנו אוהבים והכינה לנו בלונים תואמים. אם אתם רוצים לשרג את הארוע שלכם זאת השקעה אשר משתלמת.
הצג עוד

ליאורה וארז   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו אטרקציה מיוחדת, לא יקרה ומפתיעה לאירוע והגענו לטוהר.זו הייתה בחירה מעולה!טוהר הצליחה להוסיף הרבה צבע ושמחה לחתונה.כל בלון שטוהר הכינה היה יצירת אומנות!!טוהר הצליח לשמח את כולם - ילדים ומבוגרים כאחד.קיבלנו אינספור פידבקים חיוביים!!!
הצג עוד

mama007   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קיבלנו את המספר של טוהר ממש במקרה, רצינו משהו מדליק לחתונה וקיבלנו חוויה שלא נשכח בחיים , למרות שכמעט רמסו את טוהר בבקשות לבלונים היא סיפקה את הסחורה והעניקה לנו ולאורחים שלנו אירוע צעיר מדליק ושובב... ממליץ בחום
הצג עוד

ליטל ואביב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הבלונים של טוהר הם פשוט יצירת אומנות!טוהר שידרגה לנו את האירוע והפכה אותו לצבעוני ושמח בזכות הכישרון שלה!הרעיון של הבלונים הוא רעיון אדיר ומקורי שמקפיץ את האנשים ברחבה ועושה הרבה שמח. טוהר בעצמה בחורה מדהימה ואחראית. היא הגיעה לאירוע בדיוק בזמן שהבטיחה עם חיוך ענק על השפתיים ושימחה את כולם!אביב וליטל (15.9.11)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up