כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אליטל

אליטל

חנויות נעליים
כתובת:בני ציון
טלפון:09-7416329
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tuvy10   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
שירות מתחת לכל ביקורת! קניתי בחנות "אליטל" בסניף באר שבע 2 זוגות נעלי ספורט במבצע אעלק...נעלי ספורט אדידס ונייק. כשהגעתי הביתה, הבחנתי שבנעל אחת מתוך 2 זוגות הנעליים יש חתך שקשה להבחין בו כשהנעל ארוזה יפה בתוך הקופסה. לא השתמשתי בה וחזרתי לחנות בבאר שבע כדי לנסות ולהחליף אותה. כמובן, כל התירוצים היו בפני האחראי של החנות: "השתמשת בנעל, נתקלת בחפץ חד,אנחנו בודקים כל נעל לפני שהיא יוצאת מהחנות... וכדומה. כמובן, אף אחד מטענותיו אינן נכונות. הנעל הייתה חדשה לגמרי ללא סימני הליכה בכלל. תירוצים עלובים ומרגיזים מאוד! לא אדרוך יותר ברשת "אליטל" וממליץ גם לאחרים לא לחפש "מציאות" ברשת "אליטל" כי הזול יעלה לכם ביוקר!
הצג עוד

aalfassi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
גרוע ביותר! מוכרים כדור "never flat" של חברת SPALDING עם אחריות לשנה והכדור התפנצ'ר לאחר פחות מ-3 חודשים. כשבאתי לקבל שרות, אומרים לי שאין דבר כזה אחריות לכדורים, למרות שרשום על המוצר בצורה מפורשת שיש אחריות לשנה. הפנו אותי לשרות לקוחות שלהם, והם עדיין לא חזרו אליי מפנייה שפניתי אליהם דרך האתר. והשקר הגדול!!! כשרכשתי 2 כדורים כאלו, שאלתי לפשר המחיר הגבוה, ונאמר לי ע"י המוכרת שאלו כדורים שאף פעם לא מתפנצ'רים, לא עצוב?. סניף עד הלום באשדוד.
הצג עוד

tall   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
מקום שנותן רושם טוב בכלליות. אך אינו מקצועי בעליל!!!!!!!!!! קניתי זוג נעליים וזה עלה לי ממש ביוקר. 4 פעמים הייתי צריך לחזור לחנות ולהחליף את הסחורה ובפעם הרביעית ניתנו לי נעליים של סקוני אשר ניתנו לי פגומות מלכתחילה-- יומיים אחרי השימוש בנעליים בחדר כושר בלבד- גיליתי שהנעל בקושי תפורה והכל נפרם ובנוסף חסר חלק בנעל. מאז רכשתי את הנעל לא נהניתי ממנה. יבואן סקוני בארץ אינו מוכן להחליף ולא מאמין שקניתי פגום ואני לא מאמין יותר -------- הנסיעות לבני ציון עלו לי ביוקר, הזמן היקר שלי והחוצפה שניתקלתי בה. הזול הוא יקר ולא משתלם!!!! לא אליטל ולא נעליים!!!!!!!!!!!!!!!
הצג עוד

gold   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
עלוב לא זול, חווית קניה של שוק הכרמל בסוף היום לפני שזורקים ת'זבל. המחירים באופן מפתיע לא זולים (סתם רגילים). שירות על הפנים נעליים של לא מותגים לא לגעת - זבל סיני. קניתי ונכוויתי.

roni100   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
חנות המונית.שירות מתחת לכל ביקורת. בלגן לא נורמלי והקנייה נעשית בלחץ. והכי חשוב המחירים לא עושים רושם כזולים. פעם אחרונה שאני במקום הנוראי הזה .

klil2   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
בדרך כלל מגוון נעלי ספורט לכל הגילאים. שירות מהיר ואמין. תמיד נותנים הנחה. פתוחים המון שעות כל יום!!!

להמשך גלישה באתר
up