כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מאירום תעשיות 2000

מאירום תעשיות 2000

הזמנות לחתונה
טלפון:03-6811012
70
74 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מירניר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחלה מחיר ואחלה הזמנות!אנחנו חושבים שאין צורך לבזבז מאות שקלים על עיצוב והדפסות כי אחרי דקה זורקים את ההזמנה לפח אבל בכל זאת רצינו משהו שונה מכל ההזמנות הקלאסיות שמקבלים, משהו מצחיק, משהו מיוחד..... ועדיין לא רצינו להשקיע הרבה כסף.אחרי חיפושים רבים הגענו למאירום, דפדפנו באלבום הדוגמאות ומצאנו הזמנה שראינו קודם באתר כלשהו ובמחיר ממש מצחיק! מייד כתבנו את המלל להזמנה ויומיים לאחר מכן שלחו לנו למייל את פרטי ההזמנה לבדיקה. אחרי ששינינו כמה דברים ההזמנה הייתה מוכנה להדפסה.והתוצאות נפלאות!!!
הצג עוד

shmul.elina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עיצבנו את ההזמנה בעצמינו וחיפשנו דפוס להדפיס. גלויה צבעונית משני צדדים.באנו, תוך שעה יצאנו עם 320 הזמנות..כאשר ביקשנו 250...:)
הצג עוד

mirimicky   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
יצאנו מאוד לא מרוצים הגענו אליהם עם עיצוב מוכן, רק לשלוח להדפסה. ייבשו אותנו שם שעות וכל הזמן אמרו לנו שהנה תכף זה יוצא. בסוף חזרנו יום למחרת לקחת את ההזמנות. כשראינו את ההזמנות התאכזבנו. הצבעים של ההזמנה לא תאמו את ההזמנה המקורית. ולא ממש היה איכפת להם, רק שנעוף להם מהעיניים.התאכזבנו שם מהשירות ומהתוצאה הסופית. הדבר היחידי הטוב שם הוא המחיר שהיה זול יחסית למקומות אחרים. אבל מחיר זה לא הכל....
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
אכזבה גדולה, הכנו את ההזמנות בעצמנו כולל גודל מדויק כל מה שנשאר להם לעשות זה להדפיס אך גם את זה לא עשו כמו שצריך. ההזמנה שכוללת תמונת פנים שלנו יצאה עם כתמי צבע אדום עזים שלא היו בתמונה המקורית ובקובץ ההזמנה שהכנו , ביקשנו לתקן קודם כל ניסו לשכנע אותנו שזה לא קריטי שהפנים שלנו נראים כמו עגבניה מצולקת ולבסוף הסכימו להדפיס לנו דוגמא נוספת שבה לא נראו סימני אדמומיות ולכן אישרנו את ההדפסה. ההדפסה נעשית במקום ולכן ניגשנו להוציא כסף בעבור התשלום וכשחזרנו לתדהמתנו גילנו כי בהזמנות שהודפסו ייש אדמומיות אומנם לא כמו בדוגמא הראשונה אך גם לא כמו בדוגמא השניה אותה אישרנו.לטענתם "אין מה לעשות" "וכולם זורקים את ההזמנות לפח גם ככה" וכבדיחה על צבעי הפנים שלנו בהזמנה נאמר "אל תשרפו בשמש". לא נעשה שום נסיון לבוא לקראתנו בתיקון ההזמנות בפיצוי כספי או בכל דרך שהיא והכלה יצאה משם בוכה.
הצג עוד

mayagur   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הכנו בעצמנו הזמנה בגודל לא סטנדרטי וחיפשנו מקום להדפיס אותה. למאירום הגעתי לאחר השוואת מחירים מהירה ושירות מצוין וקשוב בטלפון. הגענו עם קובץ ההזמנה, קיבלנו הדפסה ראשונה לבדיקת איכות ושביעות רצון (היה צורך בתיקון קל שהעובד ביצע במהירות).מאחר ושינינו מעט את גודל ההזמנה מזה שעליו קיבלתי הצעת מחיר, היה צורך לחשב מחדש. יצא יותר יקר (נכנסו פחות הזמנות לדף) אבל היו איתי ממש בסדר והפער לא היה מהותי.שילמנו ויצאנו (נאמר לנו שיקח עד שעה לקבל את ההזמנות) ולפני שיצאנו מהרחוב כבר התקשרו להגיד שההזמנות מוכנות - העובד תיקתק את זה במקום.
הצג עוד

אולה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
כשיצאתי משם בפעם הראשונה יצאתי בהרגשה של חוסר מקצועיות וחוסר שרותיות. לצערי, צדקתי.1. הם לא אמרו לנו כמה זמן יקח ופשוט חיכנו שם במשרד עד שמשהו יקרה.2. ביקשנו מהגרפקאית להעתיק נוסח והיא טעתה בו, וביזבזנו זמן על לתקן, כשביקשנו ממנה לתקן משהו אחר היא לא שמה לב ולא תיקנה ואח\"כ שילמנו על זה ביוקר.לצערנו ישבנו בצורה לא נוחה לידה, ולכן לא שמנו לב שהטעות לא תוקנה.3. חוסר שירותיות - גשו למדפסת תקחו דוגמה, תגשו למדפיס וכו\' היו משפטים ששמענו.
הצג עוד

kinspirit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
עיצבנו את ההזמנה שלנו לבד, גלויה צבעונית חד צדדית. אחרי אינספור טלפונים הגענו לדפוס מאירום בת\"א, והתאכזבנו קשות. הם הדפיסו לנו דוגמה ראשונה שבה הצבעים יצאו אחרים מהמקור (הכתב הבורדו הפך לחום והרקע הסגלגל לקרם). לטענתם זה קרה בגלל המכונה והם הדפיסו לנו דוגמה במכונה השנייה שלהם - הצבעים יצאו מעולים, רק שהרקע הסגלגל יצא מגמגם. ברוב חוצפתם הם טענו שאין מה לעשות בנדון ושאם אנחנו מדפיסים אצלם אנחנו לוקחים את ההזמנות כפי שהן, גם את אלו שהרקע שלהן מגמגם (לרגע העזתי לחשוב שהם יעשו מיון ויתנו לנו רק את הטובות). עזבנו אותם מתוסכלים למדי. לבסוף הדפסנו את ההזמנות בדפוס דנה בדיזינגוף (ראו חוות דעת רלוונטית בשם הספק) - וההזמנות הודפסו באיכות מעולה.
הצג עוד

nicki1983s   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מצויין- הגעתי עם קובץ מוכן, תוך 25 דקות ההזמנות היו מוכנות. צבעים חיים ואיכות הדפסה מעולה.
הצג עוד

בדרך לחתונה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו עם קובץ מוכן על דיסק. תוך 20 דקות יצאנו עם ערימת הזמנות מוכנות.שירות מהיר ויעיל.נחמדים
הצג עוד

lironsuperstar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לא רע, הצעת מחיר זולה יחסית לכל מה שקיבלנו, למרות שלא עשינו סקר שוק מקיף מידי ולא ניסינו להתמקח.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up