כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

KSP קיי.אס.פי

KSP קיי.אס.פי

חנויות מחשבים
כתובת:תל אביב
טלפון:1599-555-700
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מירי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
חנות בנתניה בקריית השרון במרכז דוד. שירות גרוע מאוד מאוד מוכר עצלן שבקושי זז ועונה. חבר סיפר לי גם על יחס גרוע ומעליב. אז או שהחברה נותנת הנחיה לכל המוכרים ברשת להתנהג גרוע או שהם לא מגייסים עובדים טובים. פשוט שירות מגעיל מתחת לכל ביקורת ואני גם קוראת שלא מספיק השירות גרוע גם המוצרים לא עומדים בסטנדרט ויש התנערות מאחריות. על הפנים. לא חסרות חברות וחנויות בתחום הזה. מי שרוצה לקנות אני מציעה לו ללכת למקום שיכבדו אותו.
הצג עוד

Alex   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
לא יודע מה איתכם אבל אני קיבלתי שירות מקצועי ביותר מ ksp קריון תמיד יש מענה טלפוני האספקה הגיעה בזמן המחשב הורכב בצורה מיקצועית קיבלתי יח"ס חם ואוהב
הצג עוד

mainpro105   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
רכשתי מהם מחשב כולל הרכבה אחרי חצי שנה התחילו בעיות שלחתי את המחשב יותר מ 3 פעמים לבדיקות בסניף חולון אמרו שלא מצאו כלום בדיקה הראשונה בבדיקה השנייה אמרו שהכול תקין בפעם ה 3 שלחו למעבדה עכשיו הם טועינם שעשיתי נזק ללוח אם! שיש שריטות ופינים עקומים! הדבר היחיד שעקום זה השירות שלכם לא החלפתם לי את המדבקות המעפנות שאתם שמים בשביל שתדעו אם המחשב ניפתח וגם לא נגעתי בלוח אם! איך זה הגיוני?! הלוח אם בא ככה פגום מהתחלה! וגם אם היה נזק! איך רק בבדיקה ה 3 גילתם?! פיתאום אחרי 3 פעמים שלקחתי את המחשב פעם ה 3 היו שריטות!? אני לא הולך לשתוק על זה ביכלל תזהרו ליקנות מהם הם אולי חברה אבל השירות הוא מתחת לכול ביקורת!
הצג עוד

mguzman1981   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
הגעתי לסניף בקרית אונו במטרה לקנות חלקי מחשב בשווי כ4000 שקלים. ביקשתי לקבל השוואת מחיר לאייבורי על מעבד מסוג i7 4790 tray. המעבד עלה 30 שח פחות באיבורי. המוכר אמר לי שהוא לא יכול לבצע את הבדיקה אחרי השעה שבע בערב ואני צריך לחזור מחר כדי אולי לקבל מחיר מוזל. אמרתי שאין בעייה וביקשתי לשלם את המחיר כמו שמצויין אצלכם ולקנות את הכל עכשיו. הוספתי שבעניין השוואת המחיר אטפל בנפרד דרך השירות בפייסבוק. המוכר (מושיקו) שאל אותי בתגובה ״למה שלא תקנה הכל באייבורי״, השבתי שאני רוצה לקנות אצלו ושאר המחירים זהים. בשלב זה הוא פתאום הסכים לבדוק את המחירים באייבורי ואחרי שראה שלא שיקרתי אמר לי להמתין. אחרי כ5 דקות חזר ואמר שהוא מסרב למכור לי: ״מצטער, אדוני, אני לא יכול למכור לך״. שאלתי אם הוא מתכוון למחיר המוזל או לכל מה שביקשתי והוא אמר שהוא לא מוכר לי בכלל. אני יצאתי מוקדם המעבודה והשקעתי זמן כדי להגיע ולקנות, יצאתי ללא המוצרים ועם חווייה שלילית מאוד. פניתי לשירות הלקוחות והתעלמו ממני לחלוטין, אסור לפרנס רשת שמעודדת התנהגות כזו!
הצג עוד

ayala   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
מה גורם לבעלים של רשת KSP לשים בחנות ברמת השרון את המוכר שהיה שם היום בצהריים? לא ברור לי. גס רוח, מרושע, מגעיל. יצאתי בלי לקנות כלום. הספקתי לספר את החוויה שלי כבר לעשרות אנשים. הספקתי גם להתקשר לשירות הלקוחות של הרשת כדי להתלונן אבל ב-KSP חושבים שאנשים עובדים בשבילם ודורשים להעביר תלונה כתובה. אז אני אכתוב תלונות בכל מקום שאמצא לנכון נגד המוכר בחנות ברמת השרון וכף רגלי לא תדרוך שם יותר. זו הייתה הפעם השנייה והאחרונה שלי. יצאתי עם בחיךה קשה, בלי לקנות, ונכנסתי לחנות מקסימה מתחרה, שמיד ידעו על מה אני מדברת. פלא שהחנות של KSP בסוקולוב רמת השרון ריקה מלקוחות??
הצג עוד

hadarluria   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
קניתי מחשב פגום, הם סירבו לדבר איתי וכשענו לטלפון קיבלתי יחס מזלזל שבעקרון אמר בעיה שלך. מעבדת המחשבים שעובדת איתם דרשה עוד כסף בשביל לתקן "כ מה שפגום לא תחת האחראיות" המחשב נקנה לפני פחות מחודשיים וזה לא מעניין אותם. לקנות שם זה לזרוק כסף ולקבל יחס מזלזל- לא להתקרב לרשת הבזיונית הזאת!!!!
הצג עוד

yacovm   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
רכשתי מחשב נייד בחנות בחיפה. מיד עם הפעלת המחשב התברר כי הבטחות לחוד ומציאות לחוד, המחשב איטי להחריד. חזרתי מיידית לחנות, הם פשוט אמרו שהכל בסדר. לא הסכמתי לקבל חזרה את המחשב. עד היום המחשב אצלם, הם קבלו את התשלום מויזה. כאשר בקשתי לדבר עם מישהו בכיר ברשת, פשוט אין עם מי לדבר. ו.
הצג עוד

yronit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
40 מתוך 100
כאשר התקשרתי לנציג שרות הוא אמר בצורה מזלזלת ובוטה שלפי מה שחתמתי היה עליי להחזיר המחשב עד 14 יום. המחשב עשה בעיות מהרגע שפתחתי אותו אך אני לתומי חשבתי שזה בגלל מערכת ההפעלה החדשה שאני לא מכירה ועליי להתרגל אחריי כחודש מרגע הקניה המחשב הפסיק לעבוד לגמרי לאחר דין ודברים עם אנשי שרות הלקוחות המבזה של החברה החלטנו לשלוח המחשב למעבדת IBM שאליו קיי אס פי הפנתה אלינו ולאחר שניים עשר יום קיבלתי הודעת אסאמאס שעליהם להחליף רכיבים במחשב.כשפניתי לקיי אס פי היחס היה מזלזל ומלגלג בטענה שמחשב הוא מכשיר חשמלי שעלול להתקלקל אמרתי להם שהם צודקים אך זה לא אמור לקרות חודש לאחר קניית מחשב מותג שעלה כמה אלפי שקלים ואני שילמתי ממיטב כספי כדי שלא אצטרך להחליף רכיבים מקולקלים במחשב וברור שלא לאחר חודש . קיי אס פי אינם מסכימים להחליף מחשב ורוצים לתקנו ואני יודעת שכאן רק מתחילות הבעיות של המחשב הנייד הנ״ל.  אז מה שנותר כרגע לעשות זה להפנות לעורך דין טוב ( למזלי אני מכירה כמה כאלה) ולהמשיך לתביעה משפטית המחשב נקנה בחנות של החברה ברעננה ! מסתבר שהזול הוא בסופו של דבר היקר!! עשיתי טעות שפניתי אליהם כרגע אני ללא מחשב שמשמש  אותי לעבודה אבל להם אני ממש לא הולכת לוותר!
הצג עוד

Springie   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
איך סבתא הייתה אומרת? כשאתה משלם בזול, זה עולה לך ביוקר. לאורך השנים נתקלתי כמה פעמים ביחס מזלזל של הנציגים בסניפים השונים, אבל לאחרונה קיבלתי מתנה - דיסק קשיח חיצוני חדש. לצערי הוא לא התאים לצרכי, לכן פניתי להחזירו.   נעניתי שעבר "כבר יותר מחודש" (למרות שבפועל עברו 23 יום), ולא ניתן להחזיר מעבר ל-14 יום, למרות שהמוצר היה ארוז בצורה המקורית, לא נפתח וסגור הרמטית בניילון. הסברתי שקיבלתי אותו בשבוע שעבר ליום הולדתי, וכנראה נקנה מראש, אך נתקלתי בפנים אטומות ואפילו המילה "צר לנו" לא עלתה. אחרי תלונה ב-ZAP, והגעה נוספת לחנות, נעתר המוכר והסכים לקבל את המוצר חזרה, בניקוי 35 ש"ח דמי ביטול (למרות שבאותה קניה קניתי מוצר נוסף אותו לא החזרתי), ואת הזיכוי קיבלתי לחנות בלבד. לא אחזור לרשת זו (וגם לא מי שקנה לי את המתנה, לאחר ששמע את הסיפור). זו התנהלות של מכולת שכונתית, ולא של "רשת בפריסה ארצית עם 26 סניפים".  
הצג עוד

ester959   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
קניתי אצלהם מחשב נייד ראוטר רמקולים מצלמה ופלאפון .......המחסנאי שם עומד עם סכין יפנית כדי שאפתח את כל המוצרים  לבדוק את תקינותם ......לאחר ימים אחדים נערכה לבתי מסיבת בת מצווה ונתנו לה את המתנות הנ"ל היא מצדה שמחה בכל הדברים למעט הפלאפון היא רצתה טלפון מסוג אחר ..חזרתי לחנות בשמחה ובצהלה כדי שיחליפו לי את הפלאפון ומה שהיה שם זאת פשוט בושה שקיימת חנות כזו יחס מזלזל גועל נפש הם לא החליפו לי בטענה שפתחתי את האריזה ברור שפתחתי אתם אומרים לי לפתוח מולכם בקיצור עניין זה הועבר לממונה על הגנת הצרכן ומשם אני מצידי יגיע עד לביהמ"ש אם צריך מישהו צריך לשים להם סוף והכל מצולם ומוסרט במצלמה ויפורסם בקרוב לאחר שאבדוק את החוק מבחינה זו תישמרו לכם מחנות ksp
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up