כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

KSP קיי.אס.פי

KSP קיי.אס.פי

חנויות מחשבים
כתובת:תל אביב
טלפון:1599-555-700
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
hpt100   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
שירות נוראי! הזמנתי מחשב לסניף תרשיש באילת, קיבלתי ביום שלישי 8/12 הודעה על כך שהמחשב הגיע לסניף ואוכל לבוא לאסוף אותו, כמובן שגם שלחתי הודעת ווטסאפ לשירות הלקוחות שהמחשב שם באופן ודאי ולא אגיע סתם ונמסר שניתן להגיע ולקחת אותו. כאשר הגעתי לסניף ביום חמישי 10/12 לאסוף אותו נמסר לי מהפקיד (שאגב לא היה כלל שירותי) שהפריט הוחזר ולא קיים בסניף. כאשר שאלתי לפשר הדבר הוא ענה כי הם שומרים את ההזמנה יום אחד בלבד לאחר הגעתו לסניף ואז מחזירים אותו. למרות שזה נשמע שקר גרוע ואני מניח שהוא פשוט נמכר למישהו אחר, בשום שלב לא עודכנתי שזה נשמר יום אחד בלבד, לא בהודעה, לא משירות הלקוחות ויתרה מכך, ההזמנה הייתה פתוחה עדיין ולא נסגרה עד לאחר הגעתי לסניף. כמובן שהפיתרון של הנציג בשבילי היה לקנות מחשב פחות טוב ב-1000 ש"ח יותר מהמחשב שהזמנתי, וכמובן שלא היה מענה כלל משירות הלקוחות למתן פיתרון או פיצוי המענה היחידי היה שוב, בווטסאפ, והדבר היחידי שהיה להם להגיד הוא "אנו מתנצלים, זו המדיניות" כאשר ביקשתי לשוחח טלפונית אם מנהל נמסר לי שאפשר לשלוח מייל בלבד לשירות מנהלים או איזו הנפצה. בכל מקרה שירות ביזיוני, מקווה שאף אחד לא ייפול כמוני בשירות הגרוע של החברה הזו!!
הצג עוד

אסף   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
20 מתוך 100
חוויית קניה נוראית! קניתי משם בלנדר Midea MJ-BL60H1 , הגיע תוך מספר ימים , חיברתי לחשמל והפתעה- לא עובד. לא נורא יש אחריות הרי- הלכתי והחזרתי את המוצר, נאמר לי שאקבל חדש תוך מספר ימים- עברו שבועיים ועדין לא קיבלתי את המוצר- לא קיים אצלם שירות לקוחות טלפוני, אלא רק במיילים או הודעות. נותני השירות נוראיים, לא יודעים לתת תשובה על כלום, עונים אחרי שעות\ימים ובעיקר מבזבזים את הזמן. לבסוף אחרי קצת יותר משבועיים הגיע המוצר לסניף ונסעתי לאסוף אותו, הפעם בדקתי אותו בסניף עצמו והפלא ופלא- עוד פעם לא עובד!! הפעם ביקשתי החזר כספי , מקווה שאת זה יצליחו לעשות. פשוט ביזיון של חברה עם שירות לקוחות נוראי. מאוד מאוכזב.
הצג עוד

חני26   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
20 מתוך 100
הזמנתי מחשב והגיע (באיחור של כמה ימים אבל מילא). המחשב חובר והתברר שאינו תקין. מה גם שהורכב בצורה לא תקינה (ניתן לראות מאחורי המחשב) מאז אני מנסה ליצור איתם קשר. שירות לקוחות טלפוני מנתקים אותך תמיד אחרי 29 דקות המתנה / כשאתה מגיע ל-82 בתור (אחרי שהתחלת ב-120!!) בחנות לא עונים טלפונית. שירות ממש מבזה.
הצג עוד

מירי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
חנות בנתניה בקריית השרון במרכז דוד. שירות גרוע מאוד מאוד מוכר עצלן שבקושי זז ועונה. חבר סיפר לי גם על יחס גרוע ומעליב. אז או שהחברה נותנת הנחיה לכל המוכרים ברשת להתנהג גרוע או שהם לא מגייסים עובדים טובים. פשוט שירות מגעיל מתחת לכל ביקורת ואני גם קוראת שלא מספיק השירות גרוע גם המוצרים לא עומדים בסטנדרט ויש התנערות מאחריות. על הפנים. לא חסרות חברות וחנויות בתחום הזה. מי שרוצה לקנות אני מציעה לו ללכת למקום שיכבדו אותו.
הצג עוד

Alex   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
לא יודע מה איתכם אבל אני קיבלתי שירות מקצועי ביותר מ ksp קריון תמיד יש מענה טלפוני האספקה הגיעה בזמן המחשב הורכב בצורה מיקצועית קיבלתי יח"ס חם ואוהב
הצג עוד

mainpro105   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
רכשתי מהם מחשב כולל הרכבה אחרי חצי שנה התחילו בעיות שלחתי את המחשב יותר מ 3 פעמים לבדיקות בסניף חולון אמרו שלא מצאו כלום בדיקה הראשונה בבדיקה השנייה אמרו שהכול תקין בפעם ה 3 שלחו למעבדה עכשיו הם טועינם שעשיתי נזק ללוח אם! שיש שריטות ופינים עקומים! הדבר היחיד שעקום זה השירות שלכם לא החלפתם לי את המדבקות המעפנות שאתם שמים בשביל שתדעו אם המחשב ניפתח וגם לא נגעתי בלוח אם! איך זה הגיוני?! הלוח אם בא ככה פגום מהתחלה! וגם אם היה נזק! איך רק בבדיקה ה 3 גילתם?! פיתאום אחרי 3 פעמים שלקחתי את המחשב פעם ה 3 היו שריטות!? אני לא הולך לשתוק על זה ביכלל תזהרו ליקנות מהם הם אולי חברה אבל השירות הוא מתחת לכול ביקורת!
הצג עוד

mguzman1981   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
הגעתי לסניף בקרית אונו במטרה לקנות חלקי מחשב בשווי כ4000 שקלים. ביקשתי לקבל השוואת מחיר לאייבורי על מעבד מסוג i7 4790 tray. המעבד עלה 30 שח פחות באיבורי. המוכר אמר לי שהוא לא יכול לבצע את הבדיקה אחרי השעה שבע בערב ואני צריך לחזור מחר כדי אולי לקבל מחיר מוזל. אמרתי שאין בעייה וביקשתי לשלם את המחיר כמו שמצויין אצלכם ולקנות את הכל עכשיו. הוספתי שבעניין השוואת המחיר אטפל בנפרד דרך השירות בפייסבוק. המוכר (מושיקו) שאל אותי בתגובה ״למה שלא תקנה הכל באייבורי״, השבתי שאני רוצה לקנות אצלו ושאר המחירים זהים. בשלב זה הוא פתאום הסכים לבדוק את המחירים באייבורי ואחרי שראה שלא שיקרתי אמר לי להמתין. אחרי כ5 דקות חזר ואמר שהוא מסרב למכור לי: ״מצטער, אדוני, אני לא יכול למכור לך״. שאלתי אם הוא מתכוון למחיר המוזל או לכל מה שביקשתי והוא אמר שהוא לא מוכר לי בכלל. אני יצאתי מוקדם המעבודה והשקעתי זמן כדי להגיע ולקנות, יצאתי ללא המוצרים ועם חווייה שלילית מאוד. פניתי לשירות הלקוחות והתעלמו ממני לחלוטין, אסור לפרנס רשת שמעודדת התנהגות כזו!
הצג עוד

ayala   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
מה גורם לבעלים של רשת KSP לשים בחנות ברמת השרון את המוכר שהיה שם היום בצהריים? לא ברור לי. גס רוח, מרושע, מגעיל. יצאתי בלי לקנות כלום. הספקתי לספר את החוויה שלי כבר לעשרות אנשים. הספקתי גם להתקשר לשירות הלקוחות של הרשת כדי להתלונן אבל ב-KSP חושבים שאנשים עובדים בשבילם ודורשים להעביר תלונה כתובה. אז אני אכתוב תלונות בכל מקום שאמצא לנכון נגד המוכר בחנות ברמת השרון וכף רגלי לא תדרוך שם יותר. זו הייתה הפעם השנייה והאחרונה שלי. יצאתי עם בחיךה קשה, בלי לקנות, ונכנסתי לחנות מקסימה מתחרה, שמיד ידעו על מה אני מדברת. פלא שהחנות של KSP בסוקולוב רמת השרון ריקה מלקוחות??
הצג עוד

hadarluria   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
קניתי מחשב פגום, הם סירבו לדבר איתי וכשענו לטלפון קיבלתי יחס מזלזל שבעקרון אמר בעיה שלך. מעבדת המחשבים שעובדת איתם דרשה עוד כסף בשביל לתקן "כ מה שפגום לא תחת האחראיות" המחשב נקנה לפני פחות מחודשיים וזה לא מעניין אותם. לקנות שם זה לזרוק כסף ולקבל יחס מזלזל- לא להתקרב לרשת הבזיונית הזאת!!!!
הצג עוד

yacovm   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
רכשתי מחשב נייד בחנות בחיפה. מיד עם הפעלת המחשב התברר כי הבטחות לחוד ומציאות לחוד, המחשב איטי להחריד. חזרתי מיידית לחנות, הם פשוט אמרו שהכל בסדר. לא הסכמתי לקבל חזרה את המחשב. עד היום המחשב אצלם, הם קבלו את התשלום מויזה. כאשר בקשתי לדבר עם מישהו בכיר ברשת, פשוט אין עם מי לדבר. ו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up