צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
הזמנתי מסך מחשב לפני יותר משבועיים ועדיין לא קיבלתי. לא יאומן שבישראל 2024 לוקח לחברה הזאת יותר משבועים לספק סחורה מפתח תקוה לבני ברק (קו אווירי 1 ק"מ!) כאשר לוקח שבוע להזמין סחורה מסין.
אין טלפון לשירות לקוחות. רק בווטסאפ ולוקח 3 ימים עד שעונים.
בקיצור: ביזיוון אחד גדול!
20 מתוך 100
ניגשתי לחנות. המוכר החביב עד מאוד הזמין לי מחשב שלא היה בחנות. השיקול המרכזי היה משקל נמוך. המחשב כשהגיע היה כבד בהרבה מהצפוי (לצורך השוואה הבאתי אתי מחשב שבו השתמשתי). הוספתי כסף למחשב יקר יותר, ושוב המתנתי להגעתו. כוון שעברתי פרוצדורה ניתוחית ברגלי, בעלי אסף אותו והביאו הביתה. המחשב היה כבד בהרבה מהצפי. ביקשתי להחזירו במשלוח. לא היה עם מי לדבר. אין מענה טלפוני. הווטסאפ לא מגיב, למעט תגובות של הבוט האוטומטי. ובמייל ביקשו את העתק החשבונית (במקום להרים טלפון, ואז לא חזרו אלי חצי יום). לבסוף הסיעה אותי חברה ועל הקביים נכנסתי לחנות להחזיר את המוצר. בדרך קילתי הודעה סטנדרטית מהמייל. לאחר שנבדק המוצר הורידו לי מאה שקלים דמי ביטול, ונאמר לי שאקבל זיכוי. הורידו לי את מלוא סכום המחשב מכרטיס האשראי, וזיכוי אין! הזיכוי מה 5 לספטמבר, החיוב מהשלישי, והזיכוי לא מופיע בכרטיס האשראי. טלפון אין על מה לדבר, ווטסאפ לא מגיבים ולמייל אמתין. בינתיים חוייבתי על שני מחשבים (זה של KSP שהחזרתי ולא זוכיתי עליו) ומחשב שני שקניתי בחברה אחרת.
20 מתוך 100
סניף קירית השרון נתניה מוכר לא מיקצועי יחס גרוע ומשפיל לא קשוב לצורכי הלקוח דוחף ללקוח מוצר לא מתאים ע"י ניצול חוסר הידע של הלקוח, סניף גרוע צפוף ומלוכלך של רשת הכי גרועה שניתקלתי אי פעם
20 מתוך 100
שלחו לי מוצר , מכונת לומינצה במחיר סביר רק שהחשבונית הייתה על שמי ולא על חשבון מקום העבודה . לא עזרה התכתבות בווטסאפ ( שרות לקוחות בלי טלפון ) הגעתי לסניף נשר לקחת את החבילה במטרה לשנות את השם שעליו נרשמה החשבונית - תשובת מנהל המקום הייתה שהוא לא יכול לעשות את זה והוא צריך להחזיר את המוצר למחסן המרכזי של KSP - הטפשון החזיק המוצר ביד ולא היה מסוגל נפשית למכור אותו אלא להתעקש לשלוח אותו למחסן המרכזי בחזרה בגלל טעות רישום השם בחשבונית - למרות שהתרעתי על כך בשרות הלקוחות האימפוטנטי של הרשת
40 מתוך 100
מחירים - בסדר.
מלאי - בסדר +.
שירות - זוועה, באמת אבל באמת על הפנים אני לא צוחק, כדאי באמת לשקול למרות המחיר הזול
מאוכזב מאוד מהחברה בין הגדולות בארץ, ללא השירות הטלפוני ממקום ראשון לעשירי - ללא ויכוח בעניין הזה. בדיחה
40 מתוך 100
מגיע לסניף מיקדו בשעה אחת וחצי, לכאורה שעת פעילות לפי האתר של KSP, ומוצא פתק כי נציג המכירות יצא לאכול ויחזור ב-14:10.
ומה תשובת חברת KSP ? ",איננו מתכוונים למנוע מהנציג מכירות לקבל חצי שעה הפסקת מנוחה".
אדרבה, תנו לו הפסקת צהרים, ארוחת עשר, ותה של חמש, אבל תדאגו לפרט את זה בשעות הפעילות באתר, או שתכתבו שעות אולי פעילות.
20 מתוך 100
לברוח מהם כמו מאש לא לקנות אצלהם
קניתי מחשב מהם לפני מספר ימים המחשב בכלל לא נדלק
מכרו לי מחשב אם חלקים פגומים
הם מתנערים מאחריות ואני עוד צריך לשלם להם על הבדיקה של החלקים הפגומים שהם מכרו לי
לא ממליץ בכלל לקנות מהם תזהרו אני את שלי למדתי
20 מתוך 100
לא להתקרבבבבבבבבב!!!!!!!!!! שירות מזעזע וחסר מקצועיות!!! אין שירות טלפוני בכלל!! רק שירות הודעות ומקבלים תגובה רק אחרי שבוע וגם אז תגובה קצרה וחסרת טעם!!! הזמנתי מוצר שלא הגיע אחרי שלושה שבועות ואין להם מושג מתי יגיע ואם בכלל!!! ביקשתי מנהל ואין עם מי לדבר!!!!!!! אל תתפתו אם המחיר זול בכמה שקלים זה לא שווה את העצבים והעוגמת נפש שתיגרם לכם!!! תזכרו תמיד שזול שווה זול!!! עדיף לשלם עוד כמה שקלים ושאתה צריך אותם יש מענה בצד השני!!!! אל תעשו את הטעויות של אחרים תראו כולם מה כותבים אותם תגובות!!!!!
20 מתוך 100
קניתי טלוויזיה פגומה של שיאומי, החזרתי אותה.לא קיבלתי מענה לגבי טלוויזיה חדשה שהזמנתי במקום כי אמרו שהמלאי אזל, הזמנתי טלוויזיה אחרת של lgולאחר כשבועיים של ניסיון לקבל מענה לגבי ההזמנה ותירוצים שונים.
אמרו שוב שהמלאי אזל
20 מתוך 100
חברה תת רמה, העובדים בסניף עצמו שירותיים אבל לא אשמתם שהם עובדים עבור חברה תת רמה - לדעתי זו מדיניות חברה -תהליך הקניה והשילוח דרך האתר קל ומהיר, ברגע ששילמת וקיבלת מוצר במידה והוא אינו לשביעות רצונך (פגום, חסר, וכדומה..) אתה בעצם לא קיים ומקבל תגובות קצרות ומוכנות משירות הלקוחות שלהם בסגנון של "זה מה יש", עדיף לקנות כבר במקום אחר. אם היה אפשר לדרג לפי כוכבים הם היו מקבלים ממני "אפס כוכבים"