כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רומן
92
97 מתוך 100
לפי 28 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שירי פסח   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לחנות לחליפות חתן רומן בהמלצה ענקית וחמה של חברים של בעלי. כאשר נכנסנו לחנות ירון קידם את פנינו בסבר פנים יפות, ובחיוך רב, ירון הציע לנו לשתות משהו, דבר נוסף, בטלפון לפני הפגישה, ירון גם הציע לנו מקומות חנייה נוחים ורגועים. ירון הינו אישיות מקסימה ומדהימה!!, ירון מאוד מיקצועי בהתאמת חליפות לחתן, הוא מייעץ וממליץ, ויודע מה הולך היום בשוק. ירון נתן לנו יחס חם ואישי ולא קפץ בין לקוח ללקוח. ירון התאים לבעלי חליפה יפה בצבע מדהים, המליץ על כל פרט קטן וקטן החל מהפפיון ועד לרמת כל האיבזור הנחוץ ליום החתונה. בעלי מדד את החליפה ותוך כדי כך ביצע תיקונים בזמן אמת!!, ואמר לנו לחזור כעבור מספר ימים. אנו מודים לירון מעומק ליבינו על המיקצועיות, היחס החם, האדיבות, הנדיבות, הסובלנות והסבלנות!!! ירון בן אדם בעל נתינה אין סופית עם לב של זהב!!!!!!
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו חליפה לחתן, הגענו לחנות ומהרגע הראשון קיבלנו יחס חם, עזרו לנו להתאים חליפה מדוייקת ומתאימה. גם תהליך עשיית התיקונים היה מהיר וטוב.
הצג עוד

Royi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי דרך המלצה של חבר, איך שפגשתי את ירון ידעתי שאהיה מרוצה, דואג עד לרמות הכי קטנות שאפשר, איכפתי שירותי, מגוון של חליפות במגוון צבעים ועיצובים. מומלץ בחום!!!! וכמובן מחירים אטרקטיביים!!
הצג עוד

erez   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
קיבלתי המלצות חמות על ירון מ-Roman משני חברים, האחד קנה אצלו חליפת חתן והשני (נדל"ניסט שתמיד לבוש כמו במגזין :)) קונה אצלו את בגדי העבודה שלו. ירון מקצוען ופרפקציוניסט אולד סקול. החוויה היא של שירות אישי ומקצועי שלא ראיתי מזמן, גם בקניות במקומות "נחשבים" בחו"ל. הבגדים איכותיים ויפים יותר מרשתות וחנויות ידועות, ה"פינישים" נעשים באופן אישי במקום, על חשבון הבית, והמחירים טובים יותר. כשאני צריך מכנסיים או חולצה אלגנטיים או חליפה - רק פה. וגם לאירועים - קונה בגדים אלגנטיים אבל לא כבדים ונהנה מהם הרבה מעבר לאירוע...
הצג עוד

hananshapira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תענוג של קניה. טיפול אישי ואיכפתי על קוצו של יוד. ממליץ בחום. הלקוח יוצא בחיוך וסיפוק מלא. בקיצור עונג של קניה.
הצג עוד

Ohad   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לירון הגעתי בהמלצת אחי שכבר רכש אצלו חליפות. נאמר לי שאני צריך להיות מוכן לאדם שיודע מה הוא עושה והוא חווה דעה. בשנייה שדרכתי אצלו הבנתי שיש לי עסק עם אדם מקצוען ברמה הכי גבוהה וכל שעליי לעשות הוא לעמוד ולתת לו לעבוד! המענה של ירון והמקצועיות הביאו לתוצאה מדהימה שכן ירון הצליח להפוך אותי (לדעתי) לחתן מרשים. ירון היה מדהים ואף נוצר קשר אישי וללא ספק אגיע אליו ישירות בכל פעם ! שירות מדהים
הצג עוד

arielc   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
בבחירת חליפת חתן לחתונה, היה לי ברור שאעשה זאת דרך ירון, אצלו רכשתי בעבר חליפות לטובת פגישות עבודה. כמו תמיד, חווית הקנייה והעבודה המקצועית והדגש על הפרטים הקטנים - אין לה תחליף! רכשתי חליפה, חולצות לבנות וחגורה - הכל מגיע מגוהץ ונשאר רק להתלבש :) אחזור גם בעתיד וממליץ בחום!!
הצג עוד

ronen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו דרך המלצה של חברים, חווית קניה יוצאת דופן, שרות מעולה וכיוון מדויק בעולם החליפות. אלף תודות...
הצג עוד

ah-maya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אנחנו גרים ליד החנות, תמיד עברנו והתרשמנו מהחלון ראווה והפעם היתה לנו סיבה טובה להכנס ולקנות. מה לומר היתה חוויה! כמו קפיצה קטנה לחו״ל...הצוות נעים וסופר מקצועי, יצאנו שבעי רצון ואחרי האירוע ולאור המחמאות שקיבלנו הרגשנו חובה לפרגן ל״רומן״ לצוות ולירון ולמנחם שעזרו לנו להפוך את הערב למושלם ולבלתי נשכח. תודה רבה!
הצג עוד

irina230954   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגענו בהמלצת חברים שקנו חליפה אצל ירון מ"רומן", ביקרנו קודם בשלוש מקומות...אין מקום להשוואה! המקצועיות, הסבלנות, המבחר, ברמה אחרת. המדידות והתיקונים נעשו ביד אומן וגם המחיר היה כדאי ביותר. בקיצור, מומלץ!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up