כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אגדתא

אגדתא

אולמות אירועים
טלפון:0723971539
93
96 מתוך 100
לפי 276 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ניקול   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז מאיפה מתחילים לתאר מקום כזה מדהים? אבל באמת.וואו, עשינו חתונה השבוע באגדתא ואני חייבת לציין שמההתחלה זה הרגיש לנו המקום המדוייק והנכון עבורנו. קודם כל נתחיל מהאנשים - לא תמצאו יחס אישי וחם שכזה בשום מקום אחר. כל אחד שם שיש לו תפקיד, החל מהבנות דלפק דרך מנהלת האירוע ועד ליוסי הנציג הצמוד שליווה אותנו מרגע הסגירה ועד לסיום האירוע - כולם שם אחד אחד מדהימים ונותנים לכם את התחושה הכי טובה שיש.המקום עצמו יפייפה, מיוחד, קסום, והכל הכל מאוד מאוד מסודר (מבחינת שלבי ההכנה, ההתארגנות, עד לזה שיש למלוים ולחתן כלה זמן לשבת בנחת ולאכול לפני החופה, ותאמינו לי זה נדיר). היינו אמורים להתחתן ב1.11 ובעקבות המלחמה האולם התקשר כדי להגיד לנו שאפשר לדחות את האירוע לאיזה תאריך שנרצה והם באו לקראתנו מיד ובשמחה והמון אהבה. האוכל - וואו! כלל האורחים אבל ללא יוצא דופן אחרי האירוע מספרים כמה שהם נהנו מהאוכל. בקיצור, אין מקום כמו אגדתא. היחס האישי, היופי של המקום עצמו, האוכל, החוויה והכל ביחד - אפשר לנו לקיים את החתונה שלנו בצורה לא פחות ממושלמת.ממליצים מכל כל כל הלב!
הצג עוד

Yonatan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו אולם שיהיה לא אולמי מדי, יכיל טבע עם אולם ריקודים ממוזג ויהיה הוגן במחיר.עברנו על עשרות אולמות שלא התאימו וכשהגענו לאגדתא ידענו שזה האולם שיספק את התמורה הכי גבוהה למחיר. מנהלי האולם השתדלו לשתף פעולה עם כל בקשה שהייתה לנו גם כשהיא הייתה פחות מקובלת (החלפת מחיצות דיקט למשל בעציצים) וקיבלנו הרבה מחמאות על האוכל בסוף האירוע. לגמרי ממליצים
הצג עוד

Inna   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
60 מתוך 100
לא ברור מדוע שמו דק עץ באזור קבלת הפנים כאשר מחצית מהאורחות עם נעלי עקב שנתקעו כל הערב.לקראת סוף החתונה )בעוד כולנו עוד רוקדים, שותים ואוכלים( התחילו לאסוף את כוסות שתיה מתחת לאף ואפילו לקחו לנו את הכסאות ופשוט שמו את התיקים שלנו על ה שולחן המלוכלך. בגדול השירות היה טוב, אבל בסוף הרסו את החוויה עם פינוי לא מכבד ולא מקצועי.
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אם היה דירוג כללי מעל 100 היינו שמים.סגרנו לפני שנה את התאריך (יום רביעי האחרון) וכבר בסגירת התאריך התאהבנו במקום, בשירות ובאווירה. יוסי הבעלים נתן לנו מענה לכל הצרכים, הבנות בקבלה תמיד התקשרו והסבירו הכל בנועם. הרגשה של בית גם ביום שאחרי החתונה! יובל מנהלת האירוע לא עזבה אותנו לרגע ודאגה שהכל יתפקד כמו שצריך!ולגבי האוכל- לא הפסקתי לקבל טלפונים ביום שלמחרת אנשים התלהבו מהשפע, מהטעם משהגישו בשולחן אוכל חם!!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל לפני שנה שהגענו לאולם אחרי 4 אולמות ואמרתי למי שהפך לבעלי- פה אני מתחתנת. באווירה הקסומה והחמה באולם פשוט הייתה חלומית. נפגשנו עם ערן הנשמה הטובה והבנו שאנחנו בידיים הנכונות. דאגו לנו לכל דבר שביקשנו, היו זמינים בשעות לא שעות וכמובן גם אנשי הצוות- הבנות במשרד, יובל מנהלת האירוע התותחית!!! המעצב המוכשר וכולם פשוט מקצועיים ורואים שהם חייים את עולם האירועים ופשוט עושים הכל כדי לשמח את הזוגות שלהם. תודה על הכל!
הצג עוד

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז אחרי שבדקנו לא מעט מקומות להתחתן החלתנו להתחתן באגדדתא. מקום מדהים שרות מצויין וגם מאוד אהבנו את האוכל. יום החתונה היה מדהים כל הצוות היו מאוד מקצועיים תמיד עזרו והיו שם בשבלנו.

mgila7   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
40 מתוך 100
אם אתם רוצים אירוע חורף אל תעשו אותו באגדתא.הייתי אתמול אורחת בחתונה, אולם קבלת הפנים היה קפוא האורחים עמדו ורעדו מקור! אולם אירועים שמכבד את עצמו צריך לדאוג לחימום בסיסי בחורף, לא היתה שם אפילו פיטריית חימום אחת!אז גם אם המקום יפה והאוכל בסדר כשקר לך כל כך בלתי אפשרי להנות.
הצג עוד

ofeklugasi7890   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שירות מקצועי, זמין. צוות מהממם.באירוע היה שפע של אוכל והרבה פירגונים מהאורחים.
הצג עוד

zviy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיתנו בפחות משנה שני ילדים באגדתא. עצם זה שחשזרנו לשם אומר הכל. מושלמים כל מה שמסכמים מבוצע. לא קטנוניים. שירות וזמינות מעל המצופה. הדיונים. אין מילים. ערן הוא מלאך
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחרי שראינו מספר אולמות, הגענו לאגדתא, האולם שהאמת - חלמנו להתחתן בו. קודם כל שני האולמות מהממים, מעוצבים כל כך יפה, ובסגנון מדברי מהמם.אחרי שדיברנו עם יוסי, מנהל האולם, לא היינו צריכים לחשוב פעמיים - זה בעל האולם הראשון שהרגשנו שישקיע בנו ויעזור לנו, ולא מנסה "לסבן" אותנו. לא היינו לחוצים לרגע! ההתנהלות של כל עובדי אגדתא הייתה נפלאה לכל אורך הדרך, הכי מקצועיים שיש, האוכל נהדר, העיצוב היה מהמם, וקיבלנו מלא מלא מחמאות מכל עבר. לא סתם שמעתי רק מחמאות על המקום גם לפני שסגרנו שם. הייתה לנו חוויה מהממת - ואני ממליצה לכל הזוגות שלא אכפת להם להרחיק קצת מהמרכז - אגדתא זה מקום מושלם להתחתן בו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up