כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Brewhouse

Brewhouse

מסעדות בשרים
טלפון:03-5168666
56
61 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
talichen86   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
שלום לכולם,המסעדה הנ"ל הינה מבשלת בירה+מסעדה. כשהיינו במסעדה הוטעינו שנוכל להזמין מתפריט הלילה לאחר זמן מה. בעקבות כך אף נשארנו במסעדה. אך לאחר בקשת התפריט המנהלת משמרת הגיעה והתחילה להתווכח שאי אפשר וחייבים להזמין 65 שקל דבר שאינו כתוב בשום מקום ואף הראיתי לה בתפריט שהמינימום הנ"ל כתוב רק לגבי שישי בצהריים. זה כמובן לא עזר היא המשיכה בשלה ולא הסכימה שנזמין משהו נוסף מתפריט הלילה (התכוונו להזמין אוכל). הגישה שלה הייתה מאד לא שירותית ביחס כזה עוד לא נתקלתי.מה שעוד יותר נורא זה שכתוצאה מהחוויה הזאת בחרתי לפרסם את רשמי ע"ג הרשת, וכתוצאה מכך המסעדה שתלה אורחים שילעיזו את פניי בעוד אני לא ציינתי את שם הגברת דבר שבקלות יכולתי לעשות אבל בחרתי שלא.חבל שזו ההתנהלות של המסעדה, שהייתה בכלל ריקה אבל בתגובה זה היה "מישהו שישב לידנו" בעוד השולחנות לידינו היו ריקים...מממ מעניין....חבל שזו ההתנהלות של מסעדה שאמורה לכבד את עצמה ואת לקוחותיה
הצג עוד

tristery   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
הנה לכם שילוב של מסעדה עם מבשלת בירה,שמהווה אמנם אטרקציה בהרכבה זה,אבל איננה מתעלה מעל לבינוניות בשני התחומים.טוב,אולי בינוני פלוס,אבל בטח לא יותר.כי העיקר זה האוכל,ובתחום הזה אני יכול לומר שהוא לא יותר מבסדר.זה כמו ששואלים אתכם איך הבחור/בחורה ההוא,ואתם תענו "נחמד/ה" :-) מה שבא לעזרת המקום,זו דווקא יותר סביבתו ! שישי בערב/לילה בחלקו המערבי של רחוב רוטשילד המיתולוגי, עם הנוף האנושי שזרוק על הספסלים והמדרכות עם בירות ועוד-ממש חו"'ל בארץ... אגב,שימו לב,ש"ארוחת הטעימות"(99 שח לאדם) איננה מוגשת בסופי שבוע.וחבל.
הצג עוד

Yoav Segal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
בירה מעולה, בשר לא רע בכלל.למען גליוי נאות - אציין שעבדתי שם לפני איזה עשר שנים, הייתי ברמן ואני לא זוכר כל כך מה הלך שם. (בירה טובה כבר אמרתי?)

Galitw   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
אכלתי שם לפני ארבע שנים ולא חזרתי מאז.הסיבה היא שהזמנתי סטייק מיושן, מדיום. בסופו של דבר קיבלתי סטייק שהקשר שלו למדיום איננו - מעין נעל מיושנת.רציתי להחזיר את המנה, אך הסכימו להחליף לי אותה במשהו שווה ערך או יקר יותר ( ז"א: שהמחיר שאשלם יהיה זהה, אם אני לא טועה)בקיצור... החתול שלי שמח לאכול את הסטייק המיושן ב 120 ש"ח, ואני לא חזרתי מאז למסעדה.
הצג עוד

אוריתה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
מקום נחמד מאד. אם אתם לא מעשנים ומזמינים מקום תוודאו שאין אירוע במקום כי אז יושיבו אתכם במקום פחות שווה(יש של לא מעט אירועים) התבאסתי שלא היתה להם את המנת אצבעות עוף ברוטב פיקטני שכיכבה בטעם העיר. מסתבר שזאת מנה מיוחדת ולא קבועה בתפריט. אז בגלל הבר מצווה גם ישבנו במקום לא משהו. גם הילדים אכלו לי את כל האצבעות עוף וגם חגו סביבי ועשו רעש. בכל מקרה. אכלתי מדליוני עוף במילוי תרד צנובר ועגבניות מיובשות ברוטב טריאקי והיה ממש טעים.זהו החוות דעת שלי משעממת כי לא אכלתי קינוח ולא ראשונה. אבל שתיתי בירה!
הצג עוד

MeirSio   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
ארוחת הכנה שקטה של יום שבת.. לדבר על העבר ולראות את העתיד. הספיישל שבשבילו באנו (אצבעות עוף בצ'ילי המעולה מטעם העיר) נגמר.. אבל נשאר ספיישל פילה מדיום רר.. הבשר מעולה, התוספות קצת מלאות שמן, וחבל להרוס ככה את המנה. האמת שגם הבירה לא היתה משהו משהו - במיוחד היום שאפשרויות בהירה הולכות וגדלות, והטכם משתפר.. הבהירה היתה בסדר ולא יותר, את המתוקה אפילו לא ניסיתי לסיים. העדפתי מיים.
הצג עוד

KOdi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מסעדה טובה לאוהבי הבירות. והבשר. אוירה מגניבה. ממליץ על האנטריקוט ועל הכבדים. והכי הכי שוס הקינוח " גלידת קוקוס בציפוי שבבי פקאן עם רוטב טופי" שווה לשמור מקום לקינוח הזה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up