כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ארומה - אספרסו בר - ויצמן

ארומה - אספרסו בר - ויצמן

בתי קפה
66
71 מתוך 100
לפי 11 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
reuvenk144   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
80 מתוך 100
טעים טרי המקום נקי ומסודר אהבתי את השרות

mayalevi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
במרכז וייצמן שני סניפי ארומה- אחד בכניסה ואחד בתוך הקניון בקומה השנייה ליד מכון הכושר גו אקטיב.הסניף בתוך הקניון הוא חלבי בלבד. חוות הדעת מתייחסת לסניף בתוך הקניון. הלכתי לביקור חולים באיכילוב ורציתי להצטייד בסנדווייץ' חלומי(אני אוהבת חלומי כידוע ולימדתי את כל הסובב אותי לאהוב סנדוויץ'זה- לרבות המאושפז. ובאייס קפה לי. כמובן שכל בית קפה בקניון הוא פחות כיפי מבית קפה מחוץ לקניונים בגלל שתמיד בקניונים יש תנועה מאסיבית של אנשים מסביב ובמיוחד בימים אלו של קיץ שיש ילדים. מסיבה זו העדפתי את הסניף בתוך הקניון ולא הסניף שבכניסה כי הסניף בתוך הקניון הוא בקומה שנייה ויש פחות מה לחפש שם ולכן פחות תורים(בסניף בכניסה היה תור גדול). בארומה כמו בארומה- זול יעיל ותכליתי- סנוויץ' חלומי קיבל ביקורות טובות .האייס דיאט היה קצת תפל לטעמי , נכון שזה דיאט אבל בקופי בין למשל הם לא תפלים.(עדיין אני מבכה את סגירת הסניף קופי בין באבן גבירול,עדיין יש בשוסטר למכורים)אבל עדיין בסדר. האייס לקחת 18 ש"ח והחלומי 16. למי שרוצה לשבת, לפי דעתי הסניף החלבי יותר מומלץ מהסניף בכניסה מקום הישיבה בקומה השנייה יותר שקט ואין אווירת מאושפזים. בנוסף מתוך הקניון אפשר להגיע לאיכילוב (למי שבא לבקר מאושפז ועצר לקנות מתנה)ואז לא צריך לעבור פעמיים בדיקה בטחונית כך שיש לו יתרון גדול על הסניף שבכניסה.אגב לא ידעתי אבל בבניין הישן באיכילוב עצמו יש קפה קפה די מפותח ודוכן של עלית קפה שמוכר הפוך ענק ומאפה של רולדין ב16 ש"ח . אבל א)לא ידעתי לפני שבאתי ב)למרות שארומה יותר חלשה במוצרי הקפה שלה לסנדוויץ' חלומי של ארומה אין תחליף.
הצג עוד

yariv_81   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
באמצע השבוע ישבתי לאכול בארומה ואני חייב לציין שמהאוכל מאוד נהנתי. יש רק דבר קטן שהפריע לי.. בבית קפה הזה חסרה קצת אווירה של בית קפה...לא בדיוק יודע למה..בגלל זה הורדתי כוכב אחד. אבל חוץ מזה הייתה חוויה טובה.

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
כשרק נפתח, האספרסו הזה היה האפשרות היחידה לאספרסו טוב באיזור.. והמיקום הבעיתי נסלח לו. היום, עם קפה הנרייטה בצד אחד וקפה ג'ו בצד השני, האספרסו בלבד אינו מספיק. כמובן שבנקודת הזינוק הארומה לא מתחיל טוב - האיזור הוא קניוני (מול בתי הקפה האחרים), ויושבים בו יוצאי הבית חולים להפסקה של ריענון (שזה דבר נהדר להם, אבל פחות נעים בשביל יום נחמד בקפה). האספרסו בארומה גם הוא ברמה פחות טעימה לדעתי. מה שמשאיר אותנו עם זמינות, שבה הקפה הזה זוכה ובגדול, מהירות שירות, גם מתחרה טוב, ומחיר - ארומה הוא מבתי הקפה הזולים יותר שיש לנו.
הצג עוד

avi_avi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אמנם קצת עצוב לראות את יוצאי בי"ח איכילוב אבל סה"כ בית קפה פרקטי ...וזה אופציה טובה במרכז וייצמן כי יש מקום לשבת גם בחוץ וגם בפנים ...כמו כן ריח הלחמים משגע ואין כמו סנדביץ' חלומי ....

Galitw   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
למאושפזים בלבד, או למבקריהם.אחרת יש כל כך הרבה אלטרנטיבות טובות יותר, הן מבחינת הקפה והן מבחינת האוירה.
הצג עוד

pantherit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
בית קפה של חולים. אם לא קשה לכם המראות של אנשים חולים מאושפזים לאנפוזיה וחלוק פתוח בגג מסתובבים בארומה ויצןאז סבבה . קפה ארומה הוא קפה ארומה. אני לא חובבת ארומה במיוחד אבל שותה לא מעו ארומה בדרכים.הסניף הזה בעיניי פחות חביב. בגלל אווירה המאושפזים סביב.
הצג עוד

shablulim   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
מקום נחמד באמע ההמולה והחום התל-אביבי שקט אי אפשר כל כך לקבל במקום, אבל קפה סטנרטי לגמרי כן, ואם את אחרי יום עבודה מתיש אז הוא עשוי להיות ה- קפה של היום
הצג עוד

רויטל ואודי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נקי, מסודר, טעים, אווירה טובה - סבבה
הצג עוד

עז חלל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
פינה של רוגע. בתי חולים אינם מקומות סימפטיים, ואיכילוב אינו יוצא דופן בכך. נעים לברוח מהלחץ ומהמחשבות אל קפה איכותי, עיתונים ואנשים מחייכים. אחרי רבע שעה במקום מרגישים אחרת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up