כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

וניליה

וניליה

גלידריות
טלפון:03-6020185
94
98 מתוך 100
לפי 8 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ארינקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני עובדת לא רחוק מ "וניליה" בהמלצתך החלטתי לטעום ,נפלא,טעים,חדשני.תודה על המלצתך

איבי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100

שירהוטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני לא אגזים אם אומר שזו הגלידה הכי טובה בארץ הטעמים כ"כ מגוונים ומחומרי גלם אמיתיים ואיכותיים כלומר- גלידה בטעם תותים בשמנת- זה בדיוק כמו התותים עצמם בשמנת עצמה! גלידה שוקולד תפוז עשויה משוקולד ותפוזים רואים ומרגישים שאלו חומרי גלם אמיתיים והכי הכי הכי טובים יש מגוון רחב של טעמים מקוריים כמו שוקו פסיפלורה וכו' ממממממממממ
הצג עוד

יובל כ.   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עוד בטרם עברתי לגור בתל אביב אמרו לי וניליה וניליה וניליה!! והנה יצא שהדירה אליה נכנסתי נמצאת מעל גלידת וניליה, ואיך יותר נגיש מזה. מבין פוקדי הגלידריות אני לא מהנלהבים, מאחר ואני אוכל מעט מאוד גלידה, מטעמי לקטוז, ובכל זאת מצאתי עצמי מבקר שם יותר ממה שאני אמור, בייחוד לאור העובדה שהסורבאים, שהם ללא לקטוז, הם אולי הטעימים ביותר שיצא לי לנסות- עשויים מחומרים טבעיים בלבד, כך שאם הזמנת סורבה מנגו, יש שם מנגו אמיתי. המקום מלא תמיד, ויש תור, אבל השירות מהיר מספיק, ויש לפחות 4 מוכרים בכל פעם שיש לחץ, כך שהתור רץ. המחיר לא הכי זול, למרות שאחרי שיקול מערכתי קטן, נובעת המסקנה שעל רכיבים טבעיים משלם העסק יותר, ולכן יגבה מחיר מהלקוח בהתאם. מבחינת מראה המקום אין יותר מדי השקעה, נראה סולידי, נקי ופשוט. ונראה מי מנחש כמה כפיות יש בכל נברשת..!  
הצג עוד

elb   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מישהו כתב פה 'אפילו יותר מאייסברג'. אני מקוה שהוא צחק. אין שום מקום להשוואה. וניליה הינה הגלידה הכי טובה בת"א, ואני אסתכן ואומר הגלידה הכי טובה בישראל! יש שני סניפים - אחד באבן גבירול ע"י 'אמורה מיו' ואחד בבזל. אם לא אכלתם שם גלידה - פשוט תלכו, אי אפשר ליפול שם. אחד מהמקומות שפשוט כיף לתת להם חמישה כוכבים. שירות, מחיר והגלידה אוי ה-גלידה.
הצג עוד

Islay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגלידה הכי טובה בעיר!משתמשים בכל הגלידות בחומרי גלם אמיתיים וטריים - איפה שכתוב פרי יש פרי, איפה שכתוב ויסקי או ליקר ספציפי יש בדיוק את זה (ולא חומרי טעם), איפה שכתוב פולי קקאו, תבלינים, עוגיות או חטיפים מסוימים משתמשים בדיוק בזה.שילובים יצירתיים של טעמים, אפילו באזור הסורבה (סורבה קברנה סוביניון?? (:  ).מומלץ בחום, ואפילו שווה להתאמץ ולהגיע במיוחד. 
הצג עוד

mayalevi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
גלידריה מאודנחמדהעם המוןטעמים מקוריים כמווניל עם הל וגלידות סורבה בטעמיםנחמדים כמו פסיפלורה ותות שישלהןממשטעם כמו הפרי..מה שאהבתי שבמחיר של 12 ש"ח-תוספת של שקל למחיר כדור אחד ניתן לקבל2 טעמיםאהבתי גם את הנברשת הצבעונית החגיגית שתלויה שם ..
הצג עוד

pychky   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגלידריה הכי טובה בתל אביב, אפילו יותר מאייסברג! רוב הגלידות על בסיס חלב ולא שמנת, כך שאפילו מבחינה מצפונית הגלידה הזאת מעולה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up