כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ערן ויניב קצב

ערן ויניב קצב

טיפולי יופי וקוסמטיקה
טלפון:03-6052224
84
88 מתוך 100
לפי 44 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yael&Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני מסתפרת אצל יניב כבר המון שנים והיה ברור לי שכשאני אתחתן הוא יהיה המאפר והמעצב שיער שלי. הוא הספק הראשון שסגרתי לחתונה. ביום החתונה יניב הגיע לבית של אמא שלי עם אחותו והיה יום נעים, משפחתי וכיפי, מדובר באדם מיוחד מאוד שפשוט יודע מה הוא עושה, כל הזמן הרגשתי שאני בידים טובות ושאיכפת לו מאוד שהתוצאה תהיה טובה. יניב עבד בצורה מהירה ובכישרון (בשניה אחת שלף מלא רעיונות לסידור השיער כדי שנמצא את העיצוב המתאים ביותר). אנחנו מרגישים שהוא וספיר המקסימה הם כבר חלק מהמשפחה. גם אחותי ואילנית ;-) היו מרוצות מאוד. האורחים (יותר נכון האורחות) לא הפסיקו לשאול מי איפר אותנו ועיצב לנו את השיער. מומלץ בחום!!!
הצג עוד

sadan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני לא יודעת איך זה קרה- אליהב שאשון שהוא אלוף עולם, שלח אותי לאלוף עולם השני! ואני לא צוחקת!נכנסתי לסלון של יניב לפגישת ייעוץ עם אמי ואחותי- בהתחלה הוא נראה לי סנוב... אחותו ספיר הייתה מקסימה... עשיתי עוד סיבוב לשני סלוני כלות. אחרי הפגישה איתם. יצאתי ואני, אמא שלי ואחותי ביחד- אמרנו שאנחנו עכשיו חוזרות לסגור עם יניב. הסלון של יניב נותן הרגשה שונה, כייפית ורגועה גם שיש עוד כלות לצידך. הגעתי ליניב לאיפור ניסיון- מהפגישה הזו הבנתי שעשיתי את הבחירה הנכונה. יניב הוא בן אדם מקסים, בעל אוזן קשבת ושמוכן לקבל כל הערה/ פנייה וליישם אותה. יניב הקשיב לכל בקשה שלי- גם ביום המאושר בחיי. יניב עשה לי 2 תסרוקות- שכל אחת מהן הייתה יותר יפה מהשנייה ולמרות החום של אוגוסט (גם שהבאתי את הספר איתי...) הכל החזיק כמו שצריך- האיפור והשיער! המחמאות לא מפסיקות להגיע עד היום הזה! הטלפונים לא מפסיקים לצלצל וכבר חילקתי את הטלפון שלו להרבה בנות- ובשמחה רבה!יניב וספיר- אני רוצה להודות לכם על מי שאתם ולבקש ממכם להמשיך ולשמח כלות - בדיוק איך שאתם עושים זאת!אמא שלי, אחותי וחברה שלי- שהיו המלוות שלי- יצאו מרוצות ועם חיוך מרוח על הפנים! וזה מאוד חשוב!ואנחנו עוד נתראהההההה :) אוהבת, בר.
הצג עוד

הילה אייל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי ליניב אחרי שראיתי כמה יפה הייתה אחותי ככלה שיצאה ממנו.הספיקה לי שיחה עם יניב כדי לדעת שאני יכולה לסגור איתו שיער ואיפור גם בלי ניסיון, פשוט סמכתי עליו ואכן צדקתי ובגדול!!!!האיפור של יניב פשוט מושלם, הוא מאפר בעדינות, מקשיב בדיוק לרצונות של הכלה וכך גם עם השיער.בזכות יניב, ספיר המקסימה וכל צוות העובדים היה לי יום רגוע וכייפי, יש אצלו אווירה טובה, רגועה ויחס חם ונעים,.אני בדרך כלל לא מתאפרת ולא מבלה יותר מדי אצל הספרים ולכן חששתי מכל עניין התסרוקת והאיפור ובזכות יניב הייתי הרבה יותר ממרוצה מהתוצאה הסופית!!תודה רבה על הכל!!!הילה
הצג עוד

אורטל&רועי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יניב קצת והצוות שלו היו פשוט מקסימים! ביום החתונה היינו 4 כלות, מה שאומר יום קצת עמוס אבל יניב והצוות שלו ידעו פשוט לעשות את העבודה בצורה מושלמת! נתחיל בי.. לא האמנתי שאני יכולה להיות כל כך יפה:) (וגם בעלי שציפה שאהיה יפה ,לא האמין ברגע שראה אותי - כמה זה היה יפה, והתמונות מעידות על כך... הוא היה בהלם) בין אם באיפור ובין אם בשיער...סמכתי על יניב לחלוטין ואני שמחה על כך! יודעים שהוא יודע את העבודה והתגובה של בעלי והאנשים שראו אותי- שווה הכל!!!!!!! האיפור היה עמיד בצורה מדהימה! השיער לא זז! וזה אחרי יום צילומים שכלל קצת - הרבה רוח:) הכל עמד במקום והיה מדהים! אין לי מילים!!!! אפילו אחרי לילה שלם של ריקודים, רואים בתמונות -כמה הכל מושלם!!!!!! הייתי גם עם תוספות, שלגביהן התלבטתי בהתחלה אבל זה היה מותאם בצורה מושלמת לשיער שלי שאפילו אמא שלי לא ניחשה שאני עם תוספות :) אני כל כך שמחה שבחרתי בספק הזה וכך גם כל המלוות שהיו איתי באותו יום! הצוות שלו מקסים! ספיר מדהימה! היה לי יום מושלם וזה הרבה בזכות הספק הנדיר הזה! המקצועיות שלו פשוט וווווווווווואו! למי שיש ספקות - הן יכולות להיגמר עכשיו! תאמינו לי שבדקתי ולא מעט לפני:) תודה לכם!
הצג עוד

maya_fransky   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יניב קצב הוא פשוט אמן בכל רמ"ח איבריו!!אני 3 ימים אחרי החתונה והטלפונים והמחמאות לא מפסיקים להגיע!!!!! אני גם התלבשתי אצלו במקום וכשבעלי הגיע לאסוף אותי, הוא כמעט נפל מהרגליים תרתי משמע! אני באמת לא רוצה להלאות ביותר מדי פרטים ומילים כי אתן לבטח כל הזמן מחפשות וקוראות חוות דעת שזה מניסיון די מעייף... אז בקצרה (אשתדל לפחות ;) ) - מהבוקר כשהגעתי עם 2 המלוות שלי ועד הרגע שיצאתי ממנו היה מדהים! מושלם! הצוות של יניב מעבר לכך שהם מוכשרים בטירוף (ספיר, גבי, תמיר ובן!) נותנים את התחושה הכי נעימה שיש!! באמת שלאורך כל השעות שם הרגשתי כמו בבית וכשיצאתי הרגשתי כמו נסיכה!! :)יניב מקסים מקסים מקסים! נעים כל כך להיות איתו, הוא נותן את התחושה הכי הכי טובה שיש ועושה עבודה מכל הלב! היו איתי עוד 2 כלות מקסימות ולכל אחת מאיתנו זה הרגיש כאילו אנחנו היחידות!!! באמת שלדעתי אין דברים כמוהו! אין!!! אני ממליצה בחום ואפילו מוכנה לדבר אישית עם כל אחת שמתלבטת ולשלוח לה תמונות! כתובת המייל שלי: [email protected] טלפון: 0544852410
הצג עוד

shira1234love   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הגעתי ליניב קצב בהמלצת המעצב אליאב ששון! הייתי מוכנה לשלם כל מחיר, העיקר להיות מרוצה ביום של חיי. לצערי הרב האיפור יצא כתום וגס, התסרוקת שביקשתי "אסוף מרושל" יצאה מרושל מידי, פרוע ולא עדין. אני אישית ממש מצטערת , הייתה לי התלבטות בין אבי מלכה, רוני פרנקל ואלי גולן. אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה :-(
הצג עוד

michashani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
נתחיל בכך שהאיפור והשיער יצאו מדהים והייתי כמו נסיכה (ככה אומרים...). שומדבר לא זז ממקומו (סיוט להוריד בלילה את הסיכות...), האיפור נשאר כמו חדש לאורך כל היום ולא הייתי צריכה לדאוג לכלום. אני ידעתי שארצה להתארגן אצל בספר/מאפר, אך בדיעבד הייתי מתארגנת בבית/מלון. התחלנו את היום ממש מוקדם, כי אצל יניב אמרו לי לבוא כבר ב10-10:30, בסופו של דבר יצא שהייתי צריכה לחכות לצלם... אמנם הייתה במקום אווריה מאוד נחמדה וגם היו איתי חברות, אבל אפילו שהייתי כלה יחידה, מדי פעם יניב פנה לאיפור נסיון של כלה אחרת, או תספורת של מישהי אחרת, בזמן שאני המתנתי. אני חושבת שעדיף שבא מישהו אלייך והוא נטו מתעסק בך, בא לעשות את העבודה בזמן שלך.
הצג עוד

ophirrom   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פשוט אומן!!! אין מילים להסביר את הרוגע, השלווה ואת מה שהוא מוציא ממישהיהיינו ארבע כלות באותו היום ולאורך כל היום הייתה הרגשה שאני לבד ושכל אחת מקבלת את כל תשומת הלב. הכל מתקתק כולל המלוות שהיו מהממות ובאווירה הכי מדהימה בעולםמי שמחפשת איפור קלאסי עדין אבל עם הרבה נוכחות יניב זה הבן אדם בשביל זה. אני בדרך כלל לא מתאפרת והכל נראה לי מוגזם אבל האיפור והשיער שיניב התאים לאופי של השמלה פשוט היו מושלמים!בקיצור מכל הלב פשוט אחת הבחירות הטובות !!
הצג עוד

maayanzinger   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את המראה שלי בחתונה הפקדתי בידי הזהב של יניב קצב האלוף!!!!!הגעתי לאיפור ניסיון, ידעתי מה הולך להיות האיפור. לגבי השיער דיברנו ואמרנו שביום החתונה נוכל סופית לסגור.הגעתי רגועה ושלווה, היה פשוט יום מושלם.מעבר לתוצאה המושלמת ולמחמאות שגרפתי אחריי בכל מקום שהלכתי (כולל בצילומי הרחוב), חשוב לקחת בחשבון את האווירה הנעימה שיש אצל יניב.היינו שלוש כלות באותו יום ולכל כלה יש מלוות, לא הרגשנו בלחץ, יש שם צוות מקצועי ברמה אחרת, הכל תיקתק כמו שעון. נהננו מכל רגע ביום הזה.המלוות שלי יצאו כולן מרוצות ועד היום אנחנו לא מפסיקות לשמוע כמה יפות היינו.בנות.... אם סגרתן אצל יניב אתן יכולות לישון בשקט, הוא כבר ידאג שהכל יהיה מושלם!!!
הצג עוד

miris208   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נתחיל מזה שיש לו ידי זהב. סבלנות ופשוט בן אדם מדהים.מרוב שסמכתי על הידים שלו ועל ביום החתונה הוא שאל אם אני רוצה להצמד לאיפור ניסיון או לתת לו יד חופשית.אני נתתי לו יד חופשית ולרגע לא הצטערתי זה אני יצאתי פשוט מהמםםםםםם.השיער היה בדיוק מה שרציתי.הצוות שלו מקסים.אחותו ספיר עובדת אצלו והיא פשוט מקסימה. דאגה לאורך כל הדרך שהכל יהיה בסדר , שאני אצא יפה ושאני אצא בזמן לאורחים הבחלט נאשר זיכרון מהכלה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up