כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קפה הנרייטה

קפה הנרייטה

בתי קפה
טלפון:03-6911715
83
88 מתוך 100
לפי 11 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ארינקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קפה "הנרייטה" "שוכן על צומת הרחובות –ארלוזורוב הנרייטה סאלד המהווה נ.צ. אסטרטגי במרכזה של תל אביב. חברתי ואני סברנו כי נמצא מקום שונה לאכול בו ארוחת צהריים. אנחנו מורגלות להיצע, שהוא לא רע בכלל, לאורך אבן גבירול ובכל זאת גילינו כאן מקום שהוא קטן,סולידי,פסטורלי ורומנטי ,בית אוכל שכונתי במובן הטוב של המילה, עם טרנינג וכלב , מקום כיפי וסקסי . ניכר כי למקום יש קהל קבוע, ציבור נאמן ואוהד. הריהוט, העיצוב , האווירה- כל אלה הזכירו לנו בתי קפה של פעם ויחד עם זאת מצאנו כאן תפריט מגוון של מנות ביתיות ואחרות. לעיקרית הזמנתי כבדי עוף צלויים עם מייפל ובצל המוגשים על מצע של פירה תפוחי אדמה.-מנה טובה, הכבד צלוי במידה נכונה וממש נמס בפה -49 ₪ חברתי אכלה בהנאה סלט הנרייטה –רצועות עוף,חסה,עגבניות שרי,בצל ירוק וקרוטונים ברוטב קיסר בתוספת לחם -49 ₪ . קינחנו בעוגת גבינה אפויה עם שוקולד – 29 ₪ טעמתי בחיי גרסאות רבות של עוגות גבינה שהיא המועדפת שלי . כאן דווקא לא אהבתי את השילוב של השוקולד עם הגבינה . כאחת שמכורה לקפה  גיליתי מותג חדש לי, איטלקי בשם "מאורו"-פשוט נפלא. אני קיבלתי קפה הפוך רגיל וחברתי קיבלה קפוצ'ינו פרדו,שהוא קפה קר עם אספרסו חלב ושמנת . השירות היה מהיר ,סבלני וביתי. נותר לי להבטיח  כי אחזור לבקר ולטעום מהמגוון ומהאווירה בצל הקורה המציגה לוגו בדמות צללית של חתול .
הצג עוד

גר_ברחובות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני מבין את הביקורות שנכתבו כאן בדם יזע ודמעות, אבל הנרייטה השתנה כל כך ששווה לכתוב קצת על מה שוקרה שם בשנים האחרונות - מגמת שיפור קבוע ואין סופי. רק השבוע הוספו תקרה אקוסטית (שמעת ISLAY?), הקפה השתפר, והמקום הומה מתמיד (שזה דווקא לא בטוח טוב כל כך).   בכלל, שהאופציה האחרת היא הארומה אז מה השאלה?   וכמו כולם אני ממליץ לדייט, פגישה עסקית וכאלה. ליד הרכבת אבל שקט ונגיש.
הצג עוד

Islay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
האוירה בהנרייטה מצוינת, אין מה להגיד. אחלה אנשים, אחלה צוות. נחמדים להפליא.   ממה שניסיתי בכמה ביקורים, האוכל די בינוני. סנדויצ'ים וטוסטים די סתמיים, שלא לומר סמליים. המחירים תמיד קצת גבוהים מדי יחסית למה שמקבלים. השוקו הקר (מבחן לא רע לבתי קפה, שמשום מה בדרך כלל משקף את השאר) גרוע באופן שערורייתי. זוכרים את השוקולית שהייתם שותים בתור ילדים? אז כזה, רק על בסיס מי ברז תל אביביים וקצת חלב במקום על בסיס חלב. זה ממש רע.  לא ניסיתי את השניצלים/פסטות וכו', אולי שם המצב אחר.   הייתי מסכמת בהמלצה חמה לשבת שם ולהסתפק רק בקפה, אלא שכל פעם שאני מגיעה לשם אני יוצאת עם כאב ראש עצבני במיוחד. משהו באקוסטיקה בשילוב עם הפלייליסט, נראה לי. אולי בחוץ יותר נעים - לא ניסיתי כי מעשנים שם. אחרי שלושה נסיונות, נראה לי שאני מוותרת על המקום סופית.
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני יושב הרבה בהנרייטה. הרבה? המון. הקפה (החדש ) מצויין, הצוות מעולה, כייף לשבת ולדבר עם אורחים או שותפים, לבד עם המחשב או עם העיתון (עם לא נגנב), ולהעביר בוקר, צהריים של יום שישי, או סתם קצת זמן - בכייף
הצג עוד

alon573   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקום יפה שרות אדיב

יואבס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
המקום מקסים, האוכל מעולה רק חסרה לנו חניה...

tristery   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
אכלתי שם ארוחת בוקר(ביום שישי15.02-והמבינה תבין...),ובסה"כ היה נחמד,למרות שציפיתי ליותר(אחרי חוות הדעת הנהדרות כאן באתר).מיקום בית הקפה הוא לא הכי-סתם בכביש הראשי של רח' ארלוזורוב,גודלו של המקום קטן ולכן גם צפוף בין השולחנות(הקטנים לכשעצמם),והאוכל שהוגש לארוחת הבוקר "לא ליפול מהכסא"...נכון,בית הקפה חביב/נעים/"משפחתי",אבל אולי הענין הוא באמת רמת הציפיות שבאתי איתה,וגם שיש לי קנה מידה של מקום מדהים לארוחת בוקר-"פרצ'סקה" בחוף הים בראשל"צ.
הצג עוד

pantherit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בית הקפה השכונתי הכי הכי מקסים בת"א. מגוון באנשים. תלוי בשעות. קודם יש את השכנים הקבועים. תמיד את אנשי המחשבים על הלאפטופים. בצהרים משפטנים ורופאים שעובדים באזור המוכר. ובערב יש את הפגישות העיוורות... :-)בשעות היום גם נתקלים בלא מעט סלבס חלקם קבועים חלקם אורחים.הלוגו של הנרייטה הוא חתול איתו משתלבים מידי פעם גורי חתולים מסתובבים בחצר.הנרייטה חזקים מאד בארוחות בוקר וסלטים מאד עשירים.אני אוהבת במיוחד את השקשוקה (ארוחת בוקר ים תיכונית) ואת הטוסט קשקבל (או קשקוול)
הצג עוד

גלית_1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יש לי חברים שגרים ליד קפה הנרייטה וכל פעם שהם מזמינים אותי לבקר אותם ולא רוצים שאעלה אליהם הביתה ואראה את הבלגאן, הם אומרים לי שניה לפני שאני עולה "אל תעלי אנחנו בהנרייטה " :-) אחלה בית קפה. ויש המלצות לחורף: אני מאד אוהבת את המרקים שמעולים ממליצה במיוחד על העדשים או האפונה.ממליצה גם על הסיידר החם בשילוב יין אדום.המנות החביבות עליי הן הסלטים בעיקר הסלט עוף.
הצג עוד

מבקר ודעתן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מכירים את צ\'ירס.. איפה שכולם מכירים את השם שלך וכו\' וכו\'? הנרייטה זה ככה. כייף לבוא, זה לא כמו לצאת מהבית, זה כמו לחזור אליו. האוירה, הקפה, האנשים שעושים את ההבל. ויודהתמד נחמד, תמיד מוכן לעזור. פשוט מקום עם אוירה חיובית וכייפית.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up