כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב מורדי קלפה

הרב מורדי קלפה

יחסים וזוגיות
טלפון:0524205861
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Barak   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מומלץ בחום !!!הרב מורדי המקסים יחד עם אשתו, הרבנית אסתר, ליווו אותנו לאורך כל הדרך, מהרישום לרבנות, הדרכות חתן וכלה ועד לטקס החופה. זאת הייתה מבחינתו חוויה מדהימה בגישה נעימה ומותאמת עם קבלת פנים מדהימה ומרגשת (הם הזמינו אותנו לבית שלהם) ופשוט באמת נהנו מכל רגע. המילים המדויקות של הרב מורדי בטקס החופה היה כל כך מקסים ומרגש, אין ספק שהרב מורדי הייתה מהבחירות היותר מומלצות שלנו.
הצג עוד

משה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
הרב מורדי ואישתו פשוט מקסימים, נפגשנו כשבועיים לפני החתונה, שבמפגש ערכנו שיחת היכרות, והוסבר לנו על מהלך החופה. היה לנו נעים, כיף ומרגש כבר בפגישה הראשונית.עד החתונה היינו בקשר שוטף, שהרב עזר לנו בהכנות, ובדגשים למה חשוב להביא איתנו ולדאוג לפני. קיבלנו תחושה משפחתית ואישית והחופה עצמה הייתה מרגשת מאוד ומותאמת אלינו בצורה מושלמת, בדיוק כפי שרצינו!
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בזה שחברה מאוד מאוד טובה שלנו המליצה לנו על מורדי קלפה . קבענו פגישה וקיבלנו רושם של בן אדם מקצועי ערכי וקלע בדיוק למה שרצינו וביקשנו. פגשנו בן אדם עם חיוך גדול, ואוזן קשובה.
הצג עוד

yair   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
זו הייתה חתונה שאורגנה בזריזות עקב המצב הבריאותי של האב ז"ל של החתן. תוך שבועיים מצאנו את האולם ואת הרב שדווקא עקב הזמן הקצר אמר זו השגחה. הרב התאים לנו ככפפה ליד. הגענו לפגישת היכרות שבה שוחחנו על עצמנו ועל הערכים שלנו. ואף גילינו הרבה במשותף.ביום החתונה האב לא הרגיש בטוב ולא רצה להשתתף בחופה. החופה החלה בלעדיו, ואז משום מקום הרבנית הופיעה איתו לאחר שהצליחה לשכנע אותו להשתתף בכל זאת ובזכות זו הוא היה בחופה. החופה התנהלה בצורה מאוד יפה וערכית. הרב ביצע תקיעת שופר כאות אבל ותפילה לשיבת החטופים לפני שבירת הכוס.לא יכולנו לבקש רב מתאים יותר עבורנו.ממליץ בחום!
הצג עוד

Ofer   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לרב מרדכי בעקבות המלצה של ארגון צוהר.ברגע שהגענו לביתו של הרב, הוא (ואשתו)קיבלו אותנו בצורה מאוד חמה, היה קשוב מאוד ורצה להכיר אותנו לעומק ולהבין מה חשוב לנו על מנת שהחופה תהיה מותאמת עבורינו. יצאנו מביתו של הרב בהרגשה שבחרנו את הכי טוב שאפשר.ואכן טקס החתונה עבר בדיוק כמו שרצינו, קליל, מצחיק, הוא הכניס את הסיפור ההיכרות וידע להעביר אותו בצורה מאוד נעימה, ובכל זאת עם הזיקה ליהדות.אני ממליץ בחום לכל מי שנמצא בשלב של בחירת רב. כל היתרונות באדם אחד. זכינו.
הצג עוד

or_bashan1   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לרב מורדי קלפה דרך צוהר ופגשנו אותו לראשונה בביתו.מלבד שהאירוח שלו ושל אישתו היה אדיב הוא גרם לנו להרגיש כאילו אנחנו הזוג הכי חושב והסביר לנו כל פרט ופרט להתנהלות החופה.מורדי היה סבלני וקשוב גם לרצונות שלנו והיה לו מאוד חשוב שנצא בהרגשה טובה.החופה הייתה זריזה אך מרגשת, ניתן לשנינו זמן להקריא את מה שכתבנו אחת לשניה וכמובן להניח טבעות זה על זו.
הצג עוד

orelhaviv6   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הכרנו את הרב מורדי קלפה דרך ארגון צהר.הרב הזמין אותנו לפגישה טרם החתונה אצלו בבית על מנת שתהיה בינינו הכרות מעמיקה ותיאום ציפיות.הרב ואשתו אירחו אותנו ביד רמה. הם למדו להכיר אותנו ונענו לכל בקשה שלנו לקראת טקס החופה. הטקס היה מותאם לנו, מרגש וקולע לכל בקשה.ממש ממש ממליצה!
הצג עוד

אורה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חוויה מרגשת, ואישית! מיכאל הכיר את הרב קלפה מקרוב ועוד כשיצאנו לדייטים- אמר לי אני יודע כבר מי יהיה הרב בחופה שלנו☺️ הזמן שקדם לחתונה היה עמוס בארגונים, ורצונו להיפגש עמנו לארחנו בביתו והחמימות בה קיבלו אותנו הוא ואשתו אסתר בצורה הכי ביתית שיש כדי שנכיר בצורה אישית זכורה לנו כחוויה נעימה וחמה❤️ נפגשנו וממש שכחנו לרגע מהזמנים, מהלו״ז… מן ערב כזה של לשים לב לשנינו ולהיזכר קצת בתחילת הקשר.
הצג עוד

Kobi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
פגשנו את הרב מורדי קלפה בביתו לשיחת היכרות ותיאום ציפיות. הרב הסביר על התהליך בצורה מסודרת ומקיפה. הגענו עם הרבה שאלות ויצאנו ללא שאלות עם מענה איכותי ומקיף.
הצג עוד

Yaron   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
נפגשנו בבית שלו. הוא הכיר לנו את המשפחה המקסימה שלו והכיר אותנו. היה לו חשוב לשמוע את הסיפור המשותף שלנו ולמרות שאשתי דוברת בעיקר אנגלית הוא עשה עבורנו מאמצים מעל ומעבר.בחופה עצמה הוא היה רוקסטאר אמיתי, ניהול החופה היה נעים ומקסים והחופה הסתיימה בתקיעה שלו בשופר. הרב מורדי קלפה היה מקסים ונהדר כל הדרך
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up