כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מורקי

מורקי

הזמנות לחתונה
כתובת:ישראל
טלפון:0508464380
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Meytal   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
במילה - מדהים! ב-2 מילים - מדהים ביותר! מור עיצבה לי הזמנה לחתונה. באתי עם סגנון מסויים שרציתי ומור הציעה מעצמה לשדרג ולייחד את ההזמנה שתהיה הכי יפה, מיוחדת ומדוייקת לנו. מהלך העבודה היה מהיר והרגשתי בנוח תמיד לבקש עוד דברים לעיצוב וכל הזמן מור הביאה את הרעיונות המיוחדים.אני מאוד מרוצה😍
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שדיברנו עם מור היא הייתה קשובה לסגנון ועלו לה רעיונות. בחורה סופר יצירתית, זורמת, קשובה, מייעצת בצורה נעימה ומאוד מאוד סבלנית.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מורקי מורקימה נאמר ומה נגיד?בואו נתחיל מזה שאם לא היא כנראה לא הייתה חתונה.הלחץ והמשימות שנערמו עלי בחודשים שלפני היו פשוט overwhelming וסיכוי טוב שאם היא לא הייתה שם לתמיכה וייעוץ פשוט חמישים אחוז מזה לא היה קורה!התחלנו בלדבר על הקונספט, שהיה די ישיר - חתונת העשור (כי התחתנו בדיוק ביום שחגגנו 10 שנים ביחד).ומשם עלו כל כך הרבה מחשבות מבחינת העיצוב לאיך לשזור את הדבר הזה ביחד.מורקי עזרה וייעצה לי בבניית ההזמנה, התפריט (שמאחוריו שילבנו עובדות עלינו במעין משחק 'אמת או שקר') ושלט הכניסה.לא רציתי עיצוב עמוס מידי, רק באמת לשזור סימנים לעשר השנים שעברנו פה ושם ברחבי החתונה.את שלט הכניסה היא עזרה לי לעצב בסגנון של לוח זמנים עם רגעים בולטים בזוגיות שלנו וכמובן מקום לתמונה מהחתונה.ומעבר לזה ביחד גם בנינו תוכנית אומנותית למסיבת רווקימות שעשינו (אליה היא גם הוזמנה כמובן ואפילו הייתה המנחה!)בסגנון של אולימפיאדה, תחרות בין קבוצות שחולקו אקראית בכל מיני משחקים שונים ששברו את הקרח לגמרי ועשו את הערב.לסיכום אני אגיד שוב שבאמת בלי העזרה התמיכה והידיים של מורקי, כנראה שמרבית הדברים האלו פשוט לא היו קורים. ובלי ספק זכיתי שיש לי חברה כזאת מוכשרת אבל גם ספקית שנותנת את כל הלב והנשמה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up