כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שוורץ הפקות | Schwartz productions

שוורץ הפקות | Schwartz productions

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0509450828
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lidar   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
עידו שירותי, נחמד וקולע.מה שדורשים זה מה שמקבלים.מוריד את סף הלחץ בטירוף כי הוא דואג להכלולא פחות חשוב מוריד בסכומים של הכסף מול ספקים.לא תצטערו, מפיק מספר 1!

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
את עידו קיבלתי מתנה לחתונה מאחותי והחיבור מיד היה מושלם! אנחנו בכלל לא ידענו מאיפה מתחילים לארגן חתונה ועידו לא רק הדריך אותנו אלא מצא לנו ספקים מושלמים תחת התקציב שהגדרנו. בנוסף לזה ברגע שפרצה המלחמה שנינו הוקפצנו למילואים והיה צריך לדחות את החתונה , עידו לא רק לקח על עצמו את כל עניין הדחייה (לא היינו צריכים להתעסק בכלום הוא דאג להכל) גם כשהחלטנו לערוך חופה קטנה בהתראה קצרה מאוד הוא נחלץ לעזרתנו ותקתק את כל העניינים. בסוף שני האירועים שלנו היו הרבה מעל המצופה, נהנינו בטירוף וקיבלנו מליון מחמאות מהאורחים וכל זה בזכות עידו !! בקיצור, לזוגות שמתלבטים , עידו חסך לנו המון המון זמן של התעסקות , כאבי ראש וכסף בארגון החתונה ממליצה בחום !!
הצג עוד

gyldn765   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
אחרי המלצה של חברה על עידו כמפיק.נוכחנו לדעת שזאת ההחלטה הכי טובה שקיבלנו בחתונה.היחס החם, הדאגה לפרטים הקטנים שלא לדבר על הכסף שחסכנו, ליווי מלא מול ספקים כל מה שעושה כאב ראש הוא לוקח על עצמו ועושה את זה בצורה מקצועית ומדוייקת!!!תודה על כתף תומכת וחשיבה על הפרטים הכי קטנים שיש! המלצה הכי חמה שיש תעשו לעצמכם טובה ותסגרו אותו❤️
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
הגעתי לשוורץ הפקות מהמלצה של חברה.. ואני כל כך מודה לה ועל ההחלטה הזו! אני פשוט לא דאגתי לשום דבר בחתונה שלי.. המפיק עידו והצוות שלו המדהים, היה כל כך על הדברים (מעבר לזה שהוא בן אדם זהב), הוא ירד איתנו לרזולוציות הכי קטנות של האירוע, ברמה שהחזיק לי את השמלה מאחורה כדי שלא תתלכלך!! אין דברים כאלה, הוא הוזיל לנו עלויות בצורה מדהימה והוא פשוט שווה כל שקל, שנתראה רק בשמחות :)
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
החוויה הייתה יוצאת דופן , היה לי שקט נפשי , שלווה לא התעסקתי בכלום ביום חתונתי חוץ מלהנות באירוע , עידו דאג לי לכל פרט מרמת התשלומים בסוף לספקים ועד לרמת האוכל ואיפה כל מזלג וסכין ממוקמים .
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up