כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נוי שלום הפקת אירועים

נוי שלום הפקת אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0509019191
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אורי   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על נוי מחברים לצבא כשהתחלנו לתכנן את האירוע.הרמנו את כל התכנון תוך 72 שעות בז כ ו ת ה. הכל היה מהיר ומחושב, בהתאם לצרכים ולתקציב שלנו.הייתה סבלנית ונתנה לנו מענה אפילו בשעות הקטנות של הלילה כשהיינו לרגע לחוצים.היא דאגה לכל פרט ופרט , מקטן ועד גדול, מתחילת הדרך ולא פספסה דבר עד סופה.ובעיקר נתנה לנו תחושה של ביטחון עבורנו ועבור האורחים שלנו. ורק ככה יכולנו פשוט להשתחרר וליהנות!!! 😇
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
נוי הייתה המפיקה בחתונה של החברה הכי טובה שלי. אין סיכוי שאני לא לוקחת אותה לחתונה שלי! כמה שקט היא נתנה לנו כמלוות! הצלחנו להנות מהאירוע ולחגוג עם הכלה במקום לדאוג למיליון דברים. נוי הייתה שם דאגה שהכול יהיה מושל- תמיד בחיוך, בפירגון ובמקצועיות! התאהבתי בה מהרגע הראשון! ממליצה בחום ומבטיחה שתקבלו אירוע מהחלומות.
הצג עוד

אלי   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
נוי היא המלאך השומר שלנו.מתחילת הדרך ועד סופה הרגשתי שיש לי על מי להישען ועל מי לסמוך בכל היבט.היא פשוט השתלטה על הכל ביד רמה ולא נתנה לי מקום לדאגה.דאגה להרגיע אותנו ולהיות זמינה וקשובה. למלא אחר הבקשות והשיגעונות שלנו ולסייע לנו בקבלת החלטות.גם כשצצה בעיה ולו הכי קטנה, היא דאגה לטפל בה בצורה מידיית וברוגע שיא.הנעימות לצד האסרטיביות שלה נתנה לנו תחושת ביטחון.היא ניצחה על כל "תזמורת" האירוע שלנו בצורה מופתיתודאגה שתמיד נהיה עם חיוך על הפנים!!!
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
אז אני הייתי מוזמנת באירוע שנוי הפיקה. אני יכולה לומר שקינאתי כל כך בחתן והכלה על השקט והנחת שקיבלו לאורך הערב. הזוג לא התערב בשום פרט שקשור לתכנון, לא ראיתי אותם מתעסקים בהושבה(כל כך חשוב), הכל היה מסודר והאווירה הייתה של רוגע וביטחון. אני יכולה לומר שאני למשל חיפשתי מלצר כדי להזמין בקבוק שתייה, ומי שעזר לי בסוף וחסך לי את ״העבודה״ זה הצוות של נוי(הגיעה עם כמה עובדות לאירוע). בקיצור, כנראה שאין סיכוי שאני אוותר על מפיקה בחתונה שלי(:
הצג עוד

Galit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
90 מתוך 100
ממליצה מאוד , הזמינות של נוי , השירותיות המעורבות , האיכפתיות וההתרגשות המדבקת שלה כאילו היא מתכננת את האירוע שלה ממש ..ברור שבאירוע הבא זה רק נוי, יש תחושה שיש על מי לסמוך, כשסיימנו איתה שיחת צרכים הבנו מיד שהגענו לאדם הנכון, כל ההצעות שלה היו מתוך הבנה אמיתית של תקציב מחד ומאידך אומנות אירוח .. שנדע רק שמחות ✔️✔️ציון 100 מבחינתי
הצג עוד

adiruppin31   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
נוי פשוט אלופה, אין למה להרחיב במילים, עשתה לי את האירוע, ראש שקט. ואפילו הוזילה עלויות
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
נוי הייתה המפיקה בחתונה של אחותי, היא הייתה מהממת!!!ליוותה את אחותי וגיסי לאורך כל הדרך של תכנון החתונה וגרמה להם להיות ברוגע ושלווה. (מה צריך יותר מלראות את אחותך מחויכת ומבסוטה על החיים כשהיא יודעת שהכל מתוקתק עבורה ביד רמה 😆).באירוע עצמו כמובן דאגה לכולנו ולכל פרט ופרט.כולם התפעלו ממנה ומהצוות המדהים שלה, מהמקצועיות וכמובן גם מהיחס האישי.ממש נכנסה לנו ללב!!!אין ספק שבחתונה שלי היא תיקרא לדגל בשנית! ❤️
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
בחרנו את נוי אחרי התייעצות עם חברים ומכרים.נוי הייתה הבחירה המושלמת!חלק מאיתנו, שותפה מלאה ובעלת יכולת ניהולית גבוהה.עזרה לנו עם ניהול והזמנת הספקים, סייעה בהצעות מחיר ורעיונות ייחודיים.המטרה הייתה להוריד מאיתנו את כל העומס והלחץ של יום החתונה- וכך היה!מומלצת בחום ושווה כל מחיר והשקעה.
הצג עוד

צליל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אז ככה, נוי זה הדבר הכי טוב שעשינו בחתונה שלנו!! היא הייתה איתנו מהתחלה עוד לפני בחירת האולם. נוי סגרה לנו את כל הספקים שרצינו ושהיא המליצה, כמובן שהמשא ומתן וכל ההתקשרות עד לחתונה עצמה הייתה דרך נוי בלבד, לא התעסקתי לרגע עם בלתמים, בעיות וכו.בגדול נוי היא קוסמת !!! כל דבר שרצינו בין אם אפשרי או לא, זה פשוט קרה !!! ולא סתם קרה, קרה בגדול, רק צייצתי משהו קטן, שעה אחרי זה היה !!! ההתנהלות מול נוי היייתה מושלמתתת, זמינה תמידדדד, אדיבה, מצחיקה וזרמה עם השטויות שלנו.עברנו מסע שלםםם של חצי שנה של ארגונים וסידורים ובזכות נוי המסע הזה היה הכי רגועעעע בעולם שכל כלה חולמת על זה. ביום האירוע לא דאגתי מכלוםםםםםם, נוי והצוות המדהים שלה תפעלו את האירוע ב10000 אחוז, הן דאגו להכל כולל המשפחות שלנו, הספקים, האוכל , המלווים וכמובן לנו , היא נתנה לנו משימה אחת בלבד וזה להינות ורק בזכותההה זה הדבר היחיד שעשינו ביום החתונה שלנו !!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up