כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שימי מלכה | DJ Shimi Malka

שימי מלכה | DJ Shimi Malka

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Batel   כתב/ה חוות דעת אתמול
100 מתוך 100
שימי מושלם! בא לתת עבודה וממש מרגיש את הקהל,כל בקשה שהייתה לנו נענתה בחיוב, האורחים החמיאו על המוזיקה וזה הכי חשוב!

May   כתב/ה חוות דעת אתמול
100 מתוך 100
הכל התחיל באלפי מנשה כשחזרתי למקום שבו גדלתי ופגשתי את הדי-ג׳יי לחתונה שלי ומשם הכל היסטוריה…
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
100 מתוך 100
שימי היה הדיג׳י שלנו בחתונה אחרי ששמענו אותו בחתונה של חברים, כשבאנו לבחור דיג׳י פשוט לא הייתה לנו התלבטות! הוא הבחירה הכי טובה שלנו בחתונה!!! הייתה מסיבה מ ט ו ר פ ת ואין אחד שלא דיבר על זה, אנשים פשוט לא הפסיקו לרקוד והרחבה דיברה בעד עצמה. שימי ידע להתאים את המוזיקה לקהל שלנו ולקרוא אותו, חתונת יום ראשון שנגמרה ב2:30 בלילה וגם זה כי כבר היינו גמורים 🤍 ההמלצה הכי חמה שיש!
הצג עוד

מאור   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני שבוע, והתמזל מזלנו שבחרנו בדייג׳י המלך , האחד והיחיד - שהקפיץ את האורחים ברחבה עד השעות הקטנות של הלילה- תזכרו את השם-שימייי מלכה 👑אנחנו רוצים להגיד לכם שזו אחת ההחלטות הטובות שלקחנו בבחירת ספקים לחתונה! ממליצים בחום , אם בא לכם שקט בכל נושא המוזיקה בחתונה שלכם 🥰
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
שימי בא לנגן בחתונה שלנו באתונה לסופש שלם ומהרגע הראשון הבנו שעשינו את הבחירה הכי טובה בעולם!הבין אותנו מהרגע הראשון, היה חבר של כל האורחים תוך רגע ועד היום כולם מדברים איתנו עליו!מספר 1!
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הגענו לשימי אחרי שהרים בחתונה של גיסי ופשוט ידענו שהוא הראשון שאנחנו מתקשרים אליו אחרי שהחלטנו על תאריך! שימי הקשיב בדיוק למה שרצינו ועשה לנו את האירוע הכי מושלם ומרים שיש, כמות המחמאות שקיבלנו עליו יום אחרי היתה לא נורמלית. הוא בהחלט בין הבחירות הכי טובות שעשינו ואני מאחלת לכל חתן וכלה את שימי בחתונה שלהם, מבטיחה שלא תתחרטו 😍
הצג עוד

Arian   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על שימי וקבענו פגישה, כבר שיצאנו מהדלת אחרי הפגישה סימסתי לשימי שישלח חוזה וסגרתי איתו מיד! התאהבנו! היינו צריכים לדחות את החתונה בגלל המלחמה ודבר ראשון בדקנו שפנוי!שימי הוא הספק הכי טוב שבחרתי והוא היה הנחת שלנו בחתונה, קרא את הקהל והרים את כולם! מעבר לזה שהוא החיים עצמם והדבר הכי מתוק שפגשנו❤️
הצג עוד

lior   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשהחלטנו להפריד בין החתונה של המשפחה לחתונה עם החברים , היינו צריכים פעמיים דיג'יי וגם בסגנונות קצת שונים כי רצינו סוגים שונים של מוסיקה. למזלנו חיברו ביננו לבינו שימי , אהבה ממבט ראשון ! שימי היה איתנו בחתונת חברים , הבין בדיוק מה בא לנו, ואיך זה להרקיד חבורה של בני 38 שרוצים גם בריטני ספירס גם נועה קירל וגם לינקין פארק. שימי זרם על הערבוב הזה בשנייה , היה קשוב לכל השטיקים שלנו ובחתונה עצמה לא נתן לנו ללכת הבייתה עד שכבר התיישבתי על הרצפה ולא יכולתי יותר. לשמחתנו שימי הכיר לנו את דניאל שהיה איתנו בחתונה של המשפחה. שם היה צריך לשלב בין מוסיקה בפרסית לבין עומר אדם לבין ביונסה ודניאל עשה את זה מהמם. דיברנו בטלפון לא מעט לפני החתונה , שיחות הכי כיפיות על מוסיקה ועל איך משלבים ואיך מרקידים מבוגרים . בתור מעריצים של אביב גפן איתגרנו את דניאל למצוא איזה דרך לשים אביב והוא הכין לנו בהפתעה רמיקס לשיר שלו וזה היה מרגש ומושלם!! בקיצור שני אנשים שהם החיים :)
הצג עוד

ada k   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שימי אלוף! כבר מהפגישה הראשונה הבנו שיש לנו עסק עם מקצוען.הוא קרא מדהים את הרחבה וקלע בול לוויב שרצינו. המוסיקה, המעברים בין השירים והאנרגיות.. הכל היה פשוט מעולה!
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על שימי מלכה מבן דוד, כבר שנפגשנו איתו בפעם הראשונה היה חיבור מדהים! ישבנו אצלו במשרד והוא הציע לנו קפה או בירה והתחיל להשמיע לנו מוזיקה כדי להבין את הסגנון שאנחנו אוהבים. אחרי כמה שירים הוא פשוט הבין לגמרי את הכיוון שלנו ושאר השירים שהוא השמיע היו אחד אחד בפלייליסט שלנו. האווירה הייתה מדהימה ואחרי זה נשארנו בקשר עד החתונה והתייעצנו איתו לגבי השירים שיהיו בחופה.בארוע עצמו הוא היה מדהים! כל הדברים שתכננו הלכו חלק וכשהתחילו הריקודים לא היה אפילו שיר אחד שהוריד את המצב רוח ברחבה! שימי ממש קרא את הרחבה וידע איזה שיר לשים ומתי להחליף אותו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up