כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ג'ורג' - הפקה וניהול אירועים

ג'ורג' - הפקה וניהול אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0526557795
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אורלב   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
וואוו ג׳ורג׳ אין לי מאיפה להתחיל… תודה על הפקת אירוע ברמה גבוהה. תודה על העזרה עם בחירת הספקים המעולים, הכל בזכותך!!! את ג׳ורג׳ פגשנו במקרה דרך המלצה של חבר שהתחתן איתו וכבר מהפגישה הראשונה הבנו עם מי יש לנו עסק. הבחור מקצועי, קשוב וזמין לכל חפירה שלי בתור כלה והיו לא מעט חחחחחח. ג׳ורג׳ עזר לנו לעמוד בתקציב שרצינו ולא חסכנו באף פרט ובאמת הרגשנו שאנחנו מסמנים וי על כל מה שרצינו. תודה ג׳ורג׳יייי אין עלייך!!!! אוהבים דולב ואורלב כביר ❤️
הצג עוד

sagi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
לידור יקירנו רצינו להודות לך מקרב לב על כל מה שעשית עבורנו בחתונה שלנו. היה לנו אירוע מתגלגל ולאורך כל הדרך, היית שם בשבילנו, זמין 24/7, תמיד עם חיוך, תמיד עם סבלנות ותמיד עם פתרון לכל בעיה. התגייסותך, המקצועיות שלך והצוות המדהים שלך הפכו את החתונה שלנו לחלום שהתגשם.הרגשת כמו חלק מהמשפחה שלנו, והיינו בטוחים שכל פרט ופרט מטופל בצורה הטובה ביותר. אין מילים לתאר את ההערכה שלנו כלפיךלידור הוא ההמלצה הכי טובה לכל זוג שמתחתן !אוהבים מאוד שגיא וגילי
הצג עוד

gon   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
תודה רבה על שירות מצוין ועזרה בכל שעה! לידור תודה!!

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
עוד מהרגע הראשון ידענו שבחרנו נכון. כבר בפגישה הראשונה הרגשנו את המקצועיות שלך ואת היכולת שלך להבין בדיוק מה אנחנו מחפשים. השקעת בנו כל כך הרבה זמן ומחשבה, ודאגת לכל פרט קטן, החל מעיצוב המקום ועד לפרטים הכי קטנים בתפריט.אנחנו זוכרים איך התייעצת איתנו בכל צעד ושעל, ודאגת שאנחנו מרוצים מכל החלטה. תמיד היית זמין עבורנו, גם בשעות הכי לא שגרתיות, וענית על כל שאלה בחיוך ובסבלנות.בזכותך, לא היינו צריכים לדאוג מכלום ביום החתונה. ידענו שאתה שם, שולט בכל פרט ומוודא שהכל יתנהל בצורה מושלמת. וזה בדיוק מה שקרה! האירוע התנהל בלי תקלות, האורחים שלנו נהנו מכל רגע, ואנחנו פשוט זרמנו והתמסרנו לחגיגה.אנחנו רוצים לציין במיוחד כמה דברים שהפכו את האירוע שלנו לכל כך מיוחד:היכולת שלך לעבוד עם כל צוות ספקי השירותים: התרשמנו מאוד מהיכולת שלך לתאם בין כל הספקים ולדאוג שהכל יתנהל בצורה חלקה. לא היה אף רגע של חוסר תיאום או עיכובים.היצירתיות שלך: ידעת לחשוב מחוץ לקופסא ולהציע לנו רעיונות מקוריים ומרהיבים שעשו את האירוע שלנו לכל כך ייחודי.היחס האישי: תמיד היית שם בשבילנו, עם חיוך והקשבה. ידעת לגרום לנו להרגיש בנוח ולתת לנו תחושה שאנחנו בידיים טובות.בקיצור, לידור, אתה פשוט מנהל אירוע מדהים ואנחנו ממליצים עליך בחום לכל מי שמחפש מישהו שיהפוך את האירוע שלו לחלום שהתגשם.תודה רבה מכל הלב על הכל!ירין ומתן פ.ס. רצינו להוסיף עוד משהו קטן: כל בלת"ם שהיה לנו במהלך האירוע, אתה פתרת לנו אפילו מבלי שביקשנו. זה היה פשוט מדהים!
הצג עוד

Roee   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ידענו שאנחנו בידיים טובות. לידור גילה מקצועיות חסרת פשרות, יחס אישי חם ואכפתיות אמיתית לכל פרט. הוא לקח את הזמן להבין את רצונותינו, הקשיב לכל בקשותינו ודאג לכל פרט ופרט, החל מבחירת המקום והספקים ועד לניהול היום הגדול עצמו.הודות ללידור, חתונתנו התנהלה בצורה חלקה ומושלמת. הוא דאג לכל דבר, החל מקבלת האורחים ועד לכיבוי האורות בסוף הערב. הוא היה זמין תמיד, ענה על כל שאלה בחיוך ובסבלנות, וידע לפתור כל בעיה בצורה יעילה ומהירה.לידור הפך את התכנון וההפקה של חתונתנו לחוויה נעימה ומרגשת. הוא היה יותר ממנהל חתונה, הוא היה חבר אמיתי שדאג לנו לאורך כל הדרך. אנו ממליצים עליו בחום לכל מי שמחפש מנהל חתונה מעולה שיהפוך את היום המיוחד שלו לחלום שהתגשם!
הצג עוד

דור   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אחרי תקופה שהתלבטנו בנוגע לאם אנחנו צריכים בכלל מנהל אירוע ואמרנו שאנחנו לא סגורים לגבי זה עשינו קצת בדיקות והגענו ללידור ומשיחת הטלפון הראשונה איתו הוא גרם לנו להרגיש תחושת ביטחון מדהימה והיה לנו חיבור איתו מהשנייה הראשונה והחלטנו שיוצאים יחד לדרך משותפת ,לאורך כל הדרך לידור היה האוזן הקשבת שלנו והיה זמין לכל שאלה , התייעצות , הכוונה ובעיקר נתן לנו המון המון שקט נפשי , באירוע עצמו הוא היה איתנו מהצהריים ועד השעות הקטנות של הלילה , לא עזב אותנו לשנייה , דאג להורים לחברים לכולם , דאג לכל פרט ופרט ולנו מה שנותר היה אך ורק להנות מהערב החשוב בחיינו , היה מדהים ואנחנו הכי שמחים בעולם על הבחירה בלידור - טיפ מאיתנו תצרו איתו קשר בנוגע לאירוע שלכם וכמה שיותר מהר ולא תתאכזבו !!!
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
וואו לידור! פשוט אלוף! לאורך כל הדרך הוא היה זמין בשבילנו (ובעלייי איש קשה!!), ענה בסבלנות לכל שאלה, ודאג לכל פרט ופרט, כאילו החתונה הזאת היא שלו.מה שהכי אהבנו אצלו זה שהוא ידע לנהל את האירוע בצורה הכי מקצועית בלי לגרום לנו להרגיש לחץ או כאילו אנחנו מנוהלים. הוא פשוט היה שם מתי שצריך, בלי להפריע או להתערב יותר מדי, וזה גרם לנו להרגיש ממש בנוח וטבעי.לידור ניהל את כל הספקים ביד חזקה ודאג שכל דבר יתנהל בצורה חלקה וללא תקלות. בנוסף, הוא פשוט בחור מקסים עם חיוך תמידי שתרם רבות לאווירה הנעימה והמשפחתית באירוע. הרגשנו כאילו הוא חלק מהמשפחה, ולא עוד סתם מנהל חתונות חיצוני.בקיצור, אם אתם מחפשים מנהל חתונה מקצועי, יעיל, וחברותי - לידור ג'ורג' הוא הבחירה המושלמת! ממליצים עליו בחום לכל מי שרוצה חתונה בלתי נשכחת!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו עדיין מתאוששים מהטירוף של החתונה שהייתה לפני שבוע, אבל חייבים להפיץ את הקסם של לידור עם כולם! כל זוג שמתחתן חייב אותו איתו!פגשתי את לידור ממש ברגע האחרון, כשההכנות לחתונה כבר היו בעיצומן. לא חשבתי שיש לו סיכוי להיות פנוי, אבל התקשרתי בכל זאת.כבר מהשיחה הראשונה ידעתי שזה הולך להיות מיוחד. קשה להסביר את הקסם שלו במילים, אבל כל מי שהיה בחתונה הרגיש את זה. לידור רואה הכל, יודע הכל, ולא צריך בכלל לדבר איתו.הוא היה צמוד אלינו כל הערב, אבל כל אחד מבני המשפחה שלנו הרגיש שהוא שם רק בשבילו. הוא פשוט היה בכל מקום וידע בדיוק מה לעשות.לידור ניהל את החתונה בצורה הכי מדויקת שיש. הכל היה נעים, ממוקד ומצחיק. הוא לא ויתר לספקים, ולא ויתר לנו על לשתות מים ולדאוג.מה הכי אהבתי בלידור?הוא הבין אותי לגמרי. הוא זרם איתי, ידע בדיוק מה אני צריכה, והתאים את עצמו גם לבן זוגי. ההורים של בן זוגי, שלא הבינו בהתחלה למה צריך מנהל אירוע, פשוט התאהבו בו מהרגע שפגשו אותו.הוא דאג לכל השאר. בזמן שכולם היו עסוקים בלחגוג, לידור דאג לכל הפרטים הקטנים.מרגישים את המקצועיות שלו מהשניה הראשונה שהוא עונה לטלפון ועד החיבוק החם שלו בסוף האירוע.כמה טיפים לזוגות שמתחתנים:קודם כל, תתקשרו ללידור ותוודאו שהוא פנוי.תשחררו ותיהנו! תנו ללידור לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב.אל תדאגו. לידור ידאג לכל, וכל מה שתרצו לעשות בחתונה, הוא יעשה טוב יותר ממה שדמיינתם.לידור, תודה רבה על הכל! החתונה שלנו הייתה מושלמת בזכותך!
הצג עוד

Sarit   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
וואו, איזה אלוף! פשוט קוסם!אני האמא של הכלה והייתי נוכחת עם הבת שלי לכל אורך ארגון החתונה ומהרגע שפגשנו את לידור ידענו שהוא הבן אדם בשבילנו. מקצוען ברמות, עם ניסיון ענק ואהבה אמיתית לעולם האירועים. היה קשוב לכל פיץ' קטן שלנו, רצה בשבילנו יותר מאיתנו, והגשים לנו חלומות שלא ידענו שיש לנו. כל פרט בחתונה עבד כמו שעון. הוא סידר את כל הספקים, עיצב את האולם בטירוף, ודאג שהכל יתנהל לפי לוח זמנים מדויק. ביום החתונה עצמו הוא פשוט היה שם בשבילנו, מנהל את הכל ביד בוטחת וגורם לנו להרגיש הכי רגועים שיש.תודה ענקית לך לידור על הכל!
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ידענו שאנחנו בידיים טובות. לידור הקשיב קשב רב לכל משאלותינו וחלומותינו, והתייחס לכל פרט ופרט בחשיבות רבה. הוא גילה הבנה מעמיקה של עולם החתונות, ידע להתאים את עצמו לטעמנו האישי, והציע פתרונות יצירתיים לכל אתגר שעלה.הודות ללידור, כל תהליך תכנון החתונה התנהל בצורה חלקה ונטולת לחץ. הוא טיפל בכל הספקים בצורה מקצועית ויעילה, ודאג לכל פרט ופרט, החל מהמקום והארוחה ועד למוזיקה והתאורה. לידור תמיד היה זמין עבורנו, ענה בסבלנות לכל שאלה והיה שם בשבילנו בכל רגע נתון.תוצאת הסופית? חתונה מושלמת שהייתה מעבר לכל חלום. האווירה הייתה קסומה, האוכל היה מעולה, והמוזיקה גרמה לכולם לרקוד עד אור הבוקר. האורחים שלנו התלהבו מהכל, ואנחנו לא הפסקנו לקבל מחמאות.אין ספק שלידור הוא בחירה מושלמת עבור כל מי שמחפש מפיק חתונות איכותי ומומלץ. הוא אדם מקצועי, אמין, יצירתי ובעל ניסיון רב. הוא ידע להפוך את יום החתונה שלנו לאירוע בלתי נשכח, ואנחנו ממליצים עליו בחום לכל זוג שמתכנן להתחתן.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up