כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טו ל׳ארט - Tu L’art

טו ל׳ארט - Tu L’art

עיצוב אירועים
טלפון:0545733726
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
dana   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
היא מדהימה!!! אחראית, זמינה, מלאת סטייל וממש בן אדם נחמד!
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
טל קשובה וסבלנית, יודעת לכוון לעיצוב שמתאים לאולם ופשוט מהממת
הצג עוד

יערה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
טל הייתה הספקית המושלמת! העיצוב שלה מהמם! היא קלעה בדיוק למה שדמיינו ומעבר, ואפילו הביאה כמה זרים נוספים שנשארו לה מאירוע אחר ביוזמתה! התקשורת איתה הייתה מאוד נוחה-הייתה זמינה, סופר סבלנית, עזרה בהתלבטויות והכל באווירה נעימה ונינוחה. יצא לנו לשנות ולהוסיף עוד אלמנטים של עיצוב במהלך ההכנות, והיא הייתה סבלנית להכל, הכל נעשה באופן מסודר, אפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות, מהספקים שנותנים ממש שקט נפשי ויודעים שאיתה הכל יתקתק באווירה כיפית ומסודרת!המלצה חמה טל פשוט מושלמת!0
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
טל באמת מעצבת מושלמת והבינה את כל מה שביקשתי ואת הויזן שלי לחתונה, והיא פשוט בנאדם מדהים שזכיתי להכיר!היא עזרה לי בכל דבר ובכל מה שהייתי צריכה גם בעיצוב וגם בכל השאר, אם זה עצות על העיצוב או עצות על כל החתונה, הייתה זמינה להכל ועזרה ותמכה בהכל.העיצוב שלנו יצא באמת מדהים! נכנסתי למקום קסום וראיתי את כל מה שרציתי ודמיינתי מתממש בצורה הכי מדהימה וטובה שיש אחרי חודשים של תכנונים ✨זכיתי שטל תעצב לי את החתונה ואני ממליצה לכל כלה לקחת אותה כי זה פשוט שקט נפשי וזה הכייי חשוב לכלה❤️
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
את טל המהממת הכרתי במקרה דרך קבוצה בפייסבוק כאשר חיפשתי מעצבת לאולם, אחרי שיחת הפלאפון שלנו ידעתי שטל היא האחת! הנסיון שלה,ההקשבה, והמקצועיות היא מעבר! בתור לקוחה שמגיע מרקע של עיצוב זה היה לי חשוב ולא להתפשר,טל הייתה שם בשבילי הכי חשוב היא התעקשה על כל דיטייל בחתונה ובאמת שלא יכלתי לבחור מישהי יותר מושלמת מממנה! ללא ספק זה לא היה נראה ככה בלעדיה,ואמליץ שוב ושוב! תודה רבה!!!
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
טל מהממת קשובה וסבלנית עשתה לנו חופה קלאסית ויפה! מלא מחמאות ❤️❤️
הצג עוד

ענבר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
טל מושלמת! מצאתי אותה אחרי פוסט בפייסבוק,אחרי שיחה קצרה היא הבינה בדיוק מה אני רוצה ודייקה את הבחירה שלי. אמרתי לה מה התקציב שלי והיא עיצבה לי עיצוב מוששלםםםם (מה שאחרים ביקשו פי 3)מטל ביקשתי מרכזי שולחן ועיצוב חופה, שיצאו בול מה שדמייתי!טל היתה זמינה כל הזמן, הרגיעה חששות והיתה מדהימה! אפילו לקחה על עצמה דברים שבכלל לא היו תחת אחריותה! ממליצה!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
הכול התחיל בחיפוש מעצבת שתעצב את האירוע הכי קלאסי והכי נקי ועם זאת תקח מחיר שפוי. ואז נתקלתי בטל המדהימה, ווואו. טל הייתה קשובה אליי לאורך כל הדרך, התייעצתי איתה בהכול, היא הייתה נעימה, סבלנית, מקצועית והכי מהממת שיש. האירוע היה מעוצב בדיוק כמו שחלמתי, הכל היה מדויק לפרטי פרטים, קיבלתי אינסוף מחמאות על העיצוב!תודה לך טל, אתם חייבים אותה בחתונה שלכם, לא תתחרטו.
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ביקשנו עיצוב יחסית עדין כי אנחנו פחות מתחברים לעיצובי פרחים גדולים. טל עשתה לנו עיצוב חופה ועיצוב שולחנות שהיה מתנות לאורחים.ממליצה בחום על טל היא מהממת, הייתה זמינה תמיד לכל שאלה ועשתה הכל שנהיה מרוצים, ללא ספק אחת הבחירות הטובות שלנו בחתונה!!
הצג עוד

einaterel1   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
פנינו לטל כדי לעצב חופה לכבוד חתונת הזהב של חמי וחמותי.50 שנות נישואין זה לא דבר של מה בכך ורצינו חופה אמיתית, יפה וזוהרת.כבר מהשיחה הראשונה ידעתי שהגעתי למקום הנכון. טל נעימה, רגועה, יצירתית ומלאת אנרגיות טובות. והדבר הכי חשוב, וזה באמת טיפ להרבה בעלי מקצוע- אצל טל אין מה לא. רק מה כן. המקום היה קצת קטן ובעייתי ופחדתי שהיא תגיד שאי אפשר. היא בכלל לא התמקדה בבעיה, אלא בפיתרון, בעשייה. וזה היה מדהים!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up