כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

EMMA | אמה הפקה וניהול אירועים

EMMA | אמה הפקה וניהול אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0535223553
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dotan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
100 מתוך 100
הכל התחיל בזה שחיפשנו מנהל אירוע לחתונה , קצת נפלנו בדרך על מישהו שלא בדיוק רצה לתת מעצמו ולעזור עד שהגענו לאמה , ומשם הכל היסטוריה . לא מתחרטים על הבחירה שלנו.
הצג עוד

Nitsan   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
במקור לא חשבנו שאנחנו רוצים מנהל אירוע חיצוני, אבל את אמה פגשנו בחתונה של חברה אחרת, ופשוט הבנו שאין סיכוי שאנחנו מפספסים אותה.מהרגע הראשון שפנינו אליה זה היה כמו לדבר עם חברה, שמוודאת אותנו כל הזמן ודואגת כל הזמן ומגדילה ראש בלי הפסקה!!! התהליך איתה הוא רציף והיא רק מנסה לחשוב כל הזמן איך להפוך את הכל למושלם. יכולנו לפנות אליה בלי להרגיש לא נעים, עם כל שאלה אפשרית. אמה דאגה לכל הפרטים הכי קטנים והכי גדולים וידאה את הכל גם לפני וגם תוך כדי, וגם מול האורחים- ופשוט הייתה עוד אחת מהחברות שמרימות.אמה באמת נכנסה לנו ללב מהרגע הראשון, ולאורך כל התהליך כל הזמן אמרנו אחד לשניה ״איזה מזל שבחרנו באמה״, וצדקנו!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
לאמה הגענו ממש במקרה, לא היינו בטוחים בכלל אם אנחנו צריכים מנהל אירוע. אחרי שיחה קצרה הבנו שמדובר באלופה והחלטנו לסגור איתה. אמה הייתה שם בשבילנו עבור כל שאלה ובעיה, עזרה בהכנות לחתונה ודיברה עם כל מי שהיה צריך והשיגה לנו הצעות מחיר טובות לספקים. במהלך החתונה היא הייתה מדהימה, דאגה שלא תפתח אף רזרבה, הייתה אחראית על האלכוהול, דאגה שכל האורחים יהיו מרוצים ובעיקר נתנה לי ולבעלי ראש שקט בחתונה. ממליצים עליה בחום רב!!
הצג עוד

Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה על אמה מזוג חברים ומהשיחה הראשונית איתה לא חשבנו פעמיים והרגשנו בידיים טובות. אמה סופר מקצועית, דואגת לכל הפרטים הכי הכי קטנים בהכנות ובאירוע עצמו, ככה שבמהלך האירוע לא דאגנו מכלום והתרכזנו בלהינות.אם אתם מחפשים מקצועיות, אנרגיות וויב טוב אל תחשבו פעמיים!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה עם אמה הבנו שמדובר במנהלת אירועים תותחיתאמה עזרה לנו לתכנן את החתונה בצורה הכי מקצועית שיש, קישרה בנינו לבין הספקים, קבעה פגישות ונתנה את דעתה המקצועית בכל שלב.אמה התמקחה עם ספקים עבורנו, ביררה, שאלה וחסכה לנו הרבה התעסקויות. ביום האירוע אמה התייצבה ודאגה לכל בלתם קטן שצץ, בזכותה היינו רגועים, ידענו שיש מי שדואגת לכל פרט ודגש הכי קטן. אמה וידאה שכל הספקים הגיעו, ובסוף עבודתם נתנה להם את המעטפה עם הכסף. בנוסף, בזמן שהאורחים נכנסו לאולם אמה עברה בין השולחנות יחד עם דיילות סידורי ההושבה וראתה שיש לכולם איפה לשבת, התעקשה לא לפתוח רזרבה ובאמת בזכותה חסכנו לפחות 20 כיסאות. והכי חשוב היה כיף גדול לעבוד עם אמה, על כל בקשה וטענה אמה ענתה בחיוך. הרגשנו הכי בנוח לעבוד איתה. אמה מביאה ערך גדול לתמורה, אין לנו ספק שנעבוד איתה גם בהמשך ❤️
הצג עוד

eliormesilati   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
כתבנו לה: "אין לי ספק שהיית הבחירה הנכונה להרים את ההפקה הזו ומתבאסת שלא סגרנו איתך מוקדם יותר🤍 עזרת המון עם הארגונים, ההתלבטויות, הגישורים, התיווכים וגם התקתוקים ביום האירוע! הרבה מאוד מהצלחת האירוע קשורים בך". כישרונית, חרוצה ואוהבת את העבודה שלה. כריזמטית ושולטת בכל הספקים בצורה מושלמת - כמו מאסטרו אמיתית. המלצה אמיתית וכנה - תוך פרק זמן קצר אמה אחת המנהלות אירוע הכי מבוקשות בארץ! בהצלחה ותודה על הכל! מסי ואיזבל.
הצג עוד

alona   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
זכינו במנהלת אירועים בשם אמה דרמון מדהימה רגוע מפזרת שלווה ושהכל תחת שליטה מקצועית ביותר היתה איתנו כל האירוע דאגה שהכניסה לחופה תיהיה על הצד הכי טוב שיש שכל המקומות בשולחנות יהיו מלאים ולא נפתחות סתם רזרוות בנוסף בסוף האירוע דאגה לאסוף את כל החפצים שלנו ושל המלווים ודאגה שהאלכוהול לא יתפזר ובקבוקים יהיו במקום אחד ולא יפתח סתם בקיצור אמה אחות על מלא שסוגרת לכם פינות חשובות 🎀
הצג עוד

maya1.sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
איפה אפשר להתחיל בכלל?! אמה היא הספקית הכי מושלמתתת שהייתה לנו בחתונה. קודם כל נתחיל בזה שהיא מקצועית בטירוף היא תקתקה לנו את החתונה ואנחנו לא יודעים איך הייתה החתונה נראית בלעדיה. כל מה שעשינו ביום החתונה זה לבוא להיות שמחים ולא היינו צריכים להתעסק בשום דבר!! דבר נוסף הוא שאמה מדהימה מבחינה אישית, עבורי רגע החופה היה מלחיץ ואמה פשוט עמדה איתי והרגיעה אותי. כל הביקורות עליה גם מחברים שפגשו אותה וגם מהאולם הוא שהאירוע לא היה נראה כמו שהוא בלעדיה - רק ככה אפשר להבין עד כמה היא הייתה נוכחת , ושהאירוע עמד פשוט בזכותה.
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל אמה עזרה לנו בכל האירוע ובעצם הצילה לנו תאירוע אחרי שהיה קצת בלאגן בהושבה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up