כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אביעד פרקש | Be My Guest

אביעד פרקש | Be My Guest

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0508005559
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Omer   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
מקצוען !!אביעד נתן לנו שירות מעל מה שציפינו לקבל ! ליווה אותנו החל מתהליך סגירת הספקים (וחסך לנו עלויות מיותרות), באירוע עצמו אביעד הגיע מוקדם להכיר באופן אישי את המשפחה ואת כל הספקים ובכך כולם ידעו מה הכתובת לכל בעיה הכי קטנה (ותמיד יש בעיות בחתונות). כזוג הרגשנו שמישהו מקצוען מלווה אותנו בכל האירוע יודע בדיוק על מה לשים דגש ודואג שהאירוע ירוץ חלק !באופן חד משמעי , לא רק שהשירות החזיר את העלות שלו אלא גם חסך לנו סכום כסף לא קטן בעזרת הגדלת ראש נטו של אביעד !שורה תחתונה: לא הבנו כמה זוג שמתחתן רק פעם אחת זקוק לשירות כזה !!!
הצג עוד

shaharb1234   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אין דבריםםםםפ כאלווווווו אין ולא יהיה מנהל אירוע כזה מהדבר הקטן ביותר עד לדבר הכי גדול באירוע. הכי מומלץ שיש!!! עזבו שהוא תמיד זמין, תמיד עוזר, תמיד מייעץ עוד הרבה לפני האירוע אין אין עליו
הצג עוד

בת אל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
מהרגע שהתארסנו ידענו שנזכור את אביעד, מהשיחת טלפון הראשונה ידענו שהבחירה היתה הכי טובה שיש אביעד דאג לנו להכל הכל, גם בתקופת הארגונים וביום של החתונה ובחתונה עצמה דאג לנו מהקשר עם הספקים עד כוס מים ברחבת הריקודים ממליצים מאוד מאוד!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אביעד הוא האדם שהבנתי, כבר מהשיחה הראשונה שלנו, שאני בידיים הכי טובות שיכולתי לחלום עליהן. הוא תמיד היה צעד לפניי, תמיד הקדים בדברים המשמעותיים והחשובים שאתה רוצה להרגיש שמישהו פשוט דואג להם כי אכפת לו. האכפתיות הייתה מכל הלב ואי אפשר להתבלבל בזה כשאתה מרגיש שלמישהו פשוט אכפת שתהיה מאושר באחד הימים החשובים בחיים שלך. זה לא היה טכני או מתבקש זה פשוט קרה באופן טבעי ולי זה נתן אנחת רווחה ואת היכולת לשחרר אחיזה ושליטה. אני כותבת את הביקורת הזו כי אני ממש רוצה להחזיר לך על החוויה שהענקת לנו ואני ממש רוצה לעזור לזוגות אחרים לחוות שלווה ותחושת בטחון לאורך כמו זו שהצלחת לנו לאורך האירוע.
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
תמיד חשבתי שמנהל אירוע מטעם הזוג זה בזבוז כסף כי הרי מקבלים מנהל אירוע מטעם האולם.אחרי השיחה הראשונה עם אביעד הבנתי כמה אני טועה!אביעד היה פשוט מדהים, ליווה אותנו לכל אורך התהליך- התחתנו בצדמבר תוכ חרבות ברזל כשאני במילואים ובעלי בקבע אז לא באמת ידענו אם נצליח להתחתן בתאריך המקורי או לא, רוב השעות זמינות של שנינו ביחד היו בערב או בסופשים ואביעד פשוט תמיד נתן תחושה שהכל בסדר ולא צריך לדאוג והוא איתנו ב100%!ביום החתונה הנוכחות של אביעד ושל הצוות כל כך הורגשה לטובה! הם התעסקו *בהכל* דאגו להביא לנו מים, להושיב אותנו לאכולקראו לבעלי בזמן של הכתובה, קראו לי לפני החופה שיהיו לי כמה דקות לנשום, לקחו אותנו להחליף בגדים טיפלו בכל הבעיות שעלו תוכ- הושבה, אלכוהול לשולחנות, אספו את שברי הכוס את הכתובה החנוכייה(התחתנו בחנוכה) ואפילו עדו לנו סדר קצת בדברים בחדר חתן כלה כי לא היה מקום לזוז!!זה חד משמעית הדבר שאני הכי שמחה שלקחתי ולא חסכתי עליו!! זה פשוט מאפשר להנות, ולא לחשוב על כלום כי אביעד מדהים וקורא את הסיטואציה ועובד בשיטה ככ נכונה שמכסה את כל הפינות!אם יש לכם התלבטות, ללא ספק ובלי למצמץ תרימו לו טלפון לא תתחרטו!!! ❤️❤️❤️
הצג עוד

ניר לויאה דהאן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
עם אביעד דיברנו פחות משבוע לפני החתונה כשאמרו לנו שאנחנו חייבים מנהל אירוע, והוא השתלט על העניינים (והיו לא מעט) מהר מאוד. מאותו רגע - היה לנו שקט אמיתי להתמקד ביום המיוחד שלנו, וביום החתונה עצמו - הכול פשוט תקתק, מהארגונים מול האולם, דרך ההושבה (חסך לנו כל כך הרבה כסף וכאב ראש שם, הדאגה לכל פרט בזמן האירוע ועד להרים את האורחים באוויר.לא יודע איך היה נראה היום הזה בלי אביעד, לא בטוח שהייתי רוצה לדעת - מה שכן, אתם לא יכולים לוותר עליו.
הצג עוד

בת אל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
לא יודעים מה היינו עושים בלי אביעד והצוות שלו הכי אלופים שיש !! אין ספק שמהיום הראשון שנפגשנו ידענו שנסגור אותו ליום הגדול שלנו ואין יותר טוב מי זה הדבר הכי טוב שעשינו דאג לנו להכל דבר ראשון למקומות ישיבה בצורה זריזה נכונה ומהירה ועד לפרטים הכי קטנים תמיד היה שם בשבילנו וזה הזמן להודות לכם תודה תודה תודה הפכתם את האירוע שלנו לחוויה מושלמת רגועה וכייפית
הצג עוד

חני   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אביעד עשה את החתונה שלנו , מחתונה ל״ה-חתונה״ !! בתור אחת שהיא פריקקקקונטרול , נתתי את המושכות לאביעד ומהרגע הראשון הוא היה מספר אחד בהכל ! דאג להכל, דם לדברים שלא חשבנו עליהם בכלל . לא היה משהו שרצינו והוא פספס . הרגיע אותנו והיה שם בשבילנו מהשיחה הראשונה ועד עוד אחרי האירוע . תפעל את האירוע בצורה יוצאת דופן . אנחנו משקיעים כלכך הרבה על החתונה - וניהול האירוע ע״י אביעד זו ההוצאה הכי טובה שהוצאתי . אל תוותרו עליו !
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה מחבר על מנהל אירוע, כזה שנותן ראש שקט, וזו היתה בחירת הספק הכי טובה שקיבלתי, הוא ניהל את נושא ההושבה, הלו״ז, תיווך בינו לבין הספקים האחרים. בנוסף חסך לנו פתיחת רזרבות והחזרנו את כל העלות 😁
הצג עוד

אביחי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
בהתחלה לא הבנו כל כך את הצורך, אחרי האירוע אפשר להגיד שאי אפשר בלי!!אביעד נתן לנו שקט, דאג למשפחות ווידא שהכל יהיה באמת כמו שחלמנו!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up