כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גל בכר | PONGO

גל בכר | PONGO

תקליטנים
טלפון:0547261972
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Anat   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה הרגשנו את האנרגיות הנהדרות של גל ולאורך כל התהליך גל היה קשוב, סבלני והצליח להבין מבלי להתאמץ את הוויז'ן שלנו, ואת הטעם האישי שלנו. החיבור היה נהדר והסתכם באירוע החתונה שהיה פשוט תמצית כל הטוב.
הצג עוד

irena   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
היינו בחתונה של חברים ופשוט התאהבנו. זה היה הספק הראשון שסגרנו, ואני לא מתחרטת לרגע, פגישה אחת איתו וישר מבינים שהבחור יודע את העבודה 🔥
הצג עוד

אביר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
היינו אורחים בחתונה שגל היה בה והיה לנו ברור מהרגע הראשון שאנחנו חייבים לסגור איתו! לפני שהוא דיגיי מעולה הוא בן אדם מדהים, סבלני וקשוב, שמבין ויודע איך להרים את הרחבה באוויר ולקלוע בדיוק בכל שיר ושיר!גל לגמרי עשה לנו את האירוע למושלם, האורחים לא הפסיקו להיות בטירוף לרגע!תודה רבה רבה, הכי מומלץ בעולם💙
הצג עוד

Yonatan   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
איש מקסים שכיף גדול לתכנן איתו אירוע, גם זורם גם מבין את הקהל ומתאים את עצמו בדיוק מדהים, גם חייכן וכיפי אין מילים פשוט כיף גדול והבחירה בו היא סיפור הצלחה.
הצג עוד

Tehila   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
הכל התחיל בזה שלא היה לנו דיג'י עד הרגע האחרון בערך, פגשנו את פונגו והיה חיבור ממש מיידי! למרות שאנו עם דרישות מוזיקליות לא מיינסטרים בכלל, פונגו התאים את עצמו והביא מוזיקה מטריפה! הוא קרא את הקהל והרחבה בצורה מדהימה והעיף את האנשים באוויר!
הצג עוד

קטורה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
את פונגו פגשנו בחתונה אחרת, והוא היה מטורף אז ידענו שאותו אנחנו לוקחים לחתונה שלנו.מההתחלה היה ברור שהוא האחד- וייבים טובים, עשינו 2 פגישות הכנה, זרם איתנו על הכל וידע לכוון אותנו. היה זמין מאד לכל מה שרצינו.בחתונה הוא היה פשוט אששששש ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 מהקבלת פנים, לחופה, לריקודים.. הכל היה מדוייק לנו ולאורחים. לא ירדנו מהרחבה וקיבלנו מלא מחמאות על הדיג׳יי!! פונגו המשיך לשרוף את הרחבה גם שאנחנו כבר לא יכלנו😅 רואים שהוא אוהב את מה שהוא עושה ועושה את זה מהלב ❤️המלצה סופר חמה, לא להתלבט בכלל הוא האחד !
הצג עוד

Johnny   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
גל הוא הדיג׳יי הטוב ביותר שפגשנו מכל בחינה אפשרית, מקצוען ברמות הגבוהות ביותר, יודע בדיוק איזה שירים יגרמו לך לזוז ולא להפסיק (ליטרלי!!) לרקוד עד שנגמר הערב, מה שבדיוק קרה בפועל!! מעבר לזה שהוא איש של מוזיקה בחסד עליון, ברמה האישית אח על הכי מלא שרק אפשר לדמיין!!זו לא המלצה, גל הוא הדיג׳יי!! 🤘🏻🤘🏻❤️❤️
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה היה פשוט כיף עם גל, הוא נתן לנו תחושה שיש על מי לסמוך וידענו שיהיה מדהים. היו רגעים שהחלפנו מקום לחתונה והדיגיי היה הספק היחיד שלנו, ועדיין היינו רגועים כי ידענו שאיפה שלא נעשה את החתונה המסיבה תהיה אש :)
הצג עוד

תומר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
די-ג’יי הכי מטורף שיש! כוווולם החמיאו על המוזיקה קרא את הקהל בצורה מדויקת והיה אתנו בקשר עין כל הזמן. בכל פעם שרציתי משהו רק סימנתי עם העיניים והוא כבר קלט הכל. היה באווירה טובה מהפגישה הראשונה ורק המשיך והתעצם. חתונה של יום שני שנמשכה עד 2:00 לפנות בוקר אומר הכל לבד!
הצג עוד

limor   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
פונגו פשוט אלוף! הוא הצליח לשלב את כל השירים שדיברנו איתו וקיבלנו הרבה מחמאות על האווירה שהייתה והיכולת להתאים את השירים לאוכלוסיה שהגיעה לחתונה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up