כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

88 גן אירועים

88 גן אירועים

גני אירועים
טלפון:0723726878
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
חייבת להמליץ בחום על גן אירועים 88! התחתנו ב17.04.24- הכל היה מושלם!!! כל פינה יותר יפה מהשנייה! ברמה שהצלמים שלנו לא רצו שנצא משם והתלהבו מכל פינה! קיבלנו תגובות ממש ממש טובות מהאורחים- שהאוכל היה מיוחד, טעים מאוד, טרי ובשפע, השירות של הברמנים והמלצרים היה נהדר ושהאולם מהממם וחדשני! תודה ענקית לנבי המלך שהחל מהפגישה הראשונה נכנס לנו עמוק ללב!!! איזה שירות מטורף! תמיד עם חיוך, מרגיע, זורם עם כל בקשה ובאמת שעמד בכל ההבטחות! נחמן ורוחה הבעלים היו כל כך נחמדים, ממש שותפים פעילים באירוע, היה להם חשוב שהכל יתקתק ויהיה מושלם! תודה נוספת ליאיר מנהל אירוע שהיה בשבילנו לכל דבר ודאג לנו שנהיה מרוצים. נקודה חשובה נוספת היא ההתארגנות בסוויטה של האולם. ככלה התארגנתי שם מ9:00, הספקים שלי היו ממש מרוצים, המלוות ובעיקר אני. הכל היה יפה כל כך, מרווח, נקי, דאגו לנו לכיבוד ושתייה במהלך היום והיה מרגיע להיות כבר באולם מהבוקר. באמת שממליצה בכל ליבי להתחתן ב88!!! תודה על הכל!!!!❤️❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

sigal   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מתחילת הדרך ליווי אישי,מקצועי ומסורהכל תפקד בצורה הכי טובה
הצג עוד

Cochav   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אין מילים שיתארו את החוויה המטורפת!!!! תודה שהפכתם את היום המושלם שלנו לבלתי נשכח מכל הבחינות!!!!!!!!!אוהבים אותכם כל כך!!!!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אולם פשוט ואוווווהאוכל ברמה הכי גבוה שיש, מטבח פתוח ללא הגבלה ובשפע!! וכמובן שהכי טעים בעולםם המארגני אירוע דואגים שהכל יתקתק כמו שצריך עד הפרט הכי קטן!האולם מצוחצח ונקי העיצוב של החופה והשולחנות פשוט מדהים! חייבת לציין שהמחמאות מהאורחים לא מפסיקות להגיע! מי שרוצה חתונה לא פחות ממושלמת ממליצה לו לסגור שם!
הצג עוד

eliormesilati   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה מכל הבחינות ואני אסביר: דבר ראשון האולם נראה כמו ארמון, אין אחד שנכנס ולא קיבל שוק מהעיצוב והירידה לפרטים. ועכשיו החלק החשוב: השירות פשוט הכי טוב שניתן להעלות על הדעת, מנהלי אירוע חרוצים, אוהבי אדם ואת המקצוע שלהם, אמינים מאוד ומטפלים בצורה מדהימה בכל בקשה וכל דבר שחשבנו ולא חשבנו עליו. המלצרים באירוע והברמנים קיבלו ביקורות מדהימות מכל האורחים, כמה הם דאגו לאורחים לאכול, למלא כל בקשה וכל צורך של כל אורח והכל בסבלנות. לגבי האוכל - אין מילים להסביר כמה שבחים קיבלנו!! גם על הטעם והאיכות, וגם על הכמויות! סלטים ברמה מטורפת, בופה מדהים ומגוון, מנות עיקריות ברמה של מסעדות שף והכל מגיע טרי וחם כמו שצריך. כולל מקרר פינוקים במהלך כל האירוע, ואפטר שוק מדהים שבא בדיוק ברגע הנכון כדי להרים עוד יותר. אולם מדהים, אנשים מקצועיים בטירוף, המקום יהיה אחד החזקים בארץ בתקופה הקרובה. אנשים עם סטנדרט איכות מקסימלי וזה מתבטא בכל שלב בהתקשרות וגם בחתונה. נבי + רון שני מקצוענים שאני ממליץ עליהם בעיניים עצומות.
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
האולם הראשון שראינו וישר התאהבנו והבנו שזה זה, בנוסף היחס וההקשבה לכל בקשה מיוחדת פשוט הפכו את הכל ליותר ממושלם
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
צוות מקצועי ברמות, הייתה לנו את חתונת החלומות 😍אולם האירועים הכי יפה באיזור שלנו 😁

להמשך גלישה באתר
up