כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בילי ביוטי איפור ועיצוב שיער לכלות

בילי ביוטי איפור ועיצוב שיער לכלות

איפור כלות
טלפון:0545460222
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
סגרתי עם בילי כמה חודשים לפני החתונה, אחרי שיחת טלפון איתה שבמהלכה הרגשתי שהיא מקצועית מאוד ונותנת לי הרגשה מרגיעה, אלו שני הדברים שהיו הכי חשובים לי. התחתנתי בחתונת שישי, והיא הייתה סופר קולית עם זה, הגיעה מאוד מפוקסת ומלאת אנרגיה. היא איפרה אותי בצורה מדהימה, עדינה וטבעית כפי שביקשתי, אך עם כמה נגיעות קצת יותר מיוחדות מהמראה שלי ביום יום, מאוד אהבתי את קור הרוח שלה, את האיפור ואת השיער, שהיו טבעיים אך יחד עם זאת מאוד מיוחדים ומתאימים לי. בילי עושה פגישת ניסיון בערך שבועיים לפני החתונה, חשוב באותה פגישה לתאם ציפיות. לי זה מאוד עזר להבין איך ההכנות הולכות להיות ורק חיזק את ההרגשה שבחרתי נכון.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
האיפור והשיער היה מדהים, כולם אמרו לי שאני נראית כמו מלאכית!העבודה שלה פשוט מושלמת! האיפור היה נדיר ברמות, בדיוק כמו שרציתי, והחזיק מעמד כל הערב בלי לזוז.לא יכולתי לבקש יותר טוב. היא מקצועית, ומוכשרת ברמות על!!!!!

orelhaviv6   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
האחת והיחידה שלי!לא הייתי יכולה לבקש מישהי מושלמת יותר !עשית אותי נסיכה ליום אחד! בדיוק כמו שחלמתי!!!! השיער מושלם😍האיפור מדויק ועדין כמו שאני אוהבת!נראיתי אני שזה היה לי הכי הכי חשוב - אבל אני זוהרת!!ומעל הכל- האנרגיות שלך! את כזו מקסימה, כייפית , זורמת , נותנת אווירה טובה נענת לכל בקשה!באמת באמת באמת שאין כמוך תודה מכל הלב על הכלללללל את מושלמת בילי❤️❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
בילי מהממת ועשתה אווירה כיפית ונעימה לאורח כל היום. מקצועית ברמות ואכפתית. האיפור והשיער יצאו מושלם ולא הפסקתי לקבל מחמאות. האיפור החזיק מושלם לאורח כל היום וגם השיער נשאר ממש יפה. בילי התאימה את האיפור והשיער גם למראה שלי וגם לטעם שלי והיה חשוב לה לראות שהכול מוצא חן בעיניי.
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
בילי איפרה וסירקה אותי לחתונהמקסימה מהרגע הראשון הייתה כימיה והרגשתי בנוח מאוד איתה. מקצוענית מאוד ונותנת תחושת ביטחון שאפשר לסמוך עליהוהתוצאה הייתה מעבר למצופה פשוט וואו!!
הצג עוד

תהילה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחרי שחרשתי כמעט בכל עמודי האינסטגרם עבור המאפרת והמסרקת שלי מצאתי את בילי המושלמת!שנכנסתי לקיר של בילי ידעתי שמצאתי . משהו בסגנון איפור שלה שונה מכל אחדהאיפור העדין/הנקי/הקלאסי/המדוייק-הלא מוגזם מדיי בול מה שחיפשתי.מהשיחה הראשונה שלנו בילי הייתה שם לאורך כל הדרך אם זה מהאיפור ניסיון ועד ליום שאחרי החתונה(שזה לא מובן בכלל)פשוט מלכה👑
הצג עוד

רותם וקנין   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי בלי הפסקה עבור המאפרת והמעצבת שיער האולטימטיבית, בשניה שראיתי עבודות של בילי ידעתי שאותה אני רוצה!מדהימה, מרגיעה ובאמת מלווה לאורך כל הדרך, האיפור החזיק עד סוף הערב ויותר! עם כל הצילומים, ההזעות והריקודים בלי סוף, השיער גם לא זז בכלל והתוספות החזיקו בטירוף(יכלו להחזיק אפילו שבועות בכיף)בקיצור, הבחירה הכי טובה שיש!
הצג עוד

tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב6.9 והגעתי לביילי מהאינסטגרם, לא שמעתי עליה מלפני והיא הייתה אחת מהבחירות הכי טובות שלי! האיפור והשיער היו כל כך מדוייקים ובדיוק איך שרציתי ותיארתי, עדין ויפה! בילי הייתה כל כך סבלנית וקשובה גם לפני החתונה וגם ביום החתונה , מקצועית עם ידי זהב!!אין עליההה♥️♥️♥️
הצג עוד

diazshirel22   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים מישהי מרימה לא פחות ממלווה.. בילי זאת התשובה.מצאתי את בילי דרך חברה מאוד התחברתי לאופן העבודה שלהעבודה מאוד מדויקת ועדינהמה שרציתי קיבלתיבילי עשתה לי איפור ושיער ואין יותר נוח מלעבוד עם בן אדם שסוגר לך שתי דברים ועושה אותם באופן מושלם..לא עשיתי טאצ אפ אחד.. לא היה צריך הכל עמד והחזיק יפה מאוד! היא נותנת לך את המקום שלך ומה שאת אוהבת עושים ממליצה בחום על המאפרת מספר אחת! ביקשתי להישאר אני ונשארתי אניאין עלייך בילי!!!
הצג עוד

hadarma1   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
סבלנות, מקצועיות ו0 פשרות! מקסימה ונעימה כל כך. נהנתי מכל רגע!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up