כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליהי סבר איפור ועיצוב שיער

ליהי סבר איפור ועיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0546656647
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
shani   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ליהי הייתה מקסימה וקשובה! האיפור והשיער החזיקו מעולה ממש לאורך כל החתונה (חתונת שישי צהריים חשוב לציין!!)יצא בדיוק כמו שרציתי ❤️
הצג עוד

Mai   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
קודם כל עשתה אווירה נעימה, חיובית ורגועה ביום של החתונה וזה היה מושלם! קיבלתי המון מחמאות על האיפור והשיער, יצא עדין וטבעי כמו שרציתי! ממליצה!
הצג עוד

Yheudit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכרתי את ליהי דרך סטודנטים נישאים, היא התקשרה אליי, וכבר בשיחה הרגשתי שליהי מקצועית ואני יכולה לסמוך עליה.ליהי הנפלאה השקיעה בי מכל הלב!! בכל רגע הרגשתי את החום האנושי, המתיקות והאכפתיות. היא הגיעה לפנות בוקר, יום שישי, להרי ירושלים באנרגיות מדהימות ועשתה לי איפור ושיער של נסיכות! באמת מקסימה ותותחית!בנוסף היא איפרה את אמא שלי, שאהבה אותו מאוד והיא הייתה יפיפיה!
הצג עוד

Sarah & Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
ליהי מהממת לא רק כמאפרת גם כאישה. ממש הרגשתי שחברהעושה לי את האיפור. האיפור היה מהמם ומדוייק לי ולאופי שלי, השיער יצא מהמם. הכל החזיק כל היום (והיה יום חם!!). בנוסף ליהי איפרה את אמא שלי והיא היה נראת 15 שנה יותר צעירה!
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ליהי נהדרת! עשתה לי איפור ניסיון שהצליח להרגיע קצת ולתת כיוון למה ארצה לעשות ביום עצמו. דחינו את החתונה בגלל המלחמה, וליהי קיבלה את השינוי בהבנה והכלה. ביום האירוע היא הגיעה מוקדם והייתה נעימה וחייכנית. מקצועית מאוד, אפשר לסמוך עליה. למרות החששות הרבים, הייתי מאוד מרוצה מהאיפור והשיער. והכל גם נשאר כמו שצריך עד סוף הערב.
הצג עוד

ניקול   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
וואו, מאיפה מתחילים לתאר את האישה הנפלאה הזו?מרגע הראשון התאהבתי בליהי, קודם כל באישיות הקסומה שלה וביחס האישי והחם. חיפשתי המון מאפרות ובתור אחת שאוהבת להתאפר, חיפשה את האיפור העדין אך יחד עם הגלואו והזוהר - הפסקתי לחפש כאשר הגעתי לעמוד של ליהי!ביום החתונה היא ליוותה אותי מהבוקר, עד שיצאתי מהבית לכיוון המפגש עם בעלי, והיא הייתה פשוט מדהימה.נהנתי איתה מאוד! ומעל הכל היא איפרה אותי בדיוק כמו שרציתי והרבה יותר מעבר לציפיות שלי.האיפור היה מדוייק, לטעמי, מושלם פשוט!!!לא הפסקתי לקבל מחמאות.כנ"ל גם לגבי השיער, לא יכולתי לבחור מישהי טובה יותר מאשר ליהי.אם אתן מחפשות מישהי עם לב, אישיות כובשת, מכילה וחמה ושתאפר אתכן הכי אבל הכי אתן שיש - היא התשובה!ממליצה עליה מכל הלב שלי!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up