כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליאת שיער ואיפור לכלה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
liri   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
גרמה לי להרגיש כמו נסיכה ועשתה לי את תסרוקת החלומות!

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
95 מתוך 100
לליאת הגעתי דרך האינסטגרם.היא כזאת נעימה, לבבית ומקצועית!קרוב לחתונה באתי אליה לפגישת תיאום ציפיות ועשינו כל מיני סגנונות של שיער. היא ממש הרגיעה אותי ונתנה לי אינדיקציה מה מתאים לי ועזרה לי לקבל מושג על איך זה יראה ביום החתונה.ביום עצמו ליאת הגיעה בזמן, עשתה לי ולאחותי שיער מושלם!! לא זז כל הערב, כל כך יפה ובדיוק כמו שרציתי.לקחתי את ליאת לליווי והיא שינתה לי תסרוקת ללוק השני, תוך 10 דק אספה לי את השיער ויצא מושלם.היא שמה לי תוספות שיער עם קליפסים ואין כיף כזה אחרי החתונה! תוך 5 דקות הורדתי את הקליפסים והלכתי לישון.
הצג עוד

Liel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מדהימה בטירוף!!כל כך שמחה על הבחירה בך!היית נעימה, עדינה וסבלניתקשובה לכל השיגועים והרצונות שלנו (ולא היה חסר, עם אמא ובת פרפקציוניסטיות כמונו🫠)הרגשתי נסיכה!! ואהבתי בטירוף את השיערהוא שידרג הכל!!העבודה שלך מטורפת ואת מהממת!!החזיק מושלם עד הסוף
הצג עוד

ניקול   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה מושלם, התסרוקת הייתה בדיוק כמו שרציתי
הצג עוד

מיטל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל ליאת המהממת הגעתי בכלל דרך המאפרת.אבל איזו מתנה קיבלתי!!ליאת פשוט אלופה, מהרגע הראשון מבינים שמדובר קודם כל בבן אדם עם לב ענק.הגעתי אל ליאת לפגישת ניסיון ומיד היה לי ברור שאין לי מה לדאוג ואני אהיה הכי מושלמת שיש כי ליאת פשוט לא תעזוב אותי עד שאהיה מרוצה במיליון אחוז. וכך היה!ליאת הגיעה בבוקר מלאת אנרגיה וחיוכים והעברנו בוקר נפלא ביחד, הבוקר של החתונה יכול להיות מאד לחוץ ובזכות ליאת הוא היה פשוט נעים ורגוע, זו לגמרי מישהי שאת רוצה לידך ביום הזה.מעבר לאישיות המדהימה שהיא, לליאת יש פשוט ידי זהב, השיער שלי יצא בדיוק כמו שדיימנתי ואפילו יותר! הוא היה מושלם והחזיק כל היום דרך הצילומים, החופה והריקודים עד השעות הקטנות של הלילה. התפרעתי ברחבה ופשוט שום דבר לא זז.כמובן שגם ליאת דאגה שיהיה לי נוח ושום דבר לא יכאב ולא יפריע. הרגשתי פשוט מושלמת בלי להרגיש את הכובד של השיער או לחץ כלשהו בשיער.בקיצור, אל תחשבו פעמיים.המלצה ענקית מכל הלב.
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
ליאת עיצבה שער לחברה והיא נראתה מהמם! והשיער החזיק עד השנייה האחרונה גם באמצע אוגוסט... אז ברור שהייתי חייבת גם. ליאת הייתה הכי נעימה, מקצועית, מתוקה, תשובה ובאופן כללי הייתה חוויה מהממת‏יצאתי בדיוק עם התסרוקת שרציתי
הצג עוד

טליה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לליאת הגעתי דרך האינסטגרם ואין ספק שמצאתי את הטובה ביותר, מעבר לתסרוקת גם החוויה האישית והיחס היו מצוינים, דאגה לדברים גם מעבר ושיהיה בסדר!תודה ענקית אין אלופה כזאת❣️
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לליאת הגעתי דרך המאפרת ואיזה כיף שהגעתי אליה!!! היא מקסימה ונעימה, לא דחפה תוספות או חום לשיער איפה שלא היה צריך ועשתה לי את השיער מושלם!! אמא שלי לא היתה סגורה על מה היא רוצה ובסוף היתה סופר מרוצה מהשיער וכך גם אחיותיי שליאת עשתה לכל אחת בדיוק מה שהיא רצתה.
הצג עוד

אורה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ליאת... קודם כל מתחילת הדרך היתה זמינה וקשובה לכל שאלה. עפו על התסרוקת, ובעצם... יותר חשוב- אני אהבתי אותה מאוד!! היא קלאסית, החזיקה לי עד הערב מעולה! חוצמיזה ליאת הייתה מרגיעה ונעימה לי כל כך הרגשתי בנח במהלך עיצוב התסרוקת כשבדרך כלל אני לא אוהבת שנוגעים לי בשיער(מי שיש לה תלתלים תבין...) אני לא יודעת איך לתאר במילים אבל האנרגיות התאימו בול! ממליצה עליה מאוד❤️❤️❤️ תודה רבה!
הצג עוד

Gila   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
פשוט כיף לעבוד עם ליאת. היא מאוד זורמת, נעימה, ונותנת תחושה של רוגע ביום הגדול. היא מאוד מקצועית,והייתי באמת ממליצה עליה בחום לכל אחת.

להמשך גלישה באתר
up