כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

BrideShoot | יוצרת תוכן לחתונות

BrideShoot | יוצרת תוכן לחתונות

יצירת תוכן לחתונות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדן סבג   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מיכל המהממת זה הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי בחתונה. מעבר לזה שהיא האדם שכל כלה צריכה לידה בחתונה בשביל להיות רגועה, היום שאחריי איתה פשוט מרגש, תופסת את הרגעים הנכונים שתרצו לתעד וישמרו כמזכרת. לא הרגשתי שאני צריכה את הצלמים שלי אחריה. הכל היה מוכן ועלה יום למחרת, הרגשתי שיש לי את הכל כבר אצלי באיכות מטורפת וסרטונים שאף צלם לא יעשה לי לאינסטגרם. אנחנו אוהבים אותך מיכל !! נכנסת לנו ללב גם אחריי !!!
הצג עוד

eticohen45   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
כנסו למיכל חפשו אותי עם השמלה המנצנת ותבינו)כן, אני בעצמי בעולם התוכן ! אבל איך שניגשתי למיכל היא פשוט הבינה אותי קראה אותי כל היום הייתה סביביהפחד הגדול היה זה שאני לא אוהבת להצטלם ובטח לא החתן לא פחות היה חשוב לי לשחרר את הצילום מהמלוות שיתארגנו להן בכייף עם חוויה כייפית ולא מלחיצה הכי חשוב שהיא הוציאה ממני משהו אחר כל צילום או תוכן שרק חלמתי עליוהיא פשוט צילמה תמונות מטורפות צילום איכותי ברמה שרק חלמתימיכלי אם את רואה את זה תודה את הבחירה היותר טובה שלי אותו יום !!!
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מיכל האלופה, ההפתעה הכי גדולה שהייתה לנו. יום אחרי זה כבר היה לנו את כל היום מצולם בפנינו, הכל היא עשתה בשקט בשקט, באווירה מדהימה, בלי להיכנס לרגלים של הצלמים והביאה תוצאות פסיכיות! מציינת שאני הכי לא בן אדם של מצלמות, ואני ופוזות לא מסתדרים בכלל, ומיכל הוציאה הכל בטבעיות, לא גרמה לי לזייף משהו שאני לא, והתוצאות פשוט מדהימות. לא להתלבט! ❤️
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
מיכל המהממת הייתה איתי מהבוקר אל תוך השעות הקטנות של הלילה, מעבר לזה שהיא מקצועית בטירוף היא הייתה סופר סבלנית, רגישה וסבלנית שזה הכי חשוב שיש בתוך יום כזה. התוך שצילמה יצא מושלם ברמות, כל סרטון היה יפה יותר מהשני! ממליצה עליה בחום לכל הכלות העתידיות!!!!
הצג עוד

לינה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
מצאתי את העמוד של מיכל באינסתגרם, ישר ידעתי שאני חייבת לסגור אותה לאירוע שלנו! זו הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
מיכל הייתה נעימה מאוד הסתדרה עם כל הספקים כאילו מהרגע הראשון הם ביחד!היה מדהים וחוויתי מאוד!
הצג עוד

shirabub123   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
מיכל המהמממת, מהרגע הראשון הייתה חלק בחיוך ובאהבה גדולה, הרגישה לי כמו יוצרות תוכן פלוס עוזרת כי פשוט עזרה בהכול בלי קשר למה שהגיעה לעשות- אלופה ומומלצת ככ!!!
הצג עוד

עפרי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואו!אז לא רק שמיכל שתפסה רגעים שאנחנו אפילו לא יודעים שהיא הבינה כמה הם מרגשים, היא נתנה את כל כולה במסירות ואדיקות שאין דברים כאלו (כל החברים והמשפחה הגיעו ושאלו מי זו המטורפת הזו!)הסרטונים שמיכל יצרה לנו היו מה שהיינו צרכים כדי להשלים את כל החלקים של האירוע לפאזל אחד שלם ממש בצמוד אליו (תמונות רגילות ווידאו מגיעים כבר אחרי שדברים נשכחים וכשיש את זה ברגע של החתונה אנחנו יכולים להרכיב ישר את כל החלקים).לא רק שהיא נתנה בעבודה והייתה סופר יצרתית והצליחה להעביר את מה שהיה שם (למרות שהחתונה שלנו הייתה לא שיגרתית בלשון המעטה - חתונה בשטח, שהתחילה חסידית ועברה למיינסטרים ואז לטראנסים).בנוסף, לא רק שהיא עבדה בטירוף במהלך החתונה היא הייתה רגישה לכל האנשים והסביבה שהייתה (יום לאחר החתונה גילתי מכל המשפחה שהיא הייתה שם בשביל סבא וסבתא כל הערב, דאגה להם וטיפלה בהם ואיכשהו אני בכלל ראיתי אותה איתנו והסרטונים מעידים על זה - אז אין לי מושג איך אדם אחד יכול להתפצל לכמה מקומות אבל זה מה שקרה שם)בקיצור,ממליצים בחום וזה לחלוטין חובה!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שמיכלי הגיעה אליי למלון ביום החתונה, נכנסה עם חיוך גדולללל והתחילה בפעולה, צילמה כל רגע ורגע ביום במקצועיות רבה, יש לי כל כך הרבה רגעים תמונות וסרטונים שלא היו לי אם לא מיכל, בזכותה הצלחתי לראות את כל הערב, יש לי תיעודים מכל זווית ורגע שהצלמים לא היו מצליחים להשיג, בנוסף, מיכל עדינה וכיפית, הוסיפה לאווירה רוגע ביום כזה לחוץ ועזרה בכל דבר שיכלה!!! ממליצים בחום! ספק שהוא חובה!!!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלופה שאין דברים כאלה!ברגע שמקבלים את התמונות באותו היום, מבינים למה השירות הזה כל כך משמעותי. מיכל תופסת רגעים שהצלמים לא שמים לב אליהם ומשתלבת בצורה בלתי מורגשת. שלא לדבר על העזרה, הקלילות והכיף שהיא מביאה איתה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up