כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רחלי לוי מאפרת ומסרקת כלות 💍

רחלי לוי מאפרת ומסרקת כלות 💍

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yardena   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שלי!! רחלי מקצועית ברמות היא עשתה לי איפור ושיער מושלמים וגם ליווי לאולם! מיותר לציין שהכל החזיק ושרד מדהים את הצילומים והיום! רחלי היתה זמינה לי מרגש הסגירה ועד החתונה ב100% ביום החתונה היא תפקדה כמו עוד מלווה שלי ודאגה למלא דברים מסביב! היא גם עשתה איפור ושיער לאמא שלי והיא הוציאה אותה מדהים!! תודה על החוויה
הצג עוד

עפרי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
רחלי מדהימה מכל הבחינות!! מרגע שדיברתי איתה הבנתי שהגעתי למקום הנכון! כשהגעתי לאיפור ניסיון ידעתי שצדקתירחלי קיבלה אותי בחיוך ועם המון סבלנות והאיפור ניסיון הרגיע אותי מאוד! ביום של האירוע הייתי רגועה וידעתי שאני בידיים טובות! מעבר לאיפור והשיער שהיו מהממים ועמידים בטירוף רחלי הגיעה אליי עם האנרגיות הטובות שלה מה שהפך את היום שלי לכייפי במיוחד. ממליצה לכל כלה שמתחתנת לסגור איתה- היא עובדת מהלב ורואים שהיא עושה את מה שהיא אוהבת!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
95 מתוך 100
רחלי מקסימה, נעימה ומשרה רוגע!!! מההתחלה היה קליק והיתה אוירה סופר נעימה ושל צ׳יל, לי זה היה חשוב, זרמה איתי ולא התרגשה מדברים שפחות עבדו לי וביקשתי לשנות. קיבלתי מיליון מחמאות ובעיקר אמא שלי שהיא בת 72 והאיפור והשיער פשוט לא זזו לה למרות שהיא רקדה והתרגשה יותר ממני.
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
רחלי מאפרת מקצועית אין ספק!!!הוציאה אותי הכי מרוצה שיש

רון   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
25 מתוך 100
״מופע האימים של רחלי״לקח לי קצת זמן לעכל את החוויה הביזיונית שהייתה לי עם רחלי. 4 אחיות של איפור שיער, רחלי התעקשה שתספיק הכל, הכל התחיל כשרחלי הגיעה בתשע וחצי בבוקר לאחר התעקשות כי לא תספיק עד חמש וחצי למרות שהכל התחילה רק ב 11, (היא ברחה כבר בארבע ) אחרי שהיא איפרה אותי ראשונה- לא אהבתי בכלל בלשון המעטה והתחלתי לבכות מהבהלה כשאמרה שהיא לא משנה לי את האיפור וצרחה עליי להפסיק לבכות. אחרך כך הגיעו כל אחיותי אחת אחרי השניה, כולן בוכות, כולן לא מרוצות, ורחלי באיומים- ״אני לא נוגעת לכן בפנים יותר, תביאו לי את הכסף אני רוצה לעוף מפה״ רחלי הפכה את יום ההתארגנות שלנו למופע אימים של בחורה שפשוט לא היה לה כוח, וגם לא אפילו טיפת אמפתיה ל4 אחיות בוכות ולא מרוצות. מופע האימים של רחלי, ואגב- צליל פלקס המדהימה שאירגנה את הכלה עשתה לכולנו שיער איפור מחדש בחינם כשגם היא לא הצליחה לעמוד ברשעות.
הצג עוד

hiladahari41   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
וואו!!! אל רחלי הגעתי במקרה דרך פוסט בפייסבוק, פשוט מדהימה!!!!!!! אני מתולתלת והיה לי נורא חשוב שהתלתלים שלי ישארו בדיוק בצורה שלהם, והיא מיד אמרה ברור אין שום בעיה. נורא פחדתי מהשיער והאיפור, והיא כל כמה דקות עצרה להראות לי, היתה סבלנית ברמות, הרימה לי, ועשתה אווירה, רקדה איתנו ושמחה מכל הלב! ממליצה בחום!!! כמובן שיצא מושלם, שום שערה לא זזה, ולא הייתי צריכה אפילו חידוש לאיפור
הצג עוד

Gold   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרתי עם רחלי איפור ושיער כלה. רחלי היתה לבבית, סבלנית, אמפטית וקשובה. דאגה לכל בקשה ורעיון שצצו לי בראש במהלך היום ופשוט היתה מקסימה !!

להמשך גלישה באתר
up