כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גלדיס | התארגנות כלה בנס ציונה

גלדיס | התארגנות כלה בנס ציונה

מקום להתארגנות
טלפון:033819318
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shani   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אנשים אומרים שהחתונה עוברת בשבריר שניה ואכן צדקו ! אז אני כל כך שמחה שהייתי ברגע הזה שלי עם גילי בבית המהמם שלה ! גילי אירחה אותי ואת המלוות שלי ברוחב לב עם אהבה גדולה לאנשים ואלינו. פינקה , בישלה אוכל מושלם ברמות שקשה להפסיק!! ,סידרה ותמכה לאורך כך היום ! עם חיוך ומילה טובה ❤️גילי יקרה המקום הוא את ואת זה כל מה שרציתי בשביל שהיום שלי ירגיש מיוחד ויוצא דופן! מודה לך מכל הלב ואוהבת אותך מאוד ❤️❤️ממליצה מאוד מאוד מאוד!
הצג עוד

Jenny   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
ההמלצה הכי מהלב שלי על מקום התארגנות בנס ציונה - וילה גלדיס. הוילה היא של אישה מדהימה בשם גילי כהן שאחרי החתונה של הבן שלה ואירוח גיסתה בוילה החליטה שהיא רוצה לשמח כלות ולאפשר להן להתארגן בוילה. גילי פשוט מושלמת!!!!! היא עזרה לי בכל דבר קטן, הלכה איתי והרימה לי את השמלה, הרגיעה אותי והייתה ממש כמו עוד מלווה ואמא. סגרתי איתה מראש על ארוחת בראנץ' שהוגשה בסביבות 11:00 למלוות ולספקים והאוכל היה מדהים!!! הספקים שהיו איתנו בוילה באותו יום אמרו שלא ראו דבר כזה בחיים. מיותר לציין שהוילה בעצמה גם מהממת ויש ים מקום לכל אחת גם לפרטיות.ממששש ממליצה לכל הכלות של אזור ראשון, רחובות ונס ציונה להתארגן שם מגיע לאישה הזאת את כל הפרנסה בעולם.
הצג עוד

adarm95   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
להתארגן אצל גילי הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלנו בתכנון החתונה! יום החתונה מרגש וחשוב לא פחות מהאירוע עצמו והוא חלק גדול מהזיכרון שלנו מהיום המאושר בחיינו, גלדיס זה לא רק מקום להתארגן בו, זו חוויה בפני עצמה! כבר בשלב התיאום זכיתי להכיר את גילי, אישה מקסימה עם לב רחב שאפילו דרך הטלפון שומעים את החיוך והשמחה המדבקת שלה! בבוקר החתונה הגענו לוילה יפייפיה ומרווחת, לכל אשת מקצוע ולכל מלווה היה את המקום שלה ונוחות מקסימלית להתארגנות, גילי דאגה לנו לכל אורך הדרך עם שתייה חמה ופינוקים והכל עם חיוכים, מוזיקה ואנרגיות טובות! באמצע היום נהנינו מבראנצ' מפנק, מבחר ענק של סלטים, מאפים ודגים מעשה ידיה של גילי המוכשרת! אוכל בריא, מרענן ומוקפד, אין דבר כזה במקום אחר, המלוות שלכן ואנשי המקצוע יעופו על זה!
הצג עוד

Hen   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
המקום הכי מושלם שתוכלי להתארגן בו!הבית עצמו פשוט מהמם , מעוצב ברמה הכי מדוייקת לפרטים הכי קטנים שהופך כל תמונה למושלמת !גילי פשוט מארחת מדהימה שחושבת על כל פרט קטן !היחס המדהים שלה והאוירה שהיא משרה גורמת לך להרגיש כל כך מיוחדת !משקיעים כל כך הרבה כסף בחתונה ורוב ההוצאות הולכות על האורחים , פה באמת זה פינוק שאת יכולה לתת לעצמך וזה שווה כל שקלגילי דאגה להכל ובאנו כמו אורחות בלי לדאוג לשום דבר.האוכל ברמה גבוהה , מרגישים חופשי כמו בביתאפילו גילי נתנה לי להביא את הכלבה שלי לצילומים המפגש עם בעלי היה מרגש מאוד ומיוחד ואני לא חושבת שהרבה מקומות יכולים לתת את הקסם הזהממליצה בחום!!
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמאאלההההההה איזה יום מושלם זה היה!!!! באמת, אני חושבת שההתחלה של היום קובעת את האנרגיה שתהיו איתה כל היום. גלדיס עשתה לנו יום מדהים, עם אווירה מטריפה. לא היינו צריכים לדאוג לכלום. המקום היה מושלם. הכל כבר מסודר. המלוות שלי היו בהלם !!!!!! ( ובלי עין הרע הייתי עם 7) היה מקום לכולן, לכל הספקים. בעלי הגיע עם עוד 4 מלווים. לפני המפגש אבא שלי הצטרף עם 3 אחים שלי ובאמת לא הרגשנו שצפוף או לחוץ. יחד עם הצלמים יחד עם הספקים. המקום מושלם לצילומים ולמפגש ! מושלם מושלם. לא היינו צריכים יותר מזה כלום. גלדיס דאגה שאני אוכל כמו שצריך ושאני שותה מספיק מים ואפילו אלכוהול !
הצג עוד

Jessie   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מקום להתארגנות ליום הכי שמח בחיי במשך 4 חודשים. אפילו סגרתי מקום בבית מלון, ביטלתי… שום דבר לא הרגיש לי ״זה״… עד שהגעתי לגלדיס. קודם כל התלהבתי מהיחס של גילי. ברגע שהיא הסבירה לי איזה יום הולך להיות לי, כמה פינוק אני הולכת לחוות, ישר נרגעתי. איזה מקום התארגנות דואגת לך לאוכל, שתיה, מוזיקה, מקבלת אותך עם 5 המלוות שלך בכיף ובאהבה?!לא יכלתי לדמיין חוויה כזאת טובה כמו ביום של החתונה. למרות שכולםםם מהצד אמרו לי שאני הולכת להיות לחוצה, לא אצליח לאכול ולנוח, זה היה בדיוק ההפך. והכל בזכות גילי והמשפחה הנדירה שלה. אני יכולה להמשיך לפרגן אבל התמונות יעשו את שלהם!!!!!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מקום מושלם להתארגן בו, מעבר לנראות של הבית שמתאים בעצמו כלוקיישן קסום לצילומי חתן כלה גלדיס דואגת לפרטים הכי קטנים מלסדר את כל המרחב שיהיה נעים לכלה ולמלוות שלה ועד היחס האישי והאנרגיות החמימות שהיא משרה, לא יכלתי לבקש יותר מקום טוב להתארגן בו! ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up