כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דניס קוהון- מאפרת ומעצבת שיער לכלות

דניס קוהון- מאפרת ומעצבת שיער לכלות

איפור כלות
טלפון:0506918326
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
תהילה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ה-מאפרתת!!!!המעצבת שיער-!!!!!אין על דניס. זאת הפעם השלישית שאני שוכרת את שירותיה. בפעם הראשונה, זה היה לחתונה של חברה, בפעם השנייה לחתונה של אחי, ובפעם השלישית לא היה לי ספק שאקח אותה לחתונה שלי. התחתנתי השבוע ודניס איפרה ועיצבה לי, לאחותי ולאמא שלי את השיער בצורה פשוט מושלמת, עד כדי שלא זיהיתי את עצמי!עשיתי את הבחירה הטובה ביותר!
הצג עוד

Daphi   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
היו לי כמה דגשים לאיפור: אני לבושה באדום, אני עם משקפיים ואני לא רוצה איפור עדין. מהשיחה הראשונה עם דניס היא ממש התלהבה מהאתגר והשוני וידעתי שאני במקום הנכון. לניסיון הגעתי עם הכתר והיא עוד יותר התלהבה. האיפור והשיער לא זזו עד סוף הערב ודניס עצמה ממש מקסימה והיה ממש כיף להיות איתה.
הצג עוד

shachar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מאפרת ומסרקת שתצליח לגרום לנו להרגיש אנחנו. בלי כמויות של שפכטל על הפנים שיגרמו לנו להרגיש לא נעים לאורך האירוע, דניס עשתה שיער ואיפור לאחותי לאמא שלי, ולי. כל אחת שעברה מתחת לידיים שלה פשוט היתה מושלמת. לא אמרנו בכלל מה נרצה, פשוט סמכנו עליה בעיניים עצומות. וזה הוכיח את עצמו. דניס היתה מקצועית, נעימה. היא כלכך טובה במה שהיא עושה!!!!!!!! ממליצה בחוםםםם לכל אחת שמחפשת מישהי מושלמת לעבור איתה את היום שלה.
הצג עוד

Ester   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
דניס איפרה אותי לפני כמה שנים ומאז ידעתי שאני רוצה שהיא תאפר אותי לחתונה שלי.הייתה סופר מקצועית וידעה להתאים לי בדיוק את מה שאני צריכה בלי שהייתי צריכה בכלל לבקש!

Sasha   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
את דניס המהממת הכרתי עוד לפני שהתחילה הקורונה, חיפשתי מעצבת שיער לחתונה הנחשקת. לאחר מכן הקורונה טרפה את כל הקלפים, ביטולים, דחיות.. דניס נשארה איתי לאורך כל הדרך, עשינו מספר ניסיונות לתסרוקת, תיאמה לי תסרוקת מושלמת עם סטייל שהכי מתאר ומתאים לי, הכל בשביל שארגיש הכי בטוחה בעולם ביום השמח שלנו. ביום החתונה ליוותה אותי באדיקות, היתה איתי מהבוקר ועד סוף הערב, סידרה, טיפחה והרגיעה ☺בקיצור, דניס אינה רק מעצבת שיער, היא גם האישה הכי מדהימה שתכירי, שרק לקבל ממנה שירות זו חוויה מדהימה ומעצימה בפני עצמה ❤
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני אתחיל מהסוף - היא נותנת השירות הכי טובה שסגרתי לחתונה. היא מביאה איתה אנרגיות טובות, היא נעימה ומתוקה ממש, משרה אווירה טובה ופשוט היה סופר טבעי ונעים איתה ביום ההתארגנות.היא עשתה איפור שלא זז עד סוף הערב והשיער היה פשוט מושלםםם!!!באיפור נסיון היא עשתה לי 2 אופציות, שתיהן היו מחמיאות והיה קשה להחליט. באמת כל מה שהיא עושה מהמם.השיער שלי ארוך וקשה לעיצוב והיא עשתה עבודה מטורפת!!! באמת שהיא ואוו!!!! הכל היה מדויק ויפה!
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
דניס המהממת קודם כל קלטה אותי ועשתה לי איפור עדין שמתאים לי, עשתה שינויים כשביקשתי והייתה ממש קשובה. היה לי ממש נעים וכיף איתה שזה ממש חשוב! הרגשתי שהיא עוד אחת מהחברות שאיתי ההתארגנות. האיפור והשיער לא זזו כל הערב והרגשתי יפה וטבעית😍
הצג עוד

Carmel   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
קודם כל דניס מביאה איתה אווירה של כיף ושלווה שזה ממש חשוב ביום כזה. עשתה לי איפור שהרגיש מאוד אני, מצד אחד עדין ולא עמוס אבל מדויק ויפה. קמתי באותו בוקר עם אלרגיות ועיניים נפוחות אז לא עשיתי לה חיים קלים ובכל זאת יצא ממש יפה :)
הצג עוד

לימור   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
דניס אפרה אותה לחתונה וזאת ההחלטה הכי טובה שיכולתי לקבל! מרגיעה, מקצועית, מלאה באנרגיות חיוביות וצחוק, כל מה שצריך ביום שכזה! מעבר לזה שהאיפור לא זז כל האירוע
הצג עוד

shir   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
את דניס הכרתי אי שם ב2016. היא איפרה אותי לבת מצווה של אחותי בחנות מאק בחיפה. כבר שם ידעתי, שגם בחתונה שלי היא תאפר אותי (החתונה התקיימה באוגסט 2021). בשני האירועים, האיפור נשאר מושלם לאורך כל האירוע (לא משנה כמה הזעתי או בכיתי). בנוסף, דניס איפרה את כל בנות המשפחה בחתונה וכולן יצאו מרוצות ביותר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up