כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נויה רודיטי איפור ושיער לכלות

נויה רודיטי איפור ושיער לכלות

איפור כלות
טלפון:0508617491
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
liorroil95   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
אז ככה… אני בחורה שלא מתאפרת בכלל והיה לי חשוב שהאיפור בחתונה שלי יהיה עדין ואז מצאתי את נויה! אחרי כל הטראומות שעברתי עם מאפרות שונות נויה פשוט הייתה הבחירה הכי נכונה ! הייתה קשובה, סבלנית והכי חשוב מהממת! הוציאה אותי הכי יפה והכי חשוב לא מוגזמת
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
נויה מקסימה! היה לי חשוב שהאיפור והשיער יהיו פשוטים ועדינים. היא באמת מאפרת באופן מאוד טבעי ונקי. אני התחתנתי בשישי בצהריים ונויה הגיעה אליי הביתה בשעה 5 בבוקר, היא הייתה סופר מרגיעה, נחמדה ונעימה, האדם הנכון לבלות איתו את בוקר החתונה :) היא גם עושה פגישת ניסיון שהיא כלולה במחיר, דבר סופר חשוב שאני ממליצה לכל כלה לא לוותר עליו. אני ממליצה על נויה בחום 💓
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
הזמנו את נויה לאיפור ושיער עבור אחיות ואמא של הכלה. כולנו קיבלנו אינספור מחמאות על האיפור והשיער שהיה עדין ויפה, וכמובן שהכל החזיק מעולה עד סוף הערב.לאורך כל היום נויה הייתה מקצועית, יסודית וגם מאוד נחמדה, הרגשנו שאנחנו יכולות לסמוך עליה.שמחות מאוד שבחרנו בה.
הצג עוד

אורית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
הגענו לנויה דרך האינסטגרם ואהבנו את מה שראינו ואכן הכל היה מושלם, נויה הייתה מקצועית ונעימה, האיפור והתסרוקת נשארו לאורך כל האירוע והיו בדיוק מה שביקשנו, הכי טבעי ויפה, קיבלנו המון מחמאות, תודה רבה לנויה!

חרוב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
נויה הייתה מהממת! אחרי פגישת הניסיון הייתי קצת מעורערת ולא שלמה עם האיפור והיא ישר הציעה להיפגש פעם נוספת וזה ממש נתן לי ביטחון ותחושה טובה. ביום עצמו נויה השרתה אווירה רגועה ונעימה וזרמה עם כל השטויות! האיפור והשיער החזיקו לאורך כל היום וכולם ממש החמיאו על איפור עדין ויפה.
הצג עוד

מעין   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת לחתונה של אחי, עבורי ועבור אמא שלי. כבר בשיחת הטלפון הראשונה היה ביננו קליק והרגשתי שנויה היא אחת. נויה נתנה לנו מענה לפני האירוע, לכל שאלה והתייעצות וביום האירוע היה פשוט תענוג. עבדה במקצועיות, רצינות והקשבה לצרכים שלנו. ממש הרגשתי שהיא רוצה שנצא בגרסה הטובה ביותר שלנו, וכך היה! כמות המחמאות על האיפור והשיער והכי חשוב... לא משנה כמה הזענו ודמענו מהתרגשות, הכל נשאר יציב עד סוף הערב.
הצג עוד

scohen   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
נויה מקצועית סבלנית ועדינה עשתה לי איפור ושיער לחתונת הבת קיבלתי המון מחמאות בזכותה קסם של אומנית תודה ❤️
הצג עוד

inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
הבן שלי חגג בר מצווה, אני הכי לא מתאפרת בשוטף.. אבל רציתי להרגיש חגיגית ומיוחדת ליום אחד! אחרי שכבר חשבתי לוותר, נתקלתי בנויה באינסטגרם וידעתי שהיא האחת
הצג עוד

Niv   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחרי שאיפרה אותי בחתונה של אחי, היה לי ברור שנויה תהיה המאפרת שלי בחתונה שלי!לקחתי את נויה לאיפור ושיער כלה וגם לליווי לאולם - ואני יכולה להגיד שזו אחת ההחלטות המדויקות ביותר שלקחתי בתכנון החתונה. כבר מהרגע הראשון עשינו תיאום ציפיות ואיפור ניסיון והיא השקיעה כל כך כדי לתת לי בדיוק את כל מה שחלמתי עליו!ביום של החתונה נויה היתה מבחינתי הספקית שנתנה לי הכי הרבה ביטחון ורוגע - האיפור היה וואו! והשיער מושלם! הכל היה בדיוק כמו שחלמתי, אני בגרסה הכי טובה שלי (: הליווי היה משהו שהתלבטתי לגביו, לא הייתי בטוחה שיש צורך אבל לקחתי כי החלטתי לשנות תסרוקת. זו היתה החלטה מצוינת והייתי עושה אותה שוב ושוב.
הצג עוד

עמר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
נויה איפרה אותי לחתונה שלי. אני לא מתאפרת ביום יום ומאוד חששתי לא להרגיש כמו עצמי אז חיפשתי מישהי שתוכל לעשות לי איפור עדין וטבעי. נויה הייתה פשוט מדהימה - רגישה, נעימה ומוכשרת בטירוף. קלעה בול למה שרציתי והרגשתי הכי יפה כל החתונה. נויה איפרה גם את אמא שלי, שגם לא מתאפרת בדרך כלל ועשתה גם איתה עבודה מדהימה.בקיצור המלצה רותחת רותחת רותחת על נויה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up