כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נופר סימפסון - עורכת טקסי חיים ובחירה

נופר סימפסון - עורכת טקסי חיים ובחירה

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0549732083
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עודד   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
נופר ליוותה אותנו במהלך ההכנה לטקס הנישואין ובמהלכו. נופר לאורך כל המסע המשותף הצליחה, בהרבה רגישות לראות אותנו, להקשיב לרצונות שלנו ולייצר טקס משמעותי עבורונו ועובור האורחים. התהליך איתה התחיל במפגשים מקדימים והבנה של איך אנחנו רוצים שהטקס יראה. למדנו להכיר אותה והיא אותנו. כל מפגש איתה היה מלמד ומעמיק גם בנושאים שונים אבל גם בהתבוננות על הזוגיות שלנו. נופר באינטילגנטיות רבה חיברה טקס מרגש ומקרב והייתה הבחירה הכי טובה שיכולנו לקבל. אוהבים ומוקירים תודה! עודד וליהי
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
נופר היתה הבחירה הכי מדויקת לערוך את טקס החתונה ולעבור איתה תהליך. מהרגע שהתחלנו לדמיין את החתונה, הבנו שאנחנו רוצים ליצוק משמעות משלנו לאירוע, לחזור למקורות, לדייק את הטקס ולהפוך אותו לשלנו. נופר היתה שיחת הטלפון הראשונה והאחרונה. מהרגע הראשון, נוצר קליק וידענו שאיתה אנחנו רוצים לעבור את המסע לחתונה. בזכות נופר, שאלנו שאלות שלא חשבנו לשאול, ומצאנו תשובות שקרבו אותנו אחד לשניה, למשפחות שלנו ולמסורת היהודית. לכל אורך התהליך, נופר היתה קשובה, רגישה, תומכת, ומלאת תשוקה למה שהיא עושה. ואחרי 3 מפגשים, הרגשנו כאילו חברה מחתנת אותנו, עם כריזמה, נועם, והרבה שמחה. מודים לנופר מכל הלב על הערך והאהבה שהוסיפה למסע החתונה והנישואין שלנו.
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
את נופר ראיתי בחתונה של זוג כשאני הייתי הדיג'יית, עמדתי בעמדת הדיג'יי קרוב לחופה והתהפנטתי! זו הייתה תקופה שחיפשתי את הדרך לערוך את החופה שלנו ולא ידעתי ממש מה הכיוון וכשראיתי את נופר בפעולה ידעתי שזה זה, וכך אכן היה.חיפשנו להתחתן בצורה יהודית אלטרנטיבית עם המלל המדויק של הנוסח היהודי אבל בצורה נעימה ושיוויונית. קיימנו שלוש פגישות, כל אחת הייתה מרתקת ומופלאה ומרגשת! אפשר להגיד שהתהליך שעברנו עם נופר היה יותר מרגש מהחופה עצמה (שכמובן הייתה גן מרגשת). כל פגישה הוציאה אותנו עם חומר למחשבה, חיזקה לנו את הבחירה בדרך שלנו, לימדה אותנו המון על המקורות שלנו וחד משמעית זו הייתה מתנה לקשר, מעבר לחתונה עצמה.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
כל כך שמחה שמצאנו את נופר, כבר בשיחה הראשונה התאהבתי והחלטנו לעבור עם נופר תהליך יפייפה לפני טקס החופה. טקס החופה היה מסורתי בהתאמה אישית.נפגשנו שלוש פגישות שביניהם היה המון מקום לשאלות, תהיות, חששות וסתם לפטפט. במהלך התהליך נופר הסבירה על הטקס המסורתי, הסבירה לנו את המשמעות מאחורי כל חלק ממנו, הבהירה את מטרת הנישואים. היינו שותפים מלאים לכל מה שנעבור בערב החתונה.נופר פירקה והרכיבה את טקס הכתובה והחופה בצורה מושלמת שתתאים לנו.נופר מאוד מקצועית הצליחה להכין אותנו לגמריי למעבר מרווקים לנשואים, נתנה לנו את כל הכלים וגם לאחר הנישואים עדיין נותנת לנו כלים.ביום הנישואים, נופר הינחתה את הטקסים בצורה קסומה.בטקס הכתובה שהיה אינטימי יותר אמרה מילים מרגשות מאוד.בטקס החופה הדגישה את ההיכרות שלנו בדרך אלגנטית וקסומה והינחתה אותו במקצועיות מרגשת.בטקס השתתפו ההורים שלנו, הם חלקו חלקים מרגשים מהטקס.יש כל כך הרבה טוב שקיבלנו מנופר ובאמת קשה להעביר הכל במילים, באמת אחת החוויות שצריך לחוות כדי להבין, חוויה בהנחייתה של נופר.נופר, יצרת לנו חוויה חד פעמית, מלאה באנרגיות מחבקות, רגועות וקסומות. מלאה בחוכמה ובחן והכנסת אור לחיינו.
הצג עוד

דולב   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
נופר ליוותה אותנו והנחתה אותנו בכתיבת הכתובה שלנו לחתונה.רק אחרי השיחה איתה הבנו את המשמעות של הכתובה כהסכם הזוגי שלנו. היא האירה לנו את העיניים וגרמה לנו להסתכל על הכתובה ועל ההסכם הזה אחרת לחלוטין ובזכותה יש לנו כתובה שמשקפת את הערכים, הרצונות והשאיפות שלנו כזוג שבחר לחיות את חייו יחד.
הצג עוד

idan_haritan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, איזה אישה מדהימה!לקח לנו הרבה זמן עד שהגענו לנופר, ועברנו בדרך לא מעט פגישות עם אנשים אחרים, שלא התאימו לנו ולמה שחיפשו.ועם זאת, כבר משיחת הטלפון איתה, הבנו שנופר זו מי שתערוך לנו את הטקס.עברנו איתה חוויה מדהימה, אינטימית, ומאוד מעצימה בבניית הטקס.היא הייתה מאוד קשובה, ועזרה לנו להתגבר על הרבה מכשולים שהיו לנו בתהליך הזה.לפני שהגענו אליה, מאוד חששנו והרגשנו אבודים - לא ידענו איך אנחנו רוצים לעשות את הטקס - והיא פשוט עשתה איתנו קסמים.ביום החתונה, היא הנחתה את הטקס באופן מדהים, לא הפסקנו לקבל תשבוחות, ואנשים לא הפסיקו להגיד כמה היא הייתה טובה.נופר היא ללא ספק אחת הבחירות הכי טובות שעשינו בחתונה.מומלץ, מומלץ, מומלץ!
הצג עוד

נעה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
עברנו יחד עם נופר תהליך לבנית החופה שלנו, לימוד ההיסטוריה של החופה היהודית המסורתית והתאמה שלה לחיים שלנוהתהליך היה מאוד מחבר ומקרב והעלה שאלות חשובות שלא היינו מגיעים אליהן בעצמנו ללא הכוונה
הצג עוד

נועה פרומרמן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, ברגע שהתחלנו את התהליך עם נופר- הכל נרגע, וידענו שעשינו את הבחירה הכי טובה שאפשר :) עד אז, היינו בטירוף של הכנות פרקטיות וטכניות לחתונה, ומיד אחרי הפגישה הראשונה- הרגשנו שנינו שוב כל כך קרובים, כל כך מחוברים וחזרנו למהות של לב העניין. אחרי כל פגישה עם נופר יצאנו עם הרבה השראה, לימוד מרתק, רעיונות חדשים לאיך לעשות את טקס החופה שיהיה הכי אישי והכי הכי שלנו.
הצג עוד

Paz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לא היינו צריכים יותר מלשמוע את הקול המרגיע של נופר כדי להבין שהיא זו שתחתן אותנו. נופר מנגישה את המסורת וההלכה בצורה שמאפשרת לכל אחד להתחבר אליה, נותנת מקום לזוג לבטא את עצמו בהתנהלות הטקס ומחברת אותו לשורשים ולעצמו באמצעות תהליך מלמד וחוויתי של מפגשים עם נופר וכתיבת כתובה אישית באופן עצמאי בהדרכתה. אין אחד שלא החמיא לה לאחר החופה ואפילו ביקשו מספר פלאפון לחתונות שלהם! היא עושה עבודה מדהימה ובן אדם מדהים בפני עצמה ואין שום ספק שאתם רוצים אותה לחתונה שלכם.
הצג עוד

Zior   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה בנופר הייתה אולי מהבחירות הכי טובות שעשינו בחתונה. מהרגע הראשון הרגשנו את החיבור ואת כוונת הלב שהיא מביאה איתה. עבורנו התהליך עם נופר מהווה אבן דרך משמעותית שמלווה לא רק לזמן החתונה אלא ללהמשך הדרך המשותפת יחד. ובהקשר החתונה עצמה, בראייתנו החופה היא לב האירוע, וזה הרגע החשוב באמת. נופר יודעת להחזיק את הרגע הייחודי הזה בצורה כל כך מדוייקת , עוטפת ואותנטית.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up