כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בר מקומי
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רינת   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
התלבטנו האם להביא את האלכוהל בעצמנו או דרך בר מקומי שהם הספקים של הגבעה (האולם בו התחתנו) אבל לאחר שהתחלנו לברר מחירים ובמיוחד אחרי שדיברנו עם זיו הבנו שאנחנו בידיים טובות :) היא באמת באה לקרתנו בהצעות מחיר והצליחה להשיג לנו הנחות ודילים שווים עם המנהל שלה בסוף גם הלכנו לערב קוקטיילים שלהם והקוקטיילים היו מטורפים!!! אז כמובן שלא הינו יכולים לוותר על זה באירוע שלנו, זיו ויובל (מנהל בר מקומי) היו ממש נחמדים והוגים הינו צריך גם אלכוהול לשבת חתן שלנו אז גם בזה הם עזרו לנו ממליצים מאוד!
הצג עוד

נסטיה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
צוות הבר היה מהממםזיו עזרה לנו בכל דבר והייתה שם בשבילנו מנהל הבר מקסים ודאג להכל לאורחים ולנו מקצועים ביותר ואפשר לסמוך אליהם בעיניים עצומות
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הסיפור עם בר מקומי התחיל בעקבות סגירת אירוע עם "הגבעה" בגבעת ברנר. זה בעצם "בר הבית" של הגבעה. מרגע שסגרנו חוזה הלכנו להיפגש עם יובל הבעלים. יובל היה קשוב, אדיב, הציע המון אופציות מעולות וגם הראה אופציה להתגמשות. לאחר הפגישה עמית ליוותה אותנו. עמית דאגה לעדכן אותנו בימי טעימות, ניסתה להבין מה אנחנו מחפשים והתאימה לנו קוקטיילים יחד עם יובל כדי שנצא הכי מרוצים שיש. עמית נתנה לנו מספר גדול של אופציות לשדרוגים לבר פרימיום שמאוד התאימו לטעם האישי שלנו וכמובן גם התאימו לתקציב. עמית תמיד הייתה סופר שירותית ותמיד היה נעים לשוחח איתה.בסופו של דבר שדרגנו את הבר לפרימיום וגם לקחנו בר קוקטיילים, וקיבלנו המון המון מחמאות מהאורחים על הקוקטיילים עצמם ובנוסף גם על הברמנים!ממליץ מאוד!!
הצג עוד

לין   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב"גבעה", ויובל, מנהל בר מקומי, יצר עמנו קשר מיד לאחר מכן. יובל פרס בפנינו את כל האפשרויות שעומדות לנו בצורה הכי מקצועית, ברורה ונחמדה שיש. בהמשך, דיברתי עם עמית, מנהלת המכירות של בר מקומי, ופשוט אין דברים כאלה! הבינה את הצרכים שלנו ושל הקהל שלנו (כשאנחנו בעצמנו לא הבנו אותם יש לציין), ענתה לכל הודעה, שיחה, חפירה בכיף ענק ובחיוך וקלילות. עמית עשתה עבורנו המון, והיא פשוט מעידה על הצוות המדהים של בר מקומי. קיבלתי מיליון מחמאות על הברמנים והברמניות שהיו חייכנים, הרימו בארגזים, פיזרו אלכוהול בכיף והכל היה פשוט מושלם מצד הבר (האורחים טוענים שהם זרקו שם טיפים כמו משוגעים בגלל שהיה כל כך טוב חחחח). בקיצור - בלי שום ספק - צוות בר מקומי הוא צוות נדיר, והייתי בוחרת בהם בלי לחשוב פעמיים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up