כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Eitan Events
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
איתן היה איתנו לכל אורך הדרך, זמין, גמיש וקשוב לכל בקשה שלנו. גם באירוע עצמו היה כל הזמן נגיש ופעיל ודאג לכל דבר שהיינו צריכים מקטן ועד גדול !אנחנו ממליצים עליו לכל סוגי האירועים, בעיניים עצומות, תודה רבה איתן !
הצג עוד

סתיו ותמר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
איתן היה תמיד מאוד קשוב וסבלני אלינו גם בזמנים שהיה עמוס הוא ידע לתת לנו מענה וזמינות והכל היה תמיד בחיוך.
הצג עוד

talfeldman8   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
איתן מנהל אירוע אלוף!!בתוך כל ההתרגשות של האירוע, הוא היה שם תמיד עם שיא האכפתיות והרוגע ודאג לנו לאווירה הכי טובה שיכולה להיות ביום המיוחד הזה. תמיד הוא ראה את טובתנו קודם כל ודאג לנו כל רגע, החל מאוכל ומנוחה מתי שצריך, ועד למתי שנהנה ולא נצטרך לדאוג מכלוםםם כי האירוע תקתק פרפקט, האירוע שלנו היה מושלם!!!
הצג עוד

lior   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
איתן פשוט אלוף! בן אדם שכולו לב ונתינה, קודם כל חושב על החתן והכלה ורק אז על עצמו. הרגשנו שהוא יעשה הכל בשבילנו! עשה את הכל על מנת שהחופה תהיה בחוץ בדיוק כמו שחלמתי גם ביום שמזג האוויר היה הפכפך ובכך הגשים לנו חלום לצעוד בחופה בגן הקסום הזה. אין כמו איתן ולא יהיה עוד מנהל אירוע כזה! תקתקן, חייכן, תמיד רוצה בטובתנו! אוהבים אותך איתן אין עלייך!!!!
הצג עוד

tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
איתן ליווה אותה במהלך השבועות האחרונים לפני החתונה בצורה מדהימה ומעוררת השראה.אמרתי לו מתישהו שלא הייתי מחליף איתו מקצוע. הוא היה פשוט רגיש ומבין, הקשיב לנו ענה לטלפונים ועזר לכל בקשה שלנו, והכי חשוב בסבלנות ויעילות!באמת תודה על הכל גם על האירוע עצמו שתקתק מדהים, הכל עבד לפי התוכנית מקבלת הפנים ועד סוף האירוע, אני חושב שזה שלא הוטרדנו מהחופה והלאה פשוט מעידה על יכולות הניהול שלך ואנחנו מודים לך על כך מעומק הלב.יובל וטל.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
איתן היה מנהל האירוע שלנו בחתונה בגן הפקאן. הוא עשה את העבודה בצורה הכי מקצועית, היה זמין אלינו בכל שעות היום, הרגיע אותנו במהלך האירוע וניהל את הדברים בצורה מצוינת.אנחנו ממליצים עליו בחום!!
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לפני הכל בן אדם מדהים, סבלני שעושה הכל עם חיוך ענק על הפנים ובאווירה הכי טובה שיש.במהלך האירוע ירד לפרטים הכי קטנים שיש, אפילו הרגיע אותי לפני החופה כשהייתי בלחץ ועשה הכל מהלב.אין ספק שהליווי במהלך התכנון של החתונה ובמהלך האירוע גם הרגיע אותנו וגם גרם לאירוע להיות בכמה רמות למעלה!!
הצג עוד

maor5b21   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
את איתן פגשנו באירוע טעימות וישר התאהבנו!
הצג עוד

חתונה 4.6.23   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
‏הגענו עם הרבה דרישות אחרי חתונה אחרת שהייתה באותו אולם. ואיתן היה קשור לכל הבקשות ועשה את כל המאמצים שהכל יהיה כמו שצריך בא לקראתנו עזר תמך וביום האירוע דאג שהכל יבוצע.

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
ואו איתן פשוט אלוף , ניהל לנו את האירוע ברמה מושלמת מהפרט הקטן ביותר ממליצים עליו בעינים עצומות !בזמן האירוע הופיע בכל רגע נתון ונתן את המענה המהיר ביותר!תודה לך על אירוע יותר ממושלם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up