כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יובל בן משה - חופה בהזמנה

יובל בן משה - חופה בהזמנה

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0523724082
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
יובל ערך לנו את טקס החלומות שלנו- בדיוק מה שדמיינו! היה מרגש, מצחיק, מעניין וייחודי! כל התהליך איתו היה נעים וכיף ואחרי הטקס קיבלנו אינספור מחמאות על החופה שהייתה!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז הכל התחיל מזה שדחינו את האירוע הגדול שלנו עקב המלחמה, והתחתנו ברבנות באירוע מצומצם בתאריך המקורי. לא רצינו לוותר על האירוע הגדול וחיפשנו מה לעשות בטקס עצמו שיהיה מיוחד ומרגש למרות שאנחנו כבר נשואים. אחרי חיפושים רבים הגענו ליובל, ואיזה מזל שהגענו אליו! כבר מהשיחת טלפון הבנו שאנחנו הכי מתחברים אליו ולרעיונות שלו. יובל כתב את הטקס בדיוק למידותינו, לא יכלנו לדמיין טקס יותר מרגש ושמח מזה. לכל אורך הדרך יובל הקשיב לנו ובאמת ניסה להכיר כמה שיותר לעומק את הזוג שאנחנו. וכניראה שיש לו את זה ובגדול כי הטקס היה פשוט מושלם והכי אנחנו.
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
יובל עזר לנו להגשים חלום!חיפשנו כותב טקסים ברמה גבוהה, שיעזור לנו להחליט גם האם האחים שלנו הם המתאימים ביותר להנחות את טקס החלומות שלנו, ומצאנו בדיוק -החל משיחת הטלפון הראושנה, ועד שבכינו כולנו יחד בחופה, יובל היה שם לצידנו לשאול את כל השאלות הנכונות (וגם לענות על השאלות שלנו כמובן, וכן גם בפעם המליון ששאלתי אותו הדבר מלחץ)הפגישות עם יובל היו נעימות, מקדמות, מצחיקות, וכמובן שהתוצר המרגש עד דמעות (גם של הרבה מן האורחים שלנו) היה מושלם!!! בדיוק כמו שחלמנו ודמיינו.יובל עזר לנו לכתוב את טקס החלומות שלנו, והיה קשוב לאורך כל הדרך. (את הטקס הנחו האחים שלנו)מומלץ בחוםםםםםםםםםם!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
יובל המקסיםםםםם כתב לנו טקסט מושלם לטקס החופה! כתב בצורה כ"כ מקצועית כמו סיפור ילדים.אין מי שלא התרגש ונמס מהכישרון של יובל!גם חצי שנה אחרי החתונה אנחנו אוהבים לקרוא את מה שכתוב שוב ושוב!הכי מגיע לך להתפרנס בכבוד מהכישרון שלך
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
יובי היה מהמם מהרגע הראשון!היה לנו חשוב שהחופה תהיה אישית ותביא אותנו לידי ביטוי, אבל גם שתשאב מהמסורת. יובל הבין בדיוק למה התכוונו ועזר לנו לנווט לעבר החופה המושלמת, בתהליך רגיש ואינטימי. בזכותו לא רק הייתה לנו חופה מהממת, אלא גם זכינו לבנות אותה בצורה חווייתית שחיברה בינינו 😊
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
יובל היה בשבילנו הרבה יותר מעורך הטקס, הייתה לו נגיעה אישית ומיוחדת הוא אפשר לנו לעשות את הטקס בצורה הכי אישית ונתן מקום לנו להגשים את החוויה שרצינו. הטקס היה חילוני אבל עם קווים ונגיעות לטקס המסורתי. יובל עשה איתנו מספר מפגשים בשביל להכיר אותנו וכדי להפוך את הטקס לשלם.
הצג עוד

gonie.tsur   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגענו ליובל ומיד התאהבנו. התהליך שעברנו איתו היה מעמיק ומעשיר עבורנו וגם עבורו. יובל מקיים מספר מפגשי הכנה על מנת להכיר את הזוג ובשביל לכתוב את טקס החופה, עבורנו המפגשים האלו גרמו לנו להתקרב ואף להכיר עוד יותר ולהתחבר. בנוסף למדנו יחד מה אנחנו רוצים שיהיה בטקס. במשך כל התקופה יובל היה שם עבורנו, להקשיב, לכוון, להצחיק ולהפוך את הרגע המיוחד שלנו לאישי ומרגש. ביום עצמו יובל ליווה אותנו, תמך והרגיע והפך את החופה שלנו לבלתי נשכחת, גם עבורנו וגם עבור הקהל שלא מפסיק להגיד כמה החופה הייתה מרגשת.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אל יובל הגענו דרך הוויה, יובל ערך את טקס החתונה שלנו באהבה, הקשבה, התעניינות, עדינות והמון המון היון אכפתיות ורגש.הוא היה מדהים, קשוב, סוחף, ובעיקר שם בשבילנו.הפך לנו את החוויה לייחודית, נעימה, ובעיקר אוהבת ❤️האורחים לא הפסיקו להגיד כמה הטקס היה מצחיק, מרגש וקולע.אין כמוהו - מומלץ מומלץ מומלץ !🙏🏾🙏🏾
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגענו להוויה במטרה לבנות טקס אלטרנטיבי שיתאים לנו ולוייב שלנו.הכרנו את יובל והיה חיבור מיידי ומעולה.יובל קשוב, שנון, מצחיק ובעיקר יודע להוביל את הזוג גם אם קצת באים מבולבלים.הוא עזר לנו לדייק את הטקס שחלמנו עליו, הארכנו איפה שרצינו, שילבנו חלקים מטקס החופה היהודי שאנחנו מתחברים אליהם וצמצמנו איפה שצריך(; הוא נתן לנו מקום משלנו, הנחה אותנו והיה מחובר לאורך כל התהליך.קיבלנו תגובות מהממות, שמענו שהיה מיוחד ומרגש ובאמת ככה הרגשנו שהיה.עוד פאן פאקט- שבועיים לפני החתונה שלנו, אני בעצמי (הכלה) חיתנתי זוג חברים לראשונה בחיי, ויובל לגמרי עזר לי ונתן לי המלצות להרכבת הטקס של החברים! ממליצים ברמות על יובל ♥️
הצג עוד

אילונה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו ליובל בהמלצתו של חבר שחיתן אותו ואחרי שיחת היכרות שהייתה סופר קלילה וכיפית החלטנו שיובל הוא הבן אדם הנכון לחתן אותנו. אנחנו פחות בקטע של ברכות וטקס רשמי ורצינו משהו משלנו,שיהיה דומה לאופי שלנו, כיפי, קליל, שמח וקצר וזה בדיוק מה שקיבלנו מיובל, אחרי כמה פגישות ושאלות מצחיקות יובל כתב לנו טקס חופה מהמם!!! וואו!! הוא כל הזמן התייעץ איתנו ואנחנו איתו, מה להוסיף ומה להוריד והכל היה בסבלנות ורוגע וזרימה ויצא בול אנחנו בכל שורה ופסקה! כמובן שהחופה עצמה הייתה מהממת, מצחיקה ומרגשת, יובל היה נוכח, עם מלא ביטחון,היה לצדנו לאורך כל הדרך (שוב תודה!!!)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up