כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Daniel Danilov Photostudio

Daniel Danilov Photostudio

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0723971544
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Inbal   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
פני הכל דניאל בן אדם מקסים, נעים וקשוב. ואחרי הכל גם סופר סופר מקצועי. הוא ממש נתן את כל כולו החל מההתארגנות ועד סיום הארוע, והכל באווירה כיפית ונעימה. אנחנו זוג שלא רגיל לעמוד מול המצלמה, והוא נתן לנו להרגיש בנוח והכווין אותנו כדי לקבל תמונות טובות, והכל בצורה נעימה. ממש נהננו לכל אורך הצילומים, באמת שפשוט היה כיף. ובסופו של דבר גם ראו זאת בתמונות. התמונות יצאו פשוט מהממות וגם לגמריי משקפות אותנו.
הצג עוד

רויטל   כתב/ה חוות דעת אתמול
100 מתוך 100
דניאל היה צלם מגנטים בחתונה שלנו..תמונות איכותיות, שירות אדיב ומקצועיממליצים מאוד 🤩

Eden&Nir   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
החוויה עם דניאל הייתה מאד נעימה, נוחה, הכל בסבלנות, עם חיוך גדול ואנרגיות טובות והתוצאות יצאו מדהימות!!! קיבלנו המון תגובות ומחמאות מהאורחים שלנו שהם מאד אהבו את התמונות שיצא להם!
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הגענו לדניאל דרך המלצות ... ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשינו! תודעת שירות שהרבה זמן לא נתקלתי בה. מדוייק ברמות, עוד לפני המועד של האירוע דואג לתכנן, ולהיסגר על לוח זמנים מדוייק ליום האירוע (עד כמה שניתן). מעבר לכך הגישה וההתנהלות כלכך מקצועית ונעימה ... דניאל ליווה אותנו מבוקר ההתארגנות ועד לסיומה של החתונה שלנו. סגרנו איתו סטילס ווידאו- מ ו ש ל ם. ממליצים בחום!!
הצג עוד

Arik   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אם לקחתם אותו כצלם מגנטים הרווחתם וזכיתם!! לא רק שדניאל כאדם הוא אדם מקסים ונדיב אלא גם המגנטים באיכות מצויינת!!! אין אחד שלא החמיא ולא היה מרוצה מאיכות הצילום. המגנטים הוצאו בזמן ובמלא עותקים כך שאף מוזמן לא יצא בידיים ריקות.מיד כשראינו את העבודות שלו בגלילה בקבוצות השונות מיד עצרנו וידענו שמצאנו את הצלם מגנטים שלנו.דניאל וסטס הקדימו לחתונה שלנו ואף עזבו הכי אחרונים אפילו שלא סיכמנו על זה - מעיד על רצינות ואהבה למקצוע שמתבטאת גם בתמונות מטורפות
הצג עוד

Maia   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אל דניאל הגעתי דרך המלצות בפייסבוק ובהחלט ההחלטה הטובה ביותר שיש! מהרגע הראשון היה נחמד ומקצועי, היה זמין ובאמת המגנטים שהוציא…. ואו!! אנשים עפו עליו ברמות ובנוסף פינק אותנו באינסטה בלוקים ומגנטים מוגדלים מדהימים !
הצג עוד

Michael   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
דניאל הצלם הכי גבר בארץ! תודעת שירות אבסולוטית. היה היום הכי גשום בהיסטוריה ודניאל דאג להרגיע אותנו כל הזמן והשקיע ודאג שיהיו לנו תמונות מושלמות למזכרת
הצג עוד

Matla   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
Daniel is the most caring and listening photographer I have had the pleasure ro work with! He took all our requests a.d made them into beautiful memories. Being able to go with the flow, capture the most tiny detail and give you photographs to treasure for many years to come! Daniel was available at all times to answer questions, help plan settings, and was always friendly and warm. We will definitely be using him again for future events!
הצג עוד

NOA   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אני לא אשכח את הרגע שבו פירסמתי פוסט בפייסבוק שאני מחפשת צלם לחתונה ואז 30 שניות אחריי הוצפתי ב 60 הודעות מצלמים ומאוד קל ללכת לאיבוד בשלב הזה .. ואז הלכתי עם הלב והאינסטינקט שלי ובחרתי מהר מאוד בדניאל. הבחירה הכי טובה שעשינו בכל הארגון של החתונה. דניאל מקסים, מקצוען, סבלני אבל קודם כל ולפני הכל הוא אחלה בן אדם. כזה שאתה רוצה שיהיה חבר שלך. האורחים כולם החמיאו לנו עליו, הוא האדם הכי גמיש והכי סבלני וכייפי שיש .. הוא יוצא מגדרו ויעשה הכל על מנת שהזוג יצא מרוצה., גם התמורה למחיר היא הרבה מעל למצופה. אין לי ספק שעוד נצלצל אליו בשמחות הבאות בעזרת השם. מילה טובה גם לצוות שלו ולצלם סטס שהיה גם מקצוען אמיתי.מהשיחה הראשונה בטלפון ועד לקבלת האלבום חתונה. דניאל היה זמין ומתחשב וסבלני לאורך כל הדרך .. אין דברים כאלה וזו הזדמנות נוספת להגיד לו תודה על הכל !!!
הצג עוד

Cindy   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
Daniel and Stass were very professional and easy to work with. They brought a really good atmosphere and vibe to our wedding by always respecting our space and lifting our spirits. The photos came out beautifully. I personally changed the colours cause I’d like something a bit more bold, however, I’m very happy with the result. I also think the video is really well done and as a professional video editor, I can see that they put a lot of effort into it.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up