כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

PicMoments | צילום חתונות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
asaf   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו מספר חודשים לפני החתונה, לפגישה מקצועית שעשתנ סדר. הרגשנו שאור ומריה יודעים להתאים את הצילום שלהם לאופי המיוחד של האירוע שבנינו )חינה תימנית, וחתונה חברתית בחצר ההורים(. הצילום בימים של האירועים היה איכותי מאוד, שמחנו בתוצאות ונהנינו מאוד לעבוד איתם, גם לפני ואחרי האירוע ובמיוחד ביום האירוע עצמו. היה נעים ומושקע והרגשנו כמה השקעה ועבודה עם לב וחיוך היו נוכחים באירוע.
הצג עוד

אבלין   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
בפגישת זום עם מריה ואור המדהימים שרצו להכין אותנו הכי טוב שאפשר ליום המטורף שלנו הזמינות שלהם הייתה פשוט וואו! וביום עצמו פשוט הרימו וגרמו לנו להרגיש הכי טוב ונעים שאפשרוכמובן שהתמונות מדברות בעד עצמן! תמונה אחת שווה אלף מילים אין ספק.והסרט שעכשיו אפשר להזכר בכמה מושלם היה ! תודה רבה לכם !
הצג עוד

maor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
תקשיבו ותקשיבו טוב. אם אתם מחפשים צלמים אז תפסיקו לחפש כי מצאתם אותם.אור ומריה מPicMoments הם הבחירה הכי טובה שעשינו בכל החתונה שלנו. מעבר למחיר אטרקטיבי הם מוכשרים ברמה לא הגיונית. כל תמונה שהם צילמו יצאה זהב. משקיעים מא' ועד ת'. ידעו גם להנחות ולביים אותנו וגם לזרום ולתפוס את הרגע. היו הכי זורמים וכייפים ובאו לקראתינו בכל שטות ורעיון שהיה לנו. הכל באווירה טובה וכייפית ומקצועית. ניהלו את הזמנים בצורה מופתית וגם שהיו בעיות עם המאפרת שהתעכבה ידעו לנצל את הזמן לצילומים אחרים והכל ברוגע שמחה וחיוך.ובנימה אישית, אור ומריה באמת באמת תודה! עשיתם לנו את האירוע להכי מושלם שאפשר. אוהבים מלא!
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אור ומריה הבחירה הכי טובה שעשינו ליום המיוחד שלנו, התקשורת לארוך תכנון האירוע הייתה מאוד נעימה זמינה וטובה, ביום החתונה האווירה הייתה כייפית קלילה וטבעיתלא הרגשתי שמבייבים אותי,והיה מאוד נעים וכייףגם בחתונה עצמה ברחבת ריקודים,האלבום חתונה שלנו יצא מעלף וגם הסרט וידאו שהם הכינו לנואנחנו ממליצים בחום למי שמתלבט, תעשו איתם שיחת זום ותבינו את האנרגיה המהממת ☺️
הצג עוד

גלי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
אור ומריה המהממים הסיעו לחתונה שלנו שהייתה ממש בתחילת המלחמה בהתנדבות, שידרו את החופה בלייה לכל האורחים שלא יכלו להגיע והכינט לנו סרט חתונה מרגש. אנשיו טובים, ממליצה בחום!
הצג עוד

noya   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה , הכל התחיל בכך שחיפשנו צלמים והתקציב שלנו היה נמוך יחסית . לא רצינו להוציא כ"כ הרבה כסף אבל כן רצינו לקבל שירות טוב , תמונות ווידאו שיספקו אותנו אחרי החתונה. האמת , שלא ציפינו להמ שקיבלנו . מריה ואור נתנו לנו את השירות הכי חם ואוהב ביום הכי חשוב שלנו. הם היו ככ חמודים , כולם שאלו מי הצלמים המתוקים שצילמו בחתונה , מעבר לכך , התמונות והוידאו יצאו הורסים , מקצועיים , יפים ומרגשים . ממליצה ממליצה ממליצה ! בע"ה ניקח אותם גם בשמחות הבאות ונמליץ אין ספק !
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מאוד נהננו ביום צילומים ל- save the date
הצג עוד

Mariya   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הזוג מאוד מאוד מוכשר עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר היו קשובים לכל הדברים, נתנו לנו הרגשה ממש טובה וקלילה זרמו עם כל השטויות שלנו והתמונות ואוו ממליצה בחום רב על הזוג המהמם הזה דאגו שכל תמונה תיצא הכי יפה שיכולה להיות מאוד מאורגנים ועם כל הציוד הנדרש!!תודה רבה אהובים שלנוו עשיתם עבודה מעלפת
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אור ומריה מדהימים! זמינים לכל דבר והגיעו אלינו הביתה גם לצילומים לפני חתונה וגם צפו איתנו בסרטון והביאו לנו יין:) השירות מעולה והיחס מדהים! הם הפכו לחברים והם באמת משקיעים בהכל וגם ביום האירוע הכל היה מדהים❤️ ממליצים בחום! ניקח אותם לעוד אירועים בוודאות!
הצג עוד

אופק   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מריה ואור צילמו אותעי ואת בעלי לצילומי הזוגיות שלנו לפני החתונה. אני מכירה אותם כבר הרבה זמן, הם זוג מהמם ומקצועי ברמות. נותנים את הנשמה שלהם כדי שהכל ייצא וואו. האווירה כיפית, קלילה. גרמו לנו להרגיש בנוח ולהרגיש אנחנו ❤️ ממליצה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up