כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליאל יוסף שמלות כלה וערב

ליאל יוסף שמלות כלה וערב

שמלות כלה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לימור   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסתי ואחרי אינספור חיפושים ידעתי שזה המקום הנכון.התחושת בטן קלעה בול!!!קיבלה אותי דניאל ומשם התחיל סיפור אהבה.הסבלנות והיחס החם של דניאל וליאל נתנו לי תחושת בטחון שמכאן אצא עם שמלת חלומתיי.
הצג עוד

משי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
95 מתוך 100
מקום יפה תודעת שירות גבוהה, והכי חשוב שמלה שהפילה לסתות🙏

Iris   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
לליאל הגעתי כדי לשכור שמלה לחתונת בתי.מרגע שנכנסתי התרשמתי לטובה מליאל והצוות המדהים שלה, קיבלו אותי בהמון אהבה יחס מעולה, וסבלנות .הצוות היה קשוב ודאג שאצא שלמה עם השמלה שבחרתי, ואכן השמלה היתה מושלמת ,קיבלתי המון מחמאות בקיצור שלמות.ממליצה בחום ובעזרת ה׳ אחזור באירוע הבא.ליאל את אלופה❤️
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לליאל הגעתי מהמלצה של חברה. איך שנכנסתי התאהבתי בה ובצוות המושלם שלה. לקחתי מליאל 2 שמלות והן גרפו ים מחמאות. ליאל והצוות היו קשובים לכל פרט. שירות יוצא דופן! ממליצה!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
פעם שניה שאני מגיעה לליאל יוסף ומרוצה ממנה ומהבנות שלה! ממליצה בחום!!
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
ליאל מדהימה והצוות שלה מדהימות גם הן ! הגעתי אל ליאל דרך פוסט שפרסמתי בפייסבוק בקבוצה של שמלות להשכרה, כתבתי שם שאני משרתת במילואים וליאל פנתה אליי וציינה שאם ארצה אוכל להגיע אל הסטודיו ולבחור לי מה שארצה ללא עלות. דבר זה ריגש אותי מאוד מכיוון ולא ציפיתי כלל לקבל בחינם. לא מובן מאליו בכלל ומראה על האופי הטוב והנדיב שלה! כאשר הגעתי לסטודיו הצוות שלה התאים לי אישית וכיוון אותי למה שיהיה עבורי הכי טוב מתאים ויפה, והתאים את מה שבחרתי בול למידותיי! הייתה לי חוויה מדהימה! ואין לי ספק שאחזור אל ליאל בעתיד! אין מילים בפי להודות לה היא אישה מדהימה.
הצג עוד

מלי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
חיפשתי שמלה לחתונה של הבן שלי. הכרתי את ליאל דרך האינסטגרם ומיד התאהבתי .קבענו פגישה השמלה הראשונה שהתאימה לי הייתה בול!! מחמיאה מאוד. ומהממת אין אחד שלא החמיא ואהב . הגעתי ממעלה אדומים והמרחק היה שווה. ליאל מהממת סבלנית ומקצועית גם הצוות מהמם. ממליצה בחום.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי סגנון שמתאים לי ושאני אתחבר אליו לחתונה של בני. ודרך האינסטגרם גיליתי את ליאל יוסף ומיד הוקסמתי 😍יצרתי קשר ולמרות המרחק לא ויתרתי, הגעתי וניסיתי ולא הצטערתי. קיבלתי שירות מעולה ויחס אדיב!!
הצג עוד

סיגל פז   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
90 מתוך 100
אז כך הכול התחיל שהילדה שלי מצאה לי אותכם , קרוב לבית , שרות אישי , סבלני, אדיבות , מדברים בנימוס , מקבלים אותך בזמן , זה את מול המעצבת 💕 ממש בחום ובאהבה ❤️
הצג עוד

טל משה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
חיפשתי שמלה לחתונה של אחי, ואחרי חיפוש ארוך ומייאש לא מצאתי משהו שיחמיא לי לגוף. הגעתי לליאל דרך האינסטגרם ממש שנייה לפני החתונה, עם הרבה תסכול. ליאל קיבלה אותי מעכשיו לעכשיו, שזה ממש לא מובן מאליו. כשהגעתי תוך חצי שעה מצאתי את השמלה שאהבתי!! כל שמלה שמדדתי הייתה פשוט מהממת, הן אפשרו לי לעשות שינויים והתאמות למה שמרגיש לי בנוח. קיבלתי ים מחמאות על השמלה, רציתי להיות וואו וזה לגמרי מה שהיה. מעבר לכך, היחס והשירות היה חם ואדיב, הרגשתי ממש בנוח ובבית. ממליצה מאוד!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up