כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מיכל לורן - איפור ועיצוב שיער

מיכל לורן - איפור ועיצוב שיער

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יוליה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
עשינו אירוע משולב של חתונה וברית:) מאוד לא פשוט אחרי לידה להתמודד עם המראה החדש ועוד להיות במרכז תשומת הלב של כולם. היה לי מאוד חשוב שלפחות הפנים יראו זוהרות, לצאת נחמד בתמונות ולא להתבאס על זה אחר כך... מיכל עשתה פלאים! התאימה את האיפור בדיוק לסגנון שרציתי, נענתה לכל בקשה והרימה לי את הביטחון העצמי לשמים! הרגשתי יפה וקלילה, הצטלמתי בשמחה ונהנתי בלי סוף!
הצג עוד

stavbenitzhak   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מיכל ארגנה אותי לחתונה של בן דוד שלי, מעבר לתוצאה המטורפת באיפור והשיער, היחס והרגישות והמקצועיות היו מדהימים!! ממליצה מכל הלב!!
הצג עוד

maya   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
35 מתוך 100
לצערי מאוד התאכזבתי, קבעתי איתה לאפר ולתסרק אותי ואת 2 אחיותיי, עשינו תיאום ציפיות, היא נתנה הצעת מחיר וקבענו. בפועל היא הייתה אצלנו ביום החתונה משעה 8:00 עד 18:00 (במקום עד 17:00) לאיפור ושיער. לא היינו מרוצות מהאיפור כלל, זה לא תאם את מה שביקשנו בשום צורה, בנוסף זה הרגיש כאילו היתה התקמצנות על פיגמנט. אבל כבר התייאשנו ורק רצינו לצאת לחתונה. למרות כל זאת איחרנו לצילומי משפחות (אנחנו אחיות של החתן) בשעה. לפני החופה כבר שמנו לב שכל ה״תסרוקת״ נהרסה לכולנו למרות כל שכבות הספריי העמיד שהיא שמה עלינו, האיפור איבד צורה יותר ממה שהוא היה, הייתי צריכה לאלתר איפור חדש ולתקן מאיפור של נשים שהיו כבר באולם כי לא לקחתי איתי כלום. אני מאוכזבת קשות, ואמרתי לה את זה ובשביל ״ההרגשה הטובה שלי״ היא הורידה לי 200₪ מהמחיר. בשורה תחתונה, הייתה חוסר מקצועיות, יצאנו ללא איפור וללא שיער ועם פחות כסף. ובנוסף לכל זה - השיער שלנו נשרף מההתעסקות הממושכת עם המכשיר החם והספריי לקיבוע שיער. כתבתי את זה כדי למנוע מאדם אחר להתאכזב ולהצטער ביום כל כך חשוב לו ולא חלילה בשביל להוציא שם רע או להשמיץ.
הצג עוד

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי למיכל דרך האינסטגרם. היא התקשרה אליי והסבירה לי מאוד בפירוט על האיפור וסוגי התסרוקות. התרשמתי מהמקצועיות, הזמינות, הנעימות שלה.
הצג עוד

Yaarit   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אהבתי את זה שעוד לפני הפגישה מיכל הציעה לי למצוא ולהביא איתי תמונות של איפור שאני אוהבת, כדי שהיא תבין את הסגנון שלי. בפגישת איפור נסיון היא שאלה אותי שאלות כדי להבין איזה איפור הייתי רוצה לחתונה. היא עשתה לי שני סגנונות איפור שונים שאהבתי והייתה לי אופציה לבחירה, היא הייתה מאד קשובה. ביום החתונה היא הייתה רגועה ונעימה מה שמאד חשוב ביום כזה עמוס וחשוב, היה לנו חיבור טוב, זה שהיה איפור ניסיון נתן לי ביטחון שאין לי מה לחשוש מאיך האיפור יראה. האיפור לא זז כל הערב קיבלתי המון מחמאות.
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מיכלי מקצועית, סופר סבלנית ושירותית ועם כל הלחצים שיש ביום החתונה זה סופר חשוב! עשתה אותי נסיכה טבעית ולא מוגזמת כמו שרציתי וליוותה אותי לאורך כל האירוע ודאגה שתמיד הכול יהיה במקום וזה היה אתגר לא פשוט כי ביום החתונה בדיוק הייתה לנו את סופת ברברה שבאה לבקר😅 מזל שהיא הייתה איתי ודאגה שהכול ייצא מושלם! ממליצה באהבה❤
הצג עוד

Aviva   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
נהדרתקשובה סבלנית מכילה הבינה את הכיוון שלי, ידעה לעשות התאמות, היתה רגועה כשביקשתי שינוי. לא ויתרה עד שיצא בול כמו שחלמתי
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מיכל פשוט מדהימה, לאורך כל התקופה שלפני החתונה היא תמיד הייתה זמינה לכל שאלה או בקשה. היא עזרה למצוא עוד שתי מאפרות נוספות שיארגנו את בנות המשפחה שליוו אותי במהלך היום.הגעתי אליה לפגישת ניסיון עם רעיון מאוד כללי, והיא ידעה בדיוק מה לעשות לי.האיפור והתסרוקת לא זזו במילימטר במהלך כל היום, היה פשוט מושלם!ממליצה עלייה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up