כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אולגה לייפמן - איפור ועיצוב שיער

אולגה לייפמן - איפור ועיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0548020832
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tamar   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אולגוש😍 החלום של כל כלה הגעתי אליה דרך המלצה של מישהי בפייסבוק ומשהו שם הרגיש סופר נכון. כבר בשיחת הטלפון הראשונה קלטתי עד כמה שהיא מאוהבת בעיסוק שלה וכבר קלטתי את רמת המקצועיות שלה. מדלגת על איפור הניסיון שהיה נדיר וקופצת ליום החתונה - אמאל'ה ואבאלה! היא גרמה להרגיש הכי יפה שיכולה להיות! ובתור אחת שלא מתאפרת כבד או אפילו קרוב לזה, אבל מצד שני לא מפחדת מאיפור - היא עשתה איזה שילוב מושלם שם של איפור ושיער. באמת שזה מה שגרם לי להשתחרר ולהנות ככה בין אם זה בצילומים או בכל מהלך הערב - לדעת שאין עליי עוגה ושפכטלים על הפרצוף ומצד שני הרגשתי טיל. בקיצור אין עליה. מדויקת ומדהימה כל כך!
הצג עוד

jenvassh   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את אולגה מצאתי אחרי כמה איפורי ניסיון עם מאפרות שלא הצלחנו למצוא הבנה בין משהו שאני אוהבת באמת ומה שנראה למאפרת .משהו בדיוק, פרפקציוניזם וחשיבה הנדסית הביאו אותנו לתוצאה -ההחלטה המושלמת לאיפור שיהיה ביום החתונה. איתה גם הגיעה ההחלטה שאני סומכת על אולגה שתעשה אותי ההכי יפה וככה גם אני ארגיש. ביום החתונה אולגה הייתה נעימה, קלילה וקשובה לכל הרצונות שלי והתוצאה הייתה מושלמת ❤️❤️
הצג עוד

keren   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אולגה איפרה אותי ככלה. מקצוענית, דייקנית ופרפקציוניסטית. סמכתי על אולגה והיא איפרה אותי ועשתה לי תסרוקת שתתאים לי ותהיה לי נוחה. האיפור היה עדין ויפה, ועם זאת בולט שלא יתבלבלו , אני הכלה :). התסרוקת ו האיפור היו עמידים כל הצילומים וכל הערב, גם כשהיה טפטוף קצת במהלך הצילומים. לתיקונים קלים, ערכת הטאצ' אפ שאולגה סידרה לי הייתה מעולה, השתמשתי בה פעם אחת לפני החופה לתקן האודם אחרי שאכלתי (מסתבר שרעבים אחרי כל הצילומים). אולגה תיכננה את הזמנים כמו שצריך ועמדה בהם, לקחה מקדם בטחון כדי שלא ארגיש לחץ ביום החתונה. חוץ מהמקצועיות הגבוהה, אולגה נעימה, כיף להתקשקש איתה במהלך היום, ומאוד מרגיעה!
הצג עוד

Margarita   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
דבר ראשון, אולגה היא קודם כל אשת אנשים! היא מרגיעה, מסבירה, מלווה שצורה מושלמת את כל התהליך של איפור ושיער. יש לה יד אומנותית מהטובות שחוויתי. היא גם תותחית באיפור וגם בשיער שזה לא מובן מאילו בכלל. מי שתצליח לשריין אותה, זכתה ברמות על.
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת ומעצבת שיער עבור אחותי ואמי. הגעתי לאולגה דרך המלצה והבנתי שהיא בול מה שחיפשתי! אחותי חיפשה מאפרת בסגנון עדין ואלגנטי. לאמא שלי הייתה חוויה ממש שלילית ממאפרות לחתונה אחרת והיה לי חשוב לעשות לה תיקון. אולגה הייתה אדיבה וסבלנית ועשתה שינויים תוך כדי התהליך לפי הבקשות שלהן. היא הגיעה בדיוק בזמן והשקיעה את הנשמה עד הרגע האחרון. מכל הבחינות (מחיר, מקצועיות) כדאי לקחת את השירות של אולגה, היא פשוט מקסימה ומקצועית בטירוף.
הצג עוד

חנה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
ממש ממש ממליצה! כבר משיחת הטלפון אולגה הייתה נעימה וקשובה. בפגישות ניסיון ניסינו כמה אפשרויות גם לאיפור וגם לשיער והיא ראתה מה מתאים לי ומה פחות והתאימה את עצמה לפי זה. אחרי הפגישה אולגה הייתה זמינה לכל התייעצות וגם העלתה מעצמה רעיונות לסגנונות עד שמצאנו סגנון שאהבתי. ביום של החתונה אולגה הגיעה בזמן והייתה מאוד שלווה ווידאה שאהבתי את מה שהיא עושה ואם לא אז היא שינתה עד שהייתי מרוצה! בקיצור, אין עליה!
הצג עוד

Esther   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
קיבלתי את המספר טלפון של אולגה דרך חברה . מיד שהתקשרתי הבנתי שאת אולגה אני רוצה שתלווה אותי ביום המיוחד שלנו ! כיפית, נעימה ומצחיקה ! קבענו פגישות נסיון שעם תום הפגישה זה רק הקל לי על ההחלטה שאולגה תאפר אותי ותעשה אותי הכי יפה וטבעית שיש !
הצג עוד

Chiara   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אולגה מוכשרת מאוד, עושה איפור ושיער מדהים ובנוסף לזה היא גם בחורה מקסימה וכיף להעביר זמן איתה.
הצג עוד

adva   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאולגה דרך קבוצת פייסבוק ובלי המלצות קודמות, והיא התגלתה כהחלטה הכי טובה שעשיתי באירוע!לאורך כל הדרך אולגה היתה לבבית וסבלנית, ליוותה אותי לאורך כל הדרך והיתה קשובה עד לפרטים הקטנים.ביום החתונה התוצאה היתה פשוט מושלמת! לא יכולתי לבקש משהו מדוייק יותר שכל כך תאם את הסגנון שלי.מעבר לעבודה המקצועית ולהסבר שמתלווה לכל דבר שהיא עושה, היה פשוט כיף איתה לאורך כל היום.ממליצה בחום! תודו לי אחכ :)
הצג עוד

ayelet   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני לא מתאפרת בדרך כלל אז די חששתי מהעניין הזה אבל מהרגע הראשון אולגה נתנה לי את התחושה שיש על מי לסמוך. בפגישת ניסיון היא הבינה בדיוק מה אני רוצה שיהיה וביום של החתונה היא הגיעה בזמן ותקתקה את התסרוקת והאיפור. גם את אמא שלי אולגה איפרה ועשתה לה פן ויצא יפהפה. הכל החזיק גם אחרי צילומים ברוח, נישוקים וחיבוקים, הינומה וריקודים וגרף מחמאות. בקיצור, שתינו ממליצות בחום על אולגה, היא מקצועית ועדינה ונותנת הכל כדי שתרגישו הכי טוב עם עצמכם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up