כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אבישג רומם | הפקה וניהול אירועים

אבישג רומם | הפקה וניהול אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0543256455
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נעם   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אבישג פגשה אותנו בגן חודש לפני החתונה,עזרה לנו להסגר על לו"ז שמושלם בשבילנו, שאלה את כל השאלות הכי נכונות ועזרה לנו להגיע ליום החתונה בראש שקט.ביום החתונה אבישג דאגה להכל מא' עד ת' , כל הזמן שידרה רוגע ונינוחות אבל גם ידעה לתפוס את כל הספקים ולדאוג שהכל יהיה בזמן ובתזמון מושלם, הרגישה את החתונה ואת הקהל וקבילה את כל ההחלטות הכי נכונות שיש ! אין מקצוענית ותותחית כמוהה.
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שאבישג נבחרה להיות מנהלת האירוע שלנו היינו רגועים מהרגע הראשון היא טיפלה בהכל בצורה מסורה, אכפתית ומהירהכל התשובות והתיאומים מול האולם התבצעו מולה והכל הפך לפשוטביום האירוע עצמו היא דאגה להכל!! החל ממה שאני הבאתי והכנתי ולכל הנוגע לאולם, לסידורי הושבה, ללוז האירוע והוצאתו לפועל, להסבר לפני החופה, להמלצות מצידההכל בצורה כל כך רגועה ותמיד בחיוך
הצג עוד

דורון   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
אבישג הייתה ממש טובה וכל כך שמחנו שהיא הייתה איתנו לאורך כל האירוע (וגם בהכנות לפני)!
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואווו!!!ליוותה אותנו מהתהליך של עיצוב האירוע מול האולם ועד הכניסה לחדר המלון!דאגה לכל מה שרצינו וכל שינוי שנעשה בלו"ז או באירוע, והיו מלא שינויים.שירותית ברמה יוצאת מן הכלל, תיקתקה כל דבר וכל האירוע היה בדיוק בלוז שתכננו מראש!
הצג עוד

etai   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
פשוט מדהימה! דואגת לכל תמיד בסביבה, מומלץ בחום!
הצג עוד

pelegyaakov11   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אבישגי שלנו, אלופה אמיתית שליוותה אותנו מהרגע הראשון, עזרה לנו בבחירת הספקים ודייקה לנו את האירוע בדיוק כמו שרצינו, עשתה הכל שנהיה רגועים ובטוחים! במיוחד שהכלה שוברת שן לפני החופה! תודה לך שהיית איתנו ביום הזה, השרת עלינו ביטחון מדהים, הצלחנו לשחרר את הכל ולתת לך לנהל ועשית את זה בצורה הטובה ביותר!!! את אלופה אמיתית ומי שלוקח אותך לנהל לו את האירוע -ז-ו-כ-ה-!-
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אבישג היא אלופה ברמה שקשה להסביר!כל מי שרוצה אירוע ברמה הכי גבוה, שירות מדהים, זמינות, נעימות והכי חשוב- להיות עם ראש שקט לא לחשוב פעמיים!!! רק אבישג!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אבישג מושלמת!תמיד הייתה שם לכל שטות, לכל הודעה, בכל שעה!לפני האירוע, באירוע ואחרי האירוע.מדהימה✨תמיד הייתה לה תשובה, ידעת גם להיות רגישה ולהכיל וגם להיות בוסית כשצריך 😜המשפחה דברה עלייה רק טובות.שמחים שלקחת חלק מהיום שלנו, זה לא היה קורה בלעדייך!!!!
הצג עוד

נתנאל ומאיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
בחורה מדהימה עם הרבה סבלנות ואכפתיות. זרמה איתנו על כל בקשה ודאגה שנהיה הכי מרוצים ונינוחים ביום שלנו.ידעה להבין סיטואציות, לשלוף אותנו ממצבים ולנהל את האירוע בצורה הכי מושלמת עם חיוך ענק ואוירה הכי טובה שיש. אין עלייך!

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
פגשנו את אבישג בגן בשפיים והיא הייתה סבלנית, מקצועית ואדיבה מאוד.נתנה מענה לכל בעיה, הקשיבה לנו שעות לכל בקשה, זמינה תמיד בהודעה או בשיחה ובאירוע עצמו תמיד הייתה לתת מענה לכל דבר ( אפילו לתפור את השמלה אם נדרש:) ).עברה איתנו על כל פרטי האירוע, לא פספסה דבר.האורחים ציינו לשבח את האירוע ואיך שהכל היה מסודר ומאורגן מאוד.אבישג חייכנית תמיד, מקצועית מאוד ובנועם היבירה לנו אירוע נפלא
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up