כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דניאלה קורן מאפרת

דניאלה קורן מאפרת

איפור כלות
טלפון:0544501283
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michael   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
דניאלה היא פשוט עילוי! מעבר לכך שהאיפור ייצא מושלם והחזיק כל הערב בלי להמרח, דניאלה היא מותק אמיתית! החתונה שלנו נדחתה מנובמבר עקב המצב, דניאלה הייתה סופר קשובה, מבינה ומקצועית ובאה לקראתנו ברמה אחרת. עשתה מעל ומעבר. איפרה גם אותי וגם את אמא שלי (לא רגילות להתאפר) וגרמה לנו להרגיש הכי יפות בעולם. עשתה לי את החתונה 3>
הצג עוד

Ophir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הקשר בינינו הוא כבר מזמן לא רק מאפרת-לקוחהדניאלה פשוט עילוי, גם מקצועית (לא יאמן כמות המחמאות שקיבלתי, וגם זה שירד מבול ואנשים ליטרלי מרחו עליי גשם וכלום לא זז) וגם אישית - הפכה את כל היום הזה לכיפי וקליל ומשמח והרגשתי הכי יפה שיש לערב אחד ♥️כבר לפני 3.5 שנים כשאיפרה אותי פעם ראשונה לחתונה של חברה ואז לפני שנה וחצי לחתונה של גיסתי אמרתי לה שאם אי פעם אעשה אירוע אז בטוח ארצה שרק היא תאפר אותי, ואני כלכך שמחה שזה באמת קרה. הבחירה הכי טובה (אחרי הבחירה בחתן) 😉המלצה ר-ו-ת-ח-תאגב - איפרה גם את אמא ואחותי מהמם ברמות!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לפני שאתחיל- אין התלבטות- זו היתה הבחירה המושלמת ואני מקווה שגם אתן תזכו. בגדול, אני לא מתאפרת ביום יום. לכן בהתחלה איפור זה משהו שקצת חששתי ממנו. אבל כשהגעתי לדניאלה וראיתי את העבודות שלה ישר התלהבתי. גם מהאיפור וגם מהשיער. היה שם משהו שמשלב עדינות אבל עדיין עם גלאם ושיהיה לגמרי ברור שזה איפור לכלה. וצדקתי, היא היתה הכי מהממת בעולם גם ביום עצמו וגם לאורך הדרך- שאלה התעניינה, המליצה על אפשרויות ותמיד גרמה לי להרגיש בנוח. ביום החתונה הכל היה מתוקתק, מקצועי מצחיק קליל נעים, לא לחוץ וכיפי. הרגשתי שגם הם האיפור וגם השיער פשוט היו מדויקים, מחמיאים והכי חשוב- גם הרגשתי ואו וגם הכי בנוח שיש. בקיצור- דברי איתה דחוף.
הצג עוד

Marina   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
את דניאלה מצאתי באינסטגרם, כל כך אהבתי את העבודות שלה שפשוט הרגיש שאם היא תעשה לי את הלוק כלה אז הכל יצא מושלם. והיא עושה גם שיער, אז בכלל מעולה - לא רציתי לחפש בנפרד לשיער ולאיפור. ואיזה מזל היה לי שדניאלה היתה פנויה לתאריך שלי!עשינו איפור וניסיון שיער, שגם אז היה נראה יפה. אבל וואו, מה שיצא ביום החתונה היה פי אלף יותר יפה! קיבלתי מלא מחמאות, והאיפור החזיק מעולה ככה שלא היה צריך לחדש שום דבר. (אבל גם אם כן, יש ערכת טאץ אפ) לקחתי גם ליוויי - אבל רק בגלל ששיער שלי דק ומאוד ארוך, אז הוא לא היה מחזיק עד הערב ועוד אחרי הרוחות שהיו בצילומים ליד ים. כשהגענו לאולם, דניאלה מהר מאוד חידשה לי את השיער, בזמן שאכלתי ברגוע 🙂בנוסף למקצועיות שלה, היה לי ממש כיף להעביר איתה את היום, בכיף ובקלילות כזו, והיא ידעה להרגיע אותי כשהיה צורך. מאוד ממליצה על דניאלה, ואני מקווה שיהיה לי עוד איזה אירוע שאצטרך איפור ושיער ואוכל לפנות אליה שוב 😀
הצג עוד

ורד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
דניאלה אלופה אמיתית😘 מאפרת עדין ומחמיא
הצג עוד

מעין   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מושלמת!מצד אחד סופר מקצועית, משקיעה, דייקנית.מצד שני אנרגטית, כיפית, מרגיעה ואוהבת.מקשיבה לצורך שלך ועושה קסמים
הצג עוד

inbalb20   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדניאלה דרך האינסטגרם אחרי שחיפשתי מאפרת שעושה גם שיער. היה לי חשוב שזו תהיה מאפרת שמבינה אותי ואת הרצון שלי לאיפור עדין במטרה להעצים את מה שיש ולא להסתיר ולכסות במלא שכבות ואיפור :) דניאלה מושלמת!! ערכנו פגישה לפני בה ניסינו יחד להבין מה מתאים לי ומה אני אוהבת, ודניאלה לכל אורך הפגישה הייתה מאוד סבלנית ומבינה. ביום של החתונה היא עשתה לי אווירה כל כך נעימה, הקשיבה לכל בקשה וידעתי שאכפת לה ושהיא רוצה שאצא מרוצה ויפה!! למי שלא מתאפרת ביום יום ורוצה איפור עדין לחתונה, אבל כזה שמעצים וגורם לך להיות וואו-אז לגמרי ממליצה!!!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
קודם כל דניאלה מקסימה בטרוף. בפגישת ניסיון היא הקשיבה לכל בקשה שלי למרות שזה רק הניסיון כדי שאוכל להיות רגועה ובטוחה באיפור ביום החתונה. היא משתמשת במוצרים מטורפים (יש לי אסתמה של העור ואף חומר לא הציק לי) האיפור שלה היה מדויק ויפה בטרוף ולא זז לי כל היום בחודש אוגוסט! בקיצור אם את סוגרת איתה הרווחת ביג טייםhttps://www.instagram.com/reel/CwieFqfIXZW/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
הצג עוד

שרה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמאלה הכל היה מושלם מושלם מושלם בול כמו שרציתי ועוד יותר יפה מהפגישת ניסיון אנרגיות מטורפות השקעה מטורפת יש לה פשוט ידיי זהב היא חד משמעית אומנית !
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו מאפרת ברמה גבוהה מאוד.הכל התחיל שחיפשנו עליה באינסטגרם ראינושנשינמקצועיות ומגוון של איפור לפי רצון הכלה, סגרתי איתה ראיתי שהמחיר גם מספיק הוגן והתחלנו את התהליך.השירות של דניאלה היה מדהים מתחילת המפגש ניסיון נחת שמחה הפגישת ניסיון היה מקצועיות ודוגמאות עד כמה שדומה ליום עצמו.המשכנו ליום החתונה, דניאלה הייתה על הזמנים ואילו הקדימה כדי שהכל יהיה בנחת ולפי הזמנים שלי , המשכנו לאיפור ודניאלה נתנה לי את התחושה שלא משנה מה אני יצא מרוצה , ואם יהיה משהו כל דבר שאני לא יאהב נשנה. אהבתי בדיוק את מה שהיא עשתה לי אהבתי את הדיוק והרמה המקצועית של האיפור.השקית טאצאפ הייתה מפנקת ועשירה בשונה מהרגיל אצל חברות שלי שהתחתנו.יצאתי מרוצה ושמחה מהבחירה שלי בדניאלה תודה לאל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up